Achizitie publica - lucrari de extindere Institut Oncologic "Prof. Dr. Ion Chiricuta" Cluj-Napoca
Detaliu pentru invitatia numarul 347935
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347935/04.06.2013
Denumire contract: lucrari de extindere Institut Oncologic "Prof. Dr. Ion Chiricuta" Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Oncologic Prof. Dr. I. Chiricuta Cluj-NapocaCod fiscal: 4547125, Adresa: Str. Republicii nr. 34-36, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-590056, Fax: 0264-590056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, www. e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de extindere Institut Oncologic "Prof. Dr. Ion Chiricuta" Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de extindere Institut Oncologic "Prof. Dr. Ion Chiricuta" Cluj-Napoca, lucrari ce se vor desfasura pe o perioada de 24 de luni de la semnarea contractului, garantia de buna executie a lucrarii fiind de 24 de luni de la receptia finala a lucrarii.
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 937, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este in cuantum de 2 % din valoarea contractului fara TVA.Echivalenta leu/valuta se face la cursul valutar BNR din data de 14.05.2013( 1 EURO = 4, 3311 RON ) Contul in care se va depune garantia RO45TREZ2165005XXX016073Trezoreria Cluj-Napoca Cod Fiscal 4547125. Impreuna cu documentele de participare va rugam sa depuneti o notificare unde sa precizati banca si contul unde doriti sa vi se restituie garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile (perioada de valabilitate si a ofertei)de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul garantiei este de :38.751, 62 ron. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 5.717, 58 ron conf. art 278 indice 1 litera b)din oug34/2006.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie in conformitate cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare formular 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare formular 3Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 dinOUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare formular 4, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager Sef Lucrari Dr. Patriciu Achimas Cadariu Dir. ec. AncaMeda Burca, Ec. Cristian Nemes, Ing. Calin Paltanie, Sing. Radu Morar, Cons.Jr. Brigita Bereschi, Ec. Marcela MuresanCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta formular 4Certificate de atestare fiscala eliberate de Directia Generala a Finantelor Publice care sa ateste plata datoriilor la bugetul de stat, din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, copie conforma cu originalul, informatiile cuprinse in certificatul constator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, a carei valoare sa fie de min val estimata multiplicata cu 2, respectiv 3.875.162 ron.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicatde BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 1.700.000 lei exclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.Pentru o evaluare unitara a modului de indeplinire a cerintei, se va mentiona faptul ca pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte, Ofertantul va prezenta Certificat/document privind modul de indeplinire aobligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care a executatlucrari similare ca valoare si obiect- cel putin unul.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, AutoritateaContractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documentesuplimentare., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si a personalului propus pentru realizarea contractului., Informatii privind subcontractantii / asociatii: 1) Lista cuprinzandasociatii si subcontractantii completata de liderul Asocierii.2) Acord de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere incare sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva sisolidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei esteimputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturorasociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentruindeplinirea contractului. Formularul 93)Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participamai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga cain cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asociereain forma autentica, iar contractul de asociere legalizat in forma autentica vafi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa seindeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, inainte de incheierea contractului de achizitiepublica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fiein concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitiepublica. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau aechivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirmacertificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrarile solicitate ?copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. Certificatul va fi valabilla data limita de depunere a ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerintese demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management alcalitatii ofertantului.Nota :1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulattoti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management alcalitatii pe domeniile aferente lucrarilor pentru care raspund in realizareacontractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia cazului in careofertantul prezinta documente prin care dovedeste ca raportul de audit afost finalizat si din acest raport reiese ca va primi certificarea., Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2005 sau aechivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirmacertificarea sistemului de management al protectiei mediului pentru lucrarilesolicitate ? copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. Certificatulva fi valabil la data limita de depunere a ofertelor. Atestarea indepliniriiacestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului demanagement al protectiei mediului al ofertantului.Nota: 1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat totiasociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al protectieimediului pe domeniile aferente lucrarilor pentru care raspund in realizareacontractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia cazului in careofertantul prezinta documente prin care dovedeste ca raportul de audit afost finalizat si din acest raport reiese ca va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 14:27