Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 145870 | 145900 | 14630000 | 146355 | 146444 | 146500 | 146929 | 147048 | 147442 | 147627 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de extindere Institut Oncologic "Prof. Dr. Ion Chiricuta" Cluj-Napoca


Detaliu pentru invitatia numarul 351616
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul Oncologic Prof. Dr. I. Chiricuta Cluj-Napoca
Numar invitatie: 351616/31.07.2013
Denumire contract: lucrari de extindere Institut Oncologic "Prof. Dr. Ion Chiricuta" Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul Oncologic Prof. Dr. I. Chiricuta Cluj-NapocaCod fiscal: 4547125, Adresa: Str. Republicii nr. 34-36, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-590056, Fax: 0264-590056
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de extindere Institut Oncologic "Prof. Dr. Ion Chiricuta" Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de extindere Institut Oncologic "Prof. Dr. Ion Chiricuta" Cluj-Napoca, lucrari ce se vor desfasura pe o perioada de 24 de luni de la semnarea contractului, garantia de buna executie a lucrarii fiind de 24 de luni de la receptia finala a lucrarii.Procentul pentru cheltuieli diverse si neprevazute este de 1, 5% din valoarea estimata a contractului, respectiv 29064 ron.
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 937, 581 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este in cuantum de 2 % din valoarea contractului fara TVA si fara suma alocata pentru cheltuielile "diverse si neprevazute, respectiv 38170, 33 ron.Echivalenta leu/valuta se face la cursul valutar BNR din data de 14.05.2013( 1 EURO = 4, 3311 RON ) Contul in care se va depune garantiaRO45TREZ2165005XXX016073Trezoreria Cluj-Napoca Cod Fiscal 4547125. Impreuna cu documentele de participare va rugam sadepuneti o notificare unde sa precizati banca si contul unde doriti sa vi se restituie garantia de participare.Perioada de valabilitate a garantieide participare va fi de 90 zile (perioada de valabilitate si a ofertei)de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul garantieieste de :38.751, 62 ron. In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 5.717, 58ron conf. art 278 indice 1 litera b)din oug34/2006.Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participarein conformitate cu art. 16 din legea 346/2004.Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediude catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 din HGR 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si va fi in cuantum de5% din valoarea contractului fara TVA. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de buna executie inconformitate cu art. 16 din legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare formular 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu completari si modificari ulterioare formular 3Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1 dinOUG 34/2006 cucompletari si modificari ulterioare formular 4, Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager Sef Lucrari Dr. Patriciu Achimas Cadariu Dir. ec. AncaMeda Burca, Ec. Cristian Nemes, Ing. Calin Paltanie, Sing. Radu Morar, Cons.Jr. Brigita Bereschi, Ec. Marcela MuresanCertificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta formular 4Certificate de atestare fiscala eliberate de Directia Generala a Finantelor Publice care sa ateste plata datoriilor la bugetul de stat, din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masurain care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care esteprevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivitart.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 Certificat constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, copie conforma cu originalul, informatiile cuprinse in certificatulconstator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, a carei valoare sa fie de min valestimata fara cheltuieli pt diverse si neprevazute multiplicata cu 2, respectiv 3.817.034 ron.Pentru o evaluare unitaraa modului de indeplinire a cerintei, pentru calcul echivalentei se va aplicacursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte caau fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si caau fost duse bun sfarsit, lucrari similare in valoare de minim 1.700.000 leiexclusiv TVA, insotita de certificari de buna executie care sa indicebeneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere laincadrarea in pragul valoric minim impus. Pentru o evaluare unitara amodului de indeplinire a cerintei, se va mentiona faptul ca pentru calculechivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNRpentru fiecare an in parte, Ofertantul va prezenta Certificat/document privind modul de indeplinire aobligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care a executatlucrari similare ca valoare si obiect- cel putin unul.In cazul in care documentele prezentate nu sunt relevante, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita informatii si documentesuplimentare., Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personaluluiangajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, precum si a personaluluipropus pentru realizarea contractului., Informatii privind subcontractantii / asociatii: 1) Lista cuprinzandasociatii si subcontractantii completata de liderul Asocierii.2) Acord de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentruindeplinirea contractului. Formularul 93)Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participamai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga cain cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat in forma autentica va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului.4) In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa seindeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritateacontractanta va solicita, inainte de incheierea contractului de achizitiepublica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant sisubcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fiein concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Se solicita prezentarea Certificatului ISO 9001:2008 sau aechivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirmacertificarea sistemului de management al calitatii pentru lucrarile solicitate ?copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. Certificatul va fi valabilla data limita de depunere a ofertelor. Atestarea indeplinirii acestei cerintese demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului de management alcalitatii ofertantului.Nota :1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulattoti asociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management alcalitatii pe domeniile aferente lucrarilor pentru care raspund in realizareacontractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia cazului in careofertantul prezinta documente prin care dovedeste ca raportul de audit afost finalizat si din acest raport reiese ca va primi certificarea., Se solicita prezentarea Certificatului ISO 14001:2005 sau aechivalentului acestuia, emise de un organism acreditat, care confirmacertificarea sistemului de management al protectiei mediului pentru lucrarilesolicitate ? copie semnata si stampilata ?Conform cu originalul?. Certificatulva fi valabil la data limita de depunere a ofertelor. Atestarea indepliniriiacestei cerinte se demonstreaza prin prezentarea certificarii sistemului demanagement al protectiei mediului al ofertantului.Nota: 1.In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca cumulat totiasociatii demonstreaza ca au certificat sistemul de management al protectieimediului pe domeniile aferente lucrarilor pentru care raspund in realizareacontractului.2.Nu se admit societati in curs de certificare, cu exceptia cazului in careofertantul prezinta documente prin care dovedeste ca raportul de audit afost finalizat si din acest raport reiese ca va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2013 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer