Achizitie publica - LUCRARI DE EXECUTIE TABLOU GENERAL GRUP, TABLOURI SECUNDARE, COLOANE TABLO
Detaliu pentru invitatia numarul 336355
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336355/28.09.2012
Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE TABLOU GENERAL GRUP, TABLOURI SECUNDARE, COLOANE TABLO
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASICod fiscal: 3233078, Adresa: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Telefon: 0242-313834, Fax: 0242-313834
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SECRETARIAT, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania, cod postal: 910071
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SALA SEDINTE , STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE EXECUTIE TABLOU GENERAL GRUP, TABLOURI SECUNDARE, COLOANE TABLO
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE EXECUTIE TABLOU GENERAL GRUP, TABLOURI SECUNDARE, COLOANE TABLOURI CONFORM CAIET DE SARCINI SI LISTE DE CANTITATI ATASAT IN SEAP.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 398, 282.83 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare ? 4500 lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.b, din OUG 34/2006. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Se va aplica prevederile art.90 alin.(1) din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/20061.3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente lunii anterioare celei in care se depune oferta , original /copie conform cu originalul .1.4.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente linii anterioare celei in care se depune oferta, catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat , original /copie conform cu originalul .1.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura1.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ^1.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de Urgenta aGuvernului nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, inceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Ec.Vidaeff Bianca - Manager, - Dr.Chiru Mariana - Director Medical, - Ec.Dohot Oprisan Nicu - Director Financiar ? Contabil, - Jr.Dragomir Chiru Marcela - Consilier Juridic, - Ing.Neagu Daniela - Sef Serviciu Aprovizionare - Achizitii Publice, - Ing.Voicu Nicolae - Sef Serviciu Administrativ -Tehnic 2.1. Prezentare in original sau copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis, cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru depunerea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: ? obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;? sediul actual al societatii;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.2.2. Ofertantul va face dovada ca este atestat ANRE C2B "in executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, cu tensiunea nominala de pana la 1 KV. (valabile la data depunerii ofertelor).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 3.1.fisa informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011) Cerinta minima de calificare rezultata din activitatea desfasurata: cifra de afaceri medie sa fie de minim 790.000 lei.3.2.bilanturile contabile aferent anului 2009, 2010, 20113.3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.1. Fisa privind experienta similara (Formular 8) in executia unor astfel de lucrari din care se rezulte indeplinirea : - unui contract de lucrari similare . Se vor anexa, in ?copie conform cu originalul?: a) copii ale contractului/contractelor declarate (in situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subantrepriza). b) copii ale proceselor verbale de receptie la terminarea lucrarilor sau certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar, continand valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor finalizate. c) recomandari din partea beneficiarilor4.2. Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii4.3.Informatii referitoare la efectivele medii de personal in ultimii 3 ani (Formular 10), 4.4.Informatii referitoare la personalul de specialitate (Formular 11): Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: - Responsabil tehnic cu executia (RTE) - inginer atestat in conformitate cu prevederile legale; - Inspector protectia muncii ? atestat eliberat in conformitatea cu prevederile legale minim 3 ani vechime in specialitate; - Responsabil santier ? inginer - minim 3 ani vechime in specialitate; - 2 Electricieni - autorizati ANRE gradul IIB pentru executia de instalatii electrice; - 2 Electricieni - autorizati ANRE gradul IIIB pentru executia de instalatii electrice sau un electrician autorizat ANRE gradul IVB pentru executia de instalatii electrice ;4.5. Informatii privind subcontractantii 4.6. Prezentarea certificatelor de calitate ISO 9001, care confirma asigurarea calitatii, pentru executie de instalatii electrice bransamente aeriene si subterane , de linii electrice aeriene sau in cablu, si de posturi de transformare cu tensiunea nominala cel mult 20kV, in copie conform cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
90
Descriere: Componenta financiara
TERMENUL DE EXECUTIE
10
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 16:50