Achizitie publica - Lucrari de finalizare a obiectivului de investitii: "Modernizarea sistemului de alimentare cu energie termica, prin executarea a 5 microcentrale functionand cu gaze naturale"
Detaliu pentru invitatia numarul 327174
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327174/18.05.2012
Denumire contract: Lucrari de finalizare a obiectivului de investitii: "Modernizarea sistemului de alimentare cu energie termica, prin executarea a 5 microcentrale functionand cu gaze naturale"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul de Studii pentru Ordine PublicaCod fiscal: 4183172, Adresa: Sos. Olteniteinr.158-160, sector 4, Bucuresti, Telefon: 3324867, Fax: 3323855
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Olteniteinr.158-160, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041323, telefon: +40 213324867, fax: +40 213323855, persoana de contact: Rodica Negru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sos. Olteniteinr.158-160, sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041323, telefon: +40 213324867, fax: +40 213323855
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de finalizare a obiectivului de investitii: "Modernizarea sistemului de alimentare cu energie termica, prin executarea a 5 microcentrale functionand cu gaze naturale"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea de lucrari de instalatii privind retele de conducte preizolate montate in pamant, instalatii electrice, termice si sanitare in centrale, montaj echipamente, instalatie automatizare, amenajari spatii pentru 4 centrale termice
II.1.6) CPV: 45251200-3 - Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 624, 645.16 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
? cuantumul garantiei de participare: 6500 lei? cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe propria raaspundere conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii;? perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor? garantia de participare se va constitui prin virament bancar in contul RO 04 TREZ 7045005 XXX 000135, deschis la Trezorerie sector 4 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.? in conditiile prevazute de art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, se va retine suma de 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei, respectiv 4404, 64 lei.? garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Conform art.90 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006cu modif. si complet. ulterioare sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In cazul constit. prin retineri succesive din situatiile de plata contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autorit. contactante, conform H.G. nr. 1045/2011.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe propria raaspundere conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.Returnarea garantiei de buna executie: conform art. 92 alin (4) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiatisa fie mai mare sau egala cu 650000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnicaOfertantul va prezenta o declaratie care sa cuprinda o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Numarul de ani solicitati se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul va prezenta autorizatie I.S.C.I.R. tip PT C9 2010 si autorizatie I.S.C.I.R. tip PT C11 2010, conform mentiunilor din caietul de sarcini., Cerinta nr. 2Experienta similara se demonstreaza prin prezentarea a maxim 4 contracte de lucrari similare cu obiectul achizitiei executate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 600.000 lei fara TVA.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., Cerinta nr. 3Echipamentele tehnice, utilaje, instalatiiOfertantului declarat castigator i se vor solicita inainte de semnareacontractului dovezile detinerii echipamentelor instalatiilor, utilajelor, echipamentelor, mijloace tehnice si mijloace de transport. Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor /echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile privind functionarea acestora, operatorul economic trebuie sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa urmatoarele documente: rapoartele de inspectie / ITP aflate in termen de valabilitate, RCA, contracte de inchiriere, contract de concesiune, contracte de leasing, de colaborare etc sau angajament de punere la dispozitie., Cerinta nr.4Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Cerinta nr.5Personalul cheie responsabil de indeplinirea contractului, minim solicitat: Responsabil de contract / sef santier /Coordonator de lucrare Cerinte: studii superioare in domeniul constructii/instalatii, experienta profesionala generala in domeniul constructii/instalatii; experienta profesionala specifica in calitate de Responsabil de contract/sef santier/ Coordonator de lucrare , pentrucel putin un contract lucrari similar obiectului achizitiei.Responsabil RTE pe domeniul constructii/instalatii Cerinte: atestat profesional eliberat de institutiile abilitate in constructii/instalatii, valabilResponsabil calitate CQ in domeniul constructii/instalatii cu studiisuperioare licenta si dovada imputernicirii responsabil CQResponsabil securitate si sanatate santier, securitate si sanatate in munca, PSI si protectia mediului, atestat conform Legii nr. 319/2006;Executant autorizat pentru lucrari electrice atestat ANRE valabil Cerinta nr. 1Se solicita dovada implementarii sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare., Cerinta nr. 2Se solicita dovada implementarii standardului de mediu ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent contractului.Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2012 10:30