Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de extindere a Scolii cu clasele I-VIII Vatra - Sat pentru amenajare grupuri sanitare


Detaliu pentru invitatia numarul 325720
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ORASUL COMARNIC
Numar invitatie: 325720/04.05.2012
Denumire contract: Lucrari de extindere a Scolii cu clasele I-VIII Vatra - Sat pentru amenajare grupuri sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL COMARNICCod fiscal: 2845761, Adresa: Str.Republicii nr.104, Comarnic, Telefon: 0244-360076, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice generale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de extindere a Scolii cu clasele I-VIII Vatra - Sat pentru amenajare grupuri sanitare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de extindere a Scolii cu clasele I-VIII, cartierul Vatra - Sat, pentru amenajare grupuri sanitare
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 143 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1250 lei si se poate constitui astfel: ? in numerar la Casieria Primariei? cu ordin de plata sau fila de CEC in contul RO 10 TREZ 522 5006 XXX 002 434deschis laTrezoreria Municipiului Campina, cod fiscal2845761, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor? prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (formular nr.16)Termenul de valabilitate al garantiei trebuie sa fie cel putin egal cu termenul de valabilitate a ofertei.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducere de 50 % a garantiei de participare, pe baza unei declaratii pe propria raspundere, in conformitate cu legislatia in vigoare (completare formular nr.6)In cazul ofertantilor care se asociaza in vederea depunerii unei oferte comune, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre operatorii economici asociati. Cu toate acestea, pentru evitarea unor eventuale neintelegeri intre asociatii din cadrul unui grup de operatori economici, se recomanda constituirea garantiei de participare in mod proportional cu partea/ partile din contract care urmeazasa fie indeplinita de acestia.Garantia de participare va fi eliberata de catre autoritatea contractanata conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul formularii de contestatii si respingerii acestora de catreConsiliulNational de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1201, 43 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.? Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara, ori de catre o societate de asigurari. In cazul in care instrumentul de garantare va fi emis de catre o societate bancara, modul de constituire a garantiei de buna executie va fi scrisoare de garantie bancara , cu posibilitatea preluarii acestuia si in cazul emiterii instrumentului de garantare de catre o societate de asigurari.? In acelasi timp, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului, in conformitate cu prevederile HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura (completare formular 2)2. Declaratie privind eligibilitatea , cf. art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completare formular 3)3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1810 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completare formular 4)4.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau copie marcata de catre ofertant cu , ,conform cu originalul")5.Certificat de atestare fiscala, privind plata obligatiilor catre bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele(original, copie legalizata sau copie marcata de catre ofertant cu , ,conform cu originalul")& Certificatul va fi eliberat pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contractului.&Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi : certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente)6.Certificat de participare cu oferta independenta (completare formular 5)7.Declaratie privind neincadrarea inprevederile art.69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (completare formular nr.5A)&Lista persoanelor ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantein ceeace priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica sunt: Mircea Coca, Gabriela Ciusa, Ioana Marilena Velcea, Catalin Piciorea si Gheorghe Andrei 1.Certificat constatatoremis de Oficiul RegistruluiComertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului (original, copie legalizata sau copie lizibila marcata de catre ofertant cu , ,conform cu originalul?? )&Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta traduceri autorizate dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformtiate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit2.Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor sau orice alt document emis de autoritatile competente prin care se atesta calitatea de I.M.M., conform prevederilor Legii nr. 346/2004 (daca este cazul) ?completare formular nr.6
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceripe ultimii 3 ani, Cerinta minima de calificare 1: Media cifrei de afaceri globala sa fie de minim 240000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, lista cuprizand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice specifice categoriei de lucrari supuse procedurii, -Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, -Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru derularea contractului, Cerinta minima de calificare 2: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani afinalizat uncontract de lucrari similar in valoare de minim 120000 lei, fara T.V.A., Cerinta minima de calificare 3: Ofertantul trebuie sa fac dovada ca are la dispozitie un responsabil tehnic cu executia lucrarilor specifice celor din documentatia tehnicain domeniul lucrarilor ce urmeazaa fi executate, Lista privind subcontractantii Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, pentru domeniul de executie de lucrari specifice tipurilor de activitati care fac obiectul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme acreditate)., Certificatul privind managementul sistemului de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, rubrica , ,Documentatie si clarificari"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 07:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer