Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de extindere sectia Oncologie


Detaliu pentru invitatia numarul 302918
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BISTRITA
Cod de identificare fiscala: 4347593
Adresa: STR. ALEEA BASMULUI NR. 2, Bistrita
Telefon: 0263/218232
Fax: 0263/231108
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de extindere sectia Oncologie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de extindere a sectiei de Oncologie din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Bistrita situata pe str. Alba-Iulia nr. 7
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.07.2011 17:20
Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Secretariat administrativ, str. Aleea Basmului nr. 2, Bistrita, Bistrita-Nasaud, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.07.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Bistrita, str. G-ral Grigore Balan nr. 43, Parter, Biblioteca.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 2, 127, 842 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
- Declaratie de eligibilitate- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificate constatatoare privind obligatiile de plata catre buget de stat si local.- Informatii privind situatia economico-financiara(fisa informatii generale)- Declaratie pe proprie raspundere privind lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani- Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora- Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipament tehnic- Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectie a muncii- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- Standarde de calitate (EN ISO 9001 sau similar, EN ISO 14001 sau similar, OH SAS 18001 sau similar)
SEAPGarantia de participare 42.556, 84 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer