Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE EXTINDERE SCOALA GENERALA COMUNA STEFAN CEL MARE, JUDETUL NEAMT


Detaliu pentru invitatia numarul 325224
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Stefan cel Mare (Primaria comunei Stefan cel Mare)
Numar invitatie: 325224/27.04.2012
Denumire contract: LUCRARI DE EXTINDERE SCOALA GENERALA COMUNA STEFAN CEL MARE, JUDETUL NEAMT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Stefan cel Mare (Primaria comunei Stefan cel Mare)Cod fiscal: 2612979, Adresa: com. Stefan cel Mare, loc. Stefan cel Mare, jud Neamt, stefan cel Mare, Telefon: 0748890089, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Decebal nr. 35, bl. I 4, parter, Piatra Neamt, Romania, cod postal: 610076, telefon: +40 233232390, fax: +40 233232390
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bursa Romana de Marfuri Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr. 35, bl. I4, parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE EXTINDERE SCOALA GENERALA COMUNA STEFAN CEL MARE, JUDETUL NEAMT
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de EXTINDERE SCOALA GENERALA COMUNA STEFAN CEL MARE, JUDETUL NEAMT" conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participarea : Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original; sau - Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO 17 TREZ 4915006XXX000156, cod fiscal 2612979.? deschis la Trezoreria Municipiului Piatra Neamt; sau - Numerar depus la casieria centrala a institutiei (program de lucru cu publicul: 8:00 ? 16:00);
- pentru IMM conform Legii nr.346/2004.Conform prevederilor art. 278^1 din O.UG. nr. 34/2006, (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul contractului, fara TVA.Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data incheierii contractului.sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia deschiderii unui cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala depusa fiind de 0, 5% din pretul contractului, conform prevederilor HGR nr. 1045/2011.Formular model nr. 18.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular nr. 4; Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? formular nr. 5. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati;3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 6. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati / subcontractant/ tert; Persoane cu functie de decizie -Primar ? SORIN OUATU , Viceprimar ? HIRTAN DINU, Secretar ? LAURENTIU MELINTEComisia de evaluare are urmatoarea componenta : STAN ELENA-presedinte, HIRTAN DINU, MELINTE LAURENTIU, SECARA IULIAN-EMILIAN, ZAIT ELENA4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? formular nr. 7. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. 5.1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular nr. 8. Formularul va fi completat de catre ofertant / ofertanti asociati si eventualele persoane care vor asigura sustinerea financiara si/sau tehnica, conform art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 modificate prin Legea nr. 279/07.12.2011.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5.2. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local.5.3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalulDin certificatele solicitate la punctele 5.2. si 5.3, sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalulDaca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original , copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa caobiectul de activitate principal sau secundar corespunde cu cel solicitatprin prezenta documentatie de atribuire.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerin?a trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Nota ? autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani sau pe perioada de infiintare daca aceasta este mai mica de 3 ani, in domeniul obiectului contractului, pentru care exista exercitiu financiar incheiat, trebuie sa fie egala sau mai mare cu 320.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara- Se solicita prezentarea a cel putin unui contract de lucrari efectuat in ultimii 5 ani, de valoare minima 160.000 lei , exclusiv tva, de natura si complexitate similare cu a celui pentru care se oferteaza .Se vor prezenta copii dupa contractele de lucrari din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractelor, procese verbale de receptie si certificate de buna executie(recomandare), Informatii privind personalul de specialitatePersonalul tehnic implicat in realizarea contractului se va incadra in urmatoarele cerinte minime: 1 responsabil tehnic cu executia-1 Inginer constructor1 Inginer instalator1 Inginer electric, Informatii privind utilajeleLista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Standard de calitate a produsuluiISO 9001 :2000 sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europeneNu se acceptasisteme de management in curs de certificare ., Standard de mediu 14001sau alte standarde de certificare echivalente, certificate de organisme conforme cu standardele europeneNu se acceptasisteme de management in curs de certificare .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucrarii
30
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer