Achizitie publica - Lucrari de finisare, de instalatii, de reparatii si renovare la unitatile de invatamant UNEFS
Detaliu pentru invitatia numarul 316243
UNIVERSITATEA NATIONALA DE EDUCATIE FIZICA SI SPORT
Cod de identificare fiscala: 4267192
Adresa: Constantin Noica, nr.140, sector 6, Bucuresti
Telefon: 021/3164108
Fax: 021/3120400
Denumire invitatie: Lucrari de finisare, de instalatii, de reparatii si renovare la unitatile de invatamant UNEFS
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de finisare, de instalatii, de reparatii si renovare la unitatile de invatamant si spatii de cazare din cadrul Universitatii Nationale de Educatie Fizica si Sport
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 07.10.2011 15:22)
Data publicarii: 22.09.2011 11:30
Data limita de depunere a ofertelor: 12.10.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea nationala de Educatie Fizica si Sport, Adresa: Str Constantin Noica, nr. 140, sect 6, Bucuresti ? registratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.10.2011 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Autoritatii Contractante din strConstantin Noica nr 140, sect 6 Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 6, 400, 000 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. eligibilitatea, declaratie art.181, Certificat participare la procedura cu oferta independenta, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, Cazier fiscal, Declaratie privind calitatea departicipant, Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare, Fisa de informatii generale, cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani (2008, 2009, si 2010) safie minim 1.500.000 lei, Bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si la 31.12.2010, Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5ani, Fisa experienta similara, cel putin un contract similar finalizat in ultimii 5 ani in valoare de cel putin 750.000 lei (fara tva), Informatii privind personalul de specialitate, ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent - conform documentatiei de atribuire
Cuantumul garantiei de participare = 50 000 Lei, Documentaia se descarca gratuit de pe SEAP.
Motive anulare:
Altele
Observatii: In cadrul documentatiei de atribuire s-au constatat erori si omisiuni care au ca efect incalcarea principiilor in achizitii publice. Autoritatea contractanta se afla in imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca acestea sa conduca, la randul lor, la incalcarea principiilor in achizitii publice, urmand ca anuntul pe SEAP sa se reia la o noua data.