Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de finalizare a obiectivului de investitii: "Modernizarea sistemului de alimentare cu energie termica, prin executarea a 5 microcentrale functionand cu gaze naturale"


Detaliu pentru invitatia numarul 327174
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul de Studii pentru Ordine Publica
Numar invitatie: 327174/18.05.2012
Denumire contract: Lucrari de finalizare a obiectivului de investitii: "Modernizarea sistemului de alimentare cu energie termica, prin executarea a 5 microcentrale functionand cu gaze naturale"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Studii pentru Ordine PublicaCod fiscal: 4183172, Adresa: Sos. Olteniteinr.158-160, sector 4, Bucuresti, Telefon: 3324867, Fax: 3323855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Olteniteinr.158-160, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041323, telefon: +40 213324867, fax: +40 213323855, persoana de contact: Rodica Negru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Olteniteinr.158-160, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041323, telefon: +40 213324867, fax: +40 213323855
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de finalizare a obiectivului de investitii: "Modernizarea sistemului de alimentare cu energie termica, prin executarea a 5 microcentrale functionand cu gaze naturale"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari de instalatii privind retele de conducte preizolate montate in pamant, instalatii electrice, termice si sanitare in centrale, montaj echipamente, instalatie automatizare, amenajari spatii pentru 4 centrale termice
II.1.6) CPV: 45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 624, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare: 6500 lei? cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe propria raaspundere conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii;? perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor? garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul RO 04 TREZ 7045005 XXX 000135, deschis la Trezorerie sector 4 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.? in conditiile prevazute de art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va retine suma de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv 4404, 64 lei.? garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Conform art.90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006cu modif. si complet. ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constit. prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contactante, conform H.G. nr. 1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe propria raaspundere conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Returnarea garantiei de buna executie: conform art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului nr. 3 din Sectiunea III Formulare.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului nr. 4 din Sectiunea III Formulare.Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c ^1, si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePrezentarea declaratiei pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c ^1, si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre tertul sustinator, daca este cazul.Pentru persoane juridice romane: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala-Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social.- Certificat de atestare fiscala eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale de pe raza careia societatea ofertanta are sediul social, privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata lunii anterioare celei in care se depun ofertele. Documentele se depun in cadrul ofertei in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice straine: Certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Documentele vor fi prezentate in limba de origine-original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizata a acestora si legalizata in limba romana.Nota: in situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularului nr. 5 din Sectiunea III Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii: - Licsandru Dumitru- Dorobantu Dumitru- Chiot Dumitru- Dumitru Daniela- Gongu Cristian- Negru Rodica- Moldovan AdrianaCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaconform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010Prezentarea declaratiei conform model formular nr. 6 din Sectiunea III Formulare.Declaratie privind calitatea de participantPrezentarea declaratiei conform model formular 7 din Sectiunea III Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici, atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere. Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice romane: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrul Comertului de pe langa instanta competenta din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Documentul se depune in cadrul ofertei in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, operatorul a carui oferta a fost declarata castigatoare va prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru conformitatea documentului depus in oferta.Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice/fizice straine: - In cazul persoane juridice/fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu legile din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident. Documentele prezentate trebuie inregistrate/atestate la autoritatile competente tarii respective.Pentru persoanele juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana si legalizata.Nota: se vor avea in vedere prevederile Ordinului nr. 509/2011 al Presedintelui A.N.R.M.A.P., privind modalitatea de indeplinire a cerintelor referitoare la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiatisa fie mai mare sau egala cu 650000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul va prezenta o declaratie care sa cuprinda o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Numarul de ani solicitati se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta autorizatie I.S.C.I.R. tip PT C9 2010 si autorizatie I.S.C.I.R. tip PT C11 2010, conform mentiunilor din caietul de sarcini., Cerinta nr. 2Experienta similara se demonstreaza prin prezentarea a maxim 4 contracte de lucrari similare cu obiectul achizitiei executate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 600.000 lei fara TVA.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3Echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantului declarat castigator i se vor solicita inainte de semnareacontractului dovezile detinerii echipamentelor instalatiilor, utilajelor, echipamentelor, mijloace tehnice si mijloace de transport. Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor /echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: rapoartele de inspectie / ITP aflate in termen de valabilitate, RCA, contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc sau angajament de punere la dispozitie., Cerinta nr.4Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta nr.5Personalul cheie responsabil de indeplinirea contractului, minim solicitat: Responsabil de contract / sef santier /Coordonator de lucrare Cerinte: studii superioare in domeniul constructii/instalatii, experienta profesionala generala in domeniul constructii/instalatii; experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil de contract/sef santier/ Coordonator de lucrare , pentrucel putin un contract lucrari similar obiectului achizitiei.Responsabil RTE pe domeniul constructii/instalatii Cerinte: atestat profesional eliberat de institutiile abilitate in constructii/instalatii, valabilResponsabil calitate CQ in domeniul constructii/instalatii cu studiisuperioare licenta si dovada imputernicirii responsabil CQResponsabil securitate si sanatate santier, securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat conform Legii nr. 319/2006;Executant autorizat pentru lucrari electrice atestat ANRE valabil Cerinta nr. 1Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare., Cerinta nr. 2Se solicita dovada implementarii standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer