Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de fatada la corpul principal Spitalul de psihiatrie Nucet, judetul Bihor


Detaliu pentru invitatia numarul 331576
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BIHOR
Numar invitatie: 331576/12.07.2012
Denumire contract: Lucrari de fatada la corpul principal Spitalul de psihiatrie Nucet, judetul Bihor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BIHORCod fiscal: 4244997, Adresa: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Telefon: 0259 441317, Fax: 0259 441317
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0259441317, fax: +40 0259441317,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Parcul Traian nr.5, Oradea, Romania, cod postal: 410033, telefon: +40 0259441317, fax: +40 0259441317persoana de contact: PALCU MIHAI, JOCA MARIA CRISTINA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de fatada la corpul principal Spitalul de psihiatrie Nucet, judetul Bihor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Procedura de achizitie publica ?cerere de oferte? are ca scop executia lucrarilor de fatada la corpul principal Spitalul de psihiatrie Nucet, judetul Bihor.
II.1.6) CPV: 45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 450, 809 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 9.016, 18 lei respectiv 2% din valoarea estimata a contractului de lucrari sau 50% din valoarea mentionata in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM.Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG nr 925/2006 cu modificarile si copmletarile ulterioare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara tva a contractului.se va putea constitui prin: 1. scrisoare de garantie bancara2. instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari-asigurare de garantii3. retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale(cf.art90.alin(3)din HG925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea Prezentare formular 1 (din Capitolul III);Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 Prezentare Formular 3 (din Capitolul III);Situatia privind obligatiile catre Bugetul general consolidat si Bugetul local.Se va prezentaCertificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat) in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va prezenta Certificat de taxe si impozite locale aferente tuturor localitatilor unde ofertantul isi are sediul social sipuncte de lucru (datorii la bugetele locale), in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Vor fi respinse ca inacceptabile ofertele care se afla in una din urmatoarele situatii: - prezinta certificate de atestare fiscala care nu sunt valabile la data deschiderii ofertelor;
- figureaza cu obligatii de plata.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010(formularul 15)Declaratie privind neincadrarea prevederilor art. 69¹din OUGnr. 34/2006(Formularul 19) Persoane juridice/fizice romane Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului. Se va prezenta Certificat constatator in in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis, de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Certificatul constatator trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor. Inainte de semnarea contractului ofertantul desemnat castigator va prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se va prez o decl. privind inf.gen.si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari incheiati. Pt a fi calificat ofertantultrebuie sa aiba o cifra globala medie de afaceri de cel putin 901.600 ron. In cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria I.M.M., in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri., Bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani financiari incheiati. In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani. Lucrari similare executate in valoare cumulata de cel putin450.800 lei fara TVA (max 3 contracte cumulate)Conditia de calificare de mai sus se considera ca este indeplinita, daca sunt prezentate cumulativ urmatoarele documente: - lista cuprinzand contractele similare, in original;
-copiide pe partile relevante ale contr similare cu val cumulata de cel putin 450.800 lei fara TVA, insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;
- copiea p-v de receptie partiala sau la terminarea lucrarilor executate in baza contractului care dovedeste experienta similara; in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul;
- recomandare din partea beneficiarului, cu conditia ca acesta sa fie semnat fara obiectiuni, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul., Declaratie privind personalul de conducere si personal calificat pentru executia lucrarilor., Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are in dotarea sa, in proprietate, in chirie, sau in orice alta forma legala, echipamentele si utilajele necesare pentru indeplinirea contractului.Se considera indeplinita aceasta solicitare prin prezentarea formularului nr. 8 completat, in original, insotit, dupa caz, de urmatoarele documente justificative: - copialistei mijloacelor fixe sau copia facturii emisa in urma achizitionarii utilajului / echipamentul, insotite de copiacartii de identitate a utilajului, din care rezulte ca acesta este proprietatea ofertantului, - copiacontractului de leasing, in temeiul caruia a fost achizitionat utilajul / echipamentul, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor / echipamentelor, - copia contractului de inchiriere, din care sa rezulte ca, ofertantul are cel putin drept de folosinta asupra utilajelor /echipamentelor., Informatii privind subcontractantii, Asociere, Sustinere, responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, - copiadiplomei de absolvire a studiilor universitarede lunga durata, specializarea inginer in constructii, - copiaatestatului si a legitimatiei RTE, pentru domeniul I ? constructii civile, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se vaprezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original., - responsabil cu controlul calitatii ? inginer in constructii, cel putin 1 persoanaSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: - curriculum vitae, - copiadiplomei de absolvire a studiilor universitare, - copia semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul cartii de munca sau a contractului individual de munca, din care sa rezulte calitatea sa de angajat al ofertantului, , sau in cazul in care acesta nu este angajat al ofertantului se vaprezenta doar angajamentul de participare al personalului ce va fi implicat in derularea contractului, - declaratia de disponibilitate semnata de titular, in original. ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sauechivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP, FIIND ATASATA PREZENTEI INVITATII DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2012 11:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer