Achizitie publica - LUCRARI DE EXTINDERE, AMENAJARE SI MODERNIZARE MICROREZERVATIE DELTA
Detaliu pentru invitatia numarul 330557
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330557/27.06.2012
Denumire contract: LUCRARI DE EXTINDERE, AMENAJARE SI MODERNIZARE MICROREZERVATIE DELTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPLEXUL MUZEAL DE STIINTE ALE NATURII CONSTANTACod fiscal: RO4701070, Adresa: BD. MAMAIA NR.255, Constanta, Telefon: +40 0241481230, Fax: +40 0241481236
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD. MAMAIA NR.255, Constanta, Romania, cod postal: 900552, telefon: +40 0241481230, fax: +40 0241481236, persoana de contact: DECEBAL FAGADAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din bd. Mamaia, nr. 255
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE EXTINDERE, AMENAJARE SI MODERNIZARE MICROREZERVATIE DELTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de extindere, amenajare si modernizare Microrezervatie Delta din cadrul Complexului Muzeal de Stiinte Ale Naturii Constanta vizeaza urmatoarele obictive: LUCRARI DE AMENAJARE SI REABILITARE A TERENULUI : - realizarea de drenuri inchise in suprafetele ocupate de animale directionate spre lacul interior pentru eliminarea excesului ocazional de apa, generat de aversele de ploaie;
- realizarea de amenajari peisagistice cu specii de arbori si arbusti autohtoni, pentru cresterea gradului de atractivitate si pentru protectia fonica a pasarilor si animalelor (se vor realiza puncte de odihna pentru vizitatori in locatiile cu perspective frumoase spre luciu de apa);
- realizarea de poteci si garduri despartitoare din material lemons, pe insulele din microrezervatie, in diferite configuratii; sub poteci este prevazut un strat drenant de nisip pentru evacuarea apelor pluviale; la fantana din zona de sud a microrezervatiei trebuie prevazut in santul de evacuare a apei o folie hidroizolatoare pentru etanseizarea acestuia.LUCRARI DE CONSTRUCTII SI REABILITARI : -modernizarea spatiilor destinate adapostirii diferitelor specii de animale si pasari salbatice si realizarea altora noi, inclusiv realizarea imprejmuirilor;
-realizarea de puncte de odihna si belvedere de-a lungul traseului pietonal perimetral lacului;
-realizarea de podete pietonale care sa faca posibil accesul vizitatorilor pe cele trei insule;
-lucrari locale de sistematizare verticala care sa asigure scurgerea apelor pluviale catre lac;
-realizarea unor spatii de adapostire pentru personalul care asigura ingrijirea animalelor in zona accesului principal;
-realizarea unui punct de informare in zona accesului principal in incinta;
-realizarea unui traseu pietonal organizat care sa asigure o parcurgere fluenta a amenajarilor specifice.LUCRARI DEREALIZARE A RETELELOR PERIMETRALE DE ALIMENTARE CU APA PENTRU NECESARUL DE ANIMALE SI IRGATII si LUCRARI DE REALIZARE A RETELELOR DE ENERGIE ELECTRICA PENTRU ASIGURAREA ILUMINATULUI PUBLIC: -sistemul de iluminat va consta in amplasarea unor stalpi metalici cu inaltime de 2, 2 m dotati culampa si sursa de iluminat cu becuri economice precum si realizarea retelei de alimentare cu energie electrica prin pozare unui conductor electric ACYABY 3X25+16mm;
-sistemul de alimentare cu apa va consta in pozarea unei conducte din polietilena conducte din polietilena PEID cu diametrulnominal 63 mm.ACHIZITIA DE CASUTE DE LEMN : - 1buc. centru de informare- 1buc. locatie rate mandarin- 1buc.gospodarie taraneasca- 1buc.adapost locatie lebede- 3 buc. voliera pauni- 1buc.adapost cormorani- 2buc. adapost ponei- 1buc. locatie cai-4buc.locatie cerbi-1buc adapost caprioare-1buc adapost mufloni- 1buc adapost pelicani- 1buc adapost furaje
II.1.6) CPV: 45212120-3 - Lucrari de constructii de parcuri tematice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 141, 799 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare 11.400 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participareeste de 60 zile, de la termenul limita de primire a ofertelor.3.Modul de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederea art. 86 alin. 1 din HG. Nr. 925/2006.Contul autoritatii? RO30TREZ2315010XXX000516, deschis la Trezoreria Constanta, CUI RO 4701070.Ofertantii beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care vor prezinta declaratia pe propria raspundere ca se incadreaza in categoria IMM. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii 346/2004 in conditiile in care fiecare membru al asociatiei (consortiu) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii mentionate.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul si forma precizate vor fi considerate inacceptabile.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla intr-una din situatiile de la art. 87 litera a, b si c din H.G. 925/2006.In situatia in care ofertantul formuleaza o contestatie si aceasta este respinsa de catre C.N..S.C., autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare procentul calculat potrivit art. 2781 , lit. b, din O.U.G. nr.34/2006, respectiv 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA acontractului de lucrari.Modul de constituire : conf.prev. art. 90 din HG. Nr. 925/2006.Garantia de buna executie va fi constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile HG. Nr. 1045/2011.In cazul contractelor de lucrari, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006, in original - formular 3 din Sectiunea Formulare. Declaratia privind eligibilitatea se solicita si tertului sustinator, daca este cazul.Incadrarea ofertantului/tertului sustinator in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea acestuiadin procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica.2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, in original -formular 4 din Sectiunea FORMULAREa) Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele - original/copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit.a, c1, d din O.U.G. 34/2006 se solicita si tertului sustinator, daca este cazul.Pentru persoane juridice: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara in care este stabilit ofertantul.Doc. vor fi prezentate in limba de origine in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducerea autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun oferteleIncadrarea ofertantuluiintr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din O.U.G. 34/2006Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, in original - formular 5 din Sectiunea FORMULAREDeclaratia se va prezenta de catre asociat/subcontractant/tert sustinator, daca este cazul.Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuireDirector General ? Dr. Bilba AdrianContabil sef - - Ec. Stir LauraConsilier juridic ? Stoica VioletaConsilier juridic - Pintilie TeodoraMedic veterinar ? Ursu NicoletaEconomist ? Regep CristinaMuzeograf ? Antone VeronicaLista persoanelor care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, respectiv lista consilierilor judeteni: BABUS RADU, BOCANETE PAUL, BURIAC NICOLAE, DARIE GHEORGHE CRISTIAN, COICIU DUMITRU, DRAGOMIR NICOLAE CRISTINEL, DUMITRACHE ION, FLOREA DUMITRU, FRONESCU NICOLAE STELIAN, HONDOREANU ILIE, IOANA ELENA, MAGIRU MARIA, MARIN LAURENTIU, MARCUS IOAN, MIHAESI GHEORGHE, MUNTEANU PETRICA, OSMAN FEDBI, PARIZA MIHAI, PERIDE NICULAE, TEODORESCU ATANASIE, ANTONOAEA ZEPA DANUT, BRATU ADRIAN, CARP DOINA EUFROSINA, CIUTUREANU VIOREL SORIN, MONEA GABRIEL, RADULESCU VICTOR ILIE, SILAGHI EUGEN, CONSTANTIN FLORIAN, GHEORGHITA GELU ADRIAN, IVANESCU ELENA, MANAFU IONEL, PETRE MIHAI, STAVROSITU IANCU ADRIAN, SUTU GHEORGHE, TARARACHE HRISTU.4. Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010Prezentarea declaratiei privind participarea la procedura cu oferta independenta, in original - formular 6 din Sectiunea FORMULAREIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere.5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraPrezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura, in original - formular 7 din Sectiunea FORMULAREIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta. In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiPrezentarea certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Documentul se va depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei. In cazul asocierii, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.NOTA Autoritatea contractanta solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.In cazul persoanelor juridice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documentele prezentate trebuie sa fie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Experienta similara: a)Declaratie privind lista princip. lucrari exec. in ultimii 5 ani continand valori, perioade de exec., beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contrac. sau clienti privatib)se va prezenta unu sau mai multe contracte, avand ca obiect lucrari de exec. similare( constructii cu fundatie, retele de alimentare cu apa, instalatii electrice exterioare si furnizare/productie casute lemn).Se vor anexa in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate si stampilate de ofertant: - contract/ contractele, considerate a demonstra experienta similara/informatii relevante ale acestora(parti contractante, obiect, durata, pretul si ultima fila cu semnaturile), - proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si de receptie finala dupa caz, intocmite conform. prev. HG 273/1994, - recomandare/recomandari din partea beneficiarului lucrarii exec., privind indeplinirea coresp. a oblig. ctr./document constator cu privire la contractul executat., 2. Dotari tehnice: -Declaratie si Lista privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor /echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, ofertantul va prezentacopii dupa act proprietate/ contracte de inchiriere/ contract de concesiune/ contracte de leasing/ etc, sauangajament de punere la dispozitie, in functie de situatia specifica fiercarui utilaj in parte, - un document prin care sa faca dovada ca dispune sau are acces laun laborator autorizat gradul II pentru efectuarea incercarilor de laborator, pe toata perioada de derulare a contractului., 3. Resurse umane: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, ale cadrelor de conducere, personalul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertantOfertantul va nominaliza persoanele propuse pentru rolurile cheie in executia lucrarii: 1.Responsabil de contract/sef santier/Coordonator de lucrare-studii superioare in domeniul constructiilor si experienta profesionala;2.Responsabil RTE pentru domeniul constructii civile si tehnico-edilitare-studii superioare in domeniul construct. si atestat profesional;3. Responsabil controlul calitatii-experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil CQ;4.Responsabil de securitate si sanatate al santierului-atestare profesionala;5.Executantul pentru lucrarile electrice are obligatia de a fi atestat ANRE si sa aiba personal autorizat ANRE.Se vor anexa ptr. pers. propuse pentru rolurile cheie in executia lucrarii, CV, diplome/certificate/atestate., 4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Declaratia si Lista cusubcontr. si Acordurile de subcontractare. Ofertantii sunt obligati saprecizeze: -partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/lesubcontracteze; -datele de recunoastere a subcontr. propusi; Resurselemateriale si umane ale subcontr. declarati se iau in considerare pt partea lorde implicare in contract daca sunt prezentate si urm. doc.: decl. in temei art.69ยน din OUG 34/2006; info. solicitate la III.2.3.a) -Cap the si/sau profesionala: resurse umane, dotari tehnice, privind partea sa de implicare.Ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, laincheierea contractului de achizitie publica, contractele incheiate intre acestasi subcontr. nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie inconcordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. 1. Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul va prezentadocumente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia de lucrari similare, conform ISO 9001/echivalent valabil la data depunerii ofertelor.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare., 2. Standarde de asigurare a protectiei mediului: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare, conform ISO 14001/echivalent valabil la data depunerii ofertelor.Nu se accepta operatori economici in curs de certificare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
TERMENUL DE EXECUTIE
20
Descriere: a)Pentru oferta care prevede cel mai mic termen de executie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat (20 puncte); b)Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: Punctaj (n) = [termen de executie minim / termen (n)] x punctajul maxim, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; termen (n) = termenul ofertei n; punctaj maxim = 20, punctajul pentru termenul minim, conform punctului a). Termenul minim de executie este de 1, 5 luni.Termenul maxim de executie este de 2 luni. Nerespectarea limitei termenului de executie maxim impus atragere declararea ofertei ca fiind neconforma. Ofertarea unui termen de executie sub limitaminimimpusa nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
TERMENUL DE GARANTIE
20
Descriere: a)Pentru oferta care prevede o perioada de garantie a lucrarilor executate maxim 60 luni se acorda punctajul maxim alocat (20 puncte);b)Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda proportional, astfel: Punctaj (n) = [ G(n) / Gmax] x punctajul maxim, unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n;G (n) = termen de garantie ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul; Gmax = termen de garantie maximofertatin cadrul procedurii de atribuire; punctaj maxim = 20, punctajul pentru termenul minim, conform punctului a).Termenul minim de garantie este de 12 luni.Termenul maxim de garantie este de 60 luni.Nerespectarea limitei termenului de garantie minim impus atragere declararea ofertei ca fiind neconforma.Ofertarea unui termen de garantie peste limita maxima impusa nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin accesul direct si nerestrictionat in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 14:00