Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie Tamplarie PVC la Spitalul Judetean de urgenta Mavromati, corpurile A, B si C.


Detaliu pentru invitatia numarul 319905
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" Botosani
Numar invitatie: 319905/03.02.2012
Denumire contract: Lucrari de executie Tamplarie PVC la Spitalul Judetean de urgenta Mavromati, corpurile A, B si C.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetan de Urgenta "Mavromati" BotosaniCod fiscal: 4557951, Adresa: str. Marchian nr.11, Botosani, Telefon: 0231517150, Fax: 0231517750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Marchian nr.11, Botosani, Romania, cod postal: 710211, telefon: +40 231517150, fax: +40 231517750, persoana de contact: Mihaela Fetchi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul judetean de urgenta Mavromati, str.Marchian nr.11, Botosani, serviciul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie Tamplarie PVC la Spitalul Judetean de urgenta Mavromati, corpurile A, B si C.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Executie Tamplarie PVC la Spitalul Judetean de urgenta Mavromati, corpurile A, B si C.
II.1.6) CPV: 45421132-8 - Instalare de ferestre (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 646, 766.14 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de12900 lei. Garantia de participare va fi valabila 90 zile.Modul de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (conform Formularului nr.11 din Sectiunea III Formulare) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Contul in care se poate depune garantia de participare este RO89TREZ1165006XXX006202- Trezoreria Botosani
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie al contractului reprezinta un procent de 10 % din valoarea totala , fara TVA , a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea-prezentare formular nr.1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-completare formular nr.2, sesolicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor , fara datorii, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, respectiv Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale si Certificat de atestare fiscala privid achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat;Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69^1dinOUG nr. 34/2006-se va completa formularulnr.3(lista persoanelor cu functie/putere de decizie in atibuirea contractelor de achizitie publica: Manager ? Dr.Ovidiu Florentin Mimor, Director fin-contabil ? Ec.Gheorghe Damian, Ec.Carmen Craciun, Ec.Luminita Zaharia, Ing.Mihaela Fetchi, Ec.Lucian Buchir, Jurist Victor Nitu, Ing.Ioan Bichis, Ec.Tinica Tenchiu, Ec.Temciuc Florin);Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completareFormular nr.4. Certificatconstatator emis de oficiul registrului comertului, in original, copie legalizata sau semnata si stampilata -?conform cu originalul?), in termen de valabilitate, din care sa rezulte domeniul de activitate al operatorului economic, care trebuie sa corespunda obiectului procedurii de achizitie.Ofertantul castigator va prezenta certificatul constatator in original.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-completare Formular nr.5
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara (informatii generale)- declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani, conform formularului nr. 6 ?informatii generale. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 581553.58 lei, fara TVA ;ultimul bilant contabilvizat si inregistrat de autoritatile competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica(experienta similara)Pentru executia lucrarii va face dovadaincheieriia cel putin 1 contract ce a avut ca obiect executie de tamplarie PVC, similar ca natura si complexitate cu obiectivul supus licitatiei .Contractul/contractele vor fi insotite de procesele verbale de receptie precum si de recomandari din partea beneficiarilor., Informatii privind subcontractantiiOfertantul are dreptul de a subcontracta o parte din contract.Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplinesca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora., Informatii privind asocierea- informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre asociati si specializarea acestora, daca este cazul., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii - informatii referitoare laechipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului delucrari, Informatii privind personalul tehnic de specialitate -informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari. Se vor prezentacurriculum vitae ale persoanelor responsabile de executarea contractului.- o declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajatin ultimii 3 ani.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca poate asigura cel putin un inginer constructor, specializarea constructii civile si care va raspunde de indeplinirea contractului. Se vor considera dovezi, in mod cumulat, urmatoarele: - copia diplomei de absolvire a studiilor universitare.Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca poate asigura personal calificat in meseria de confectioner tamplarie PVC. Se vor considera dovezi in mod cumulatcopia dupa documentele care atesta calificarea Standarde de asigurarea calitatiiCertificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii , respectiv: pentru executie - ISO 9001/2008 sau echivalent, in termen de valabilitate.Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceasta certificare la data deschiderii ofertelor.Sunt acceptate certificatele de management integrat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer