Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie,,Bransamente locale alimentare cu apa in comuna Bogdana, jud.Teleorman??


Detaliu pentru invitatia numarul 340136
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BOGDANA (PRIMARIA COMUNEI BOGDANA)
Numar invitatie: 340136/26.11.2012
Denumire contract: Lucrari de executie, ,Bransamente locale alimentare cu apa in comuna Bogdana, jud.Teleorman??
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOGDANA (PRIMARIA COMUNEI BOGDANA)Cod fiscal: 5044440, Adresa: COMUNA BOGDANA- SAT BOGDANA, Bogdana, Telefon: 0247329013, Fax: 0247329098
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BOGDANA- SAT BOGDANA, Bogdana, Romania, cod postal: 147020, telefon: +40 0247329013, fax: +40 0247329098, persoana de contact: DANIEL BANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA BOGDANA- SAT BOGDANA, Bogdana, Romania, cod postal: 147020, telefon: +40 0247329013, fax: +40 0247329098,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie, ,Bransamente locale alimentare cu apa in comuna Bogdana, jud.Teleorman??
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie, ,Bransamente locale alimentare cu apa in comuna Bogdana, sat Bogdana, jud.Teleorman??
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 512, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: ( in limita legala de 2%) 10.240 lei fara TVA ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor, inclusiv.Aceasta este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare va fi prelungita in mod corespunzator.In conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in masura in care in cazul depunerii uneicontestatii CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantiade participare, in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.292 leiModul de constituire a garantiei de participare: i) Virament bancar ? Cont bancar nr. RO27TREZ6065006XXX001964 deschis la Trezoreria Mun.Alexandriaii) ii) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante Formularul nr. 3, original;In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.iii) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, Formularul nr. 3, original.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, fara TVA- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de bunaexecutie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioadade valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului(Formularnr.26).Se vor respecta prevederile HG 1045/2011 in cazul in care se fac retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratiepe propria raspundereprivind neincadrarea in disp art. 180 din OUG nr. 34/2006, -Formularul nr.05, original.-Declaratie. pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr.06, original.-Certificatde atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul. nu are datorii scadente in luna anterioara. celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Certificat. de atestare fiscala(datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele/candidaturile, in original, copie legalizata sau copielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul nr.07, original-Certificat de partipare cu oferta indep., conform Ord nr.314/2010-Declaratie pe propria raspundere. privind neincadrarea. in prev. art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, Formularul nr.23, original.Persoanele cu functie de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - PIRNEA MARIN ? primar;
- GEAGULEA SORIN ? viceprimar;
- RADULESCU SERGIU ? secretar;
- PLOPEANU GHEORGHITA - contabil, Stroe Lucica-Luminita-inspector achizitii publice;Matei Sandel-consilier local, Toporan Marian-consilier local, Voica Maria-consilier local, Stroe IonelNinel-consilier local, Neacsu Mitrica-Gigel-consilier local, Croitoru Catalin-consilier local, Preda Ileana-consilier local, Siteavu Stefania-consilier local, Matei Lucian-consilier local, Soreata Mihai-consilier local Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activ. al respectivului OE in original, copie legal. sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de Afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sauegala cu: 500.000, 00leiDecl.pe propria rasp. privind media CA in domeniu de activitate in ultimii 3 ani, Pentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursul mediu anualcomunicat de BNR/BCE respectiv: 2009=4, 2373 lei/euro, 2010=4, 2099 lei/euro si 2011=4, 5642lei/euroPrezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani, sau documente echivalente, in original, copie legalizata sau lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putinspecialitatile: -sef santier ? inginer constructii civile, industriale si agricole ;
- responsabil tehnic cu executia, inginer in domeniul constructii civileindustriale sau agricole sau inginer constructii hidrotehnice.- responsabil pentru calitate: inginer pentru domeniile constructii civile saudocument echivalent .- inspector protectia munci-2 sudori PE atestati ISCIR, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea, Ofertantul are obligatia asigurarii utilajelor in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (prin contract de inchiriere sau altele similare)urmatoarele utilaje si echip tehnice: aparat suudura PEAD-2 bucbuldoexcavator-1autogreder-1Mai mecanic-2generator electric-1motocompresor-1autobasculanta-1, Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Experienta similara: prezentarea cel putin a unei lucrari de natura si complexitate similara, lucrarilor care urmeaza sa fie executate duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor.SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTAIA DE ATRIBUIRE ESTE DISPONIBILA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer