Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de executie?Gospodarie de apa si conducta de aductiune , in comuna Cocu, judetul Arges?


Detaliu pentru invitatia numarul 327658
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cocu (Consiliul Local Cocu)
Numar invitatie: 327658/23.05.2012
Denumire contract: Lucrari de executie?Gospodarie de apa si conducta de aductiune , in comuna Cocu, judetul Arges?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cocu (Consiliul Local Cocu)Cod fiscal: 4318369, Adresa: Comuna Cocu Sat Richitele de Jos, Jud. Arges, Cocu, Telefon: 0248246450, Fax: 0248246460
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Cocu , Jud. Arges, Cocu, Romania, cod postal: 0300, telefon: +40 0248246450, fax: +40 0248246460, persoana de contact: Primaria Cocu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Cocu, judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de executie?Gospodarie de apa si conducta de aductiune , in comuna Cocu, judetul Arges?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie?Gospodarie de apa si conducta de aductiune , in comuna Cocu, judetul Arges?
II.1.6) CPV: 45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 267, 115 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 5.300 leifara TVA ;Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de primirea ofertelor, inclusiv.Aceastaeste egalacu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 de zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentruparticipare va fi prelungita in mod corespunzator.In conformitate cu art. 278 indice 1 din OUG nr.34/2006, in masura in care in cazul depunerii uneicontestatii CNSC o respinge ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantiade participare, in raport cu valoarea estimata a contractelor suma de2.671 leiModul de constituire a garantiei de participare: i) Virament bancar ? Cont bancar nr. RO88TREZ04624510271XXXXX deschis la Trezoreria Pitestiii)ii) Instrument de garantare emis de o societate bancara in favoarea autoritatii contractante Formularul nr. 3, original;In cazul in care Instrumentul de garantare este emis de o societate bancara straina, acesta va fi atasat la oferta, in original si va fi insotit de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.iii) Instrument de garantare emis de o societate de asigurari, Formularul nr. 3, original.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, fara TVA- Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de bunaexecutie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioadade valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului(Formularnr.26).Se vor respecta prevederile HG 1045/2011 in cazul in care se fac retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Decl pe pr rasp privind neanc in disp art. 180 din OUG nr. 34/2006, -Formularulnr.05, original.-Decl. pe pr rasp privind neinc in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Formularulnr.06, original.-Cert de atest fisc (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofert. nu are datorii scadente in luna ant. celei in care se depun ofertelein original, copie legalizata saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.-Cert. de atest. fisc(datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofer. nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in original, copie legalizata saucopielizibila cu mentiunea ?conform cu originalul??-Decl privind calit. de part. la proc. Formularulnr.07, original-Cert de part cu oferta indep., conform Ord nr.314/2010-Decl pe propria rasp. privind neanc. in prev. art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr.34/2006, Formularulnr.23, original. Persoanelecu functie de deciziesunt urmatoarele: - Tuca Georghe ? primar;
-Tudor Ion ? viceprimar;
-Marghiolu George ? secretar;
- Catanescu Gheorghe - contabil sef; Cert. const. emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activ. al respectivului OE in original, copie legal. saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofert. clasat pe primul loc va prezenta pentru conform. documentul in original/copie legalizata inainte ca autoritatea contractanta sa transmita comunicarea
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile pe ultimii trei ani sau documente echivalente, Cifra de Afaceri in domeniul de activitate in ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu: 267.115lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea lucrarilor duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, Experienta similara: prezentarea cel putin a unei lucrari de natura si complexitate similara, lucrarilor care urmeaza sa fie executate duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani, insotite de certificate de buna executie a carei valoare va fi de 267.115lei fara TVA;Pentru determinarea echivalentului leu/euro, se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR/BCEaferent anului in care au fost duse la bun sfarsit lucrarile prezentate ca experienta similara., Resurse tehnice.Ofertantul are obligatia asigurarii utilajelor in dotare proprie sau contracte/conventii de inchiriere. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat (princontract de inchiriere sau altele similare), Ofertantul va face dovada ca dispune de personal care sa acopere cel putin specialitatile: -sef santier ? inginer constructii civile, industriale si agricole ;Se va prezenta: CV, copie diploma de studii, declaratie de disponibilitate.- responsabil tehnic cu executia, inginer in domeniul constructii civile industriale sau agricole sau inginer constructii hidrotehnice.Se va prezenta: CV, diploma de studii, legitimatie valabila, declaratie de disponibilitate, - responsabil pentru calitate: inginer pentru domeniile constructii civile sau document echivalent . Se va prezenta CV, diploma de studii, declaratie de diponibilitate.- inspector protectia munciiSe va prezenta: CV, diploma de studii, inspector protectia muncii, declaratie de disponibilitate.- Pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului se vor prezenta CV-urile, copia dupa diploma de absolvire., Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze, Informatii privind asocierea SR EN ISO 9001:2008 sau echivalente la data depunerii ofertelor., SR EN ISO 14001:2005 sau echivalente la data depunerii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2012 20:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer