Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de foraj geotehnic pe halda istorica de cenusa zburatoare in vederea prelevarii probelor pentru analize de laborator in cadrul proiectul LIFE 10 ENV/RO/729 ?Noi materiale de constructii obtinute prin reciclarea eco-sustenabila a deseurilor indust


Detaliu pentru invitatia numarul 319893
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIU
Numar invitatie: 319893/03.02.2012
Denumire contract: Lucrari de foraj geotehnic pe halda istorica de cenusa zburatoare in vederea prelevarii probelor pentru analize de laborator in cadrul proiectul LIFE 10 ENV/RO/729?Noi materiale de constructii obtinute prin reciclarea eco-sustenabila a deseurilor industriale ? EcoWASTES?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA CONSTANTN BRANCUSI TIRGU JIUCod fiscal: 4597441, Adresa: B-dulRepublicii nr 1, Targu Jiu, Telefon: 0253/211675, Fax: 0253215794
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Eroilor, nr 30, Loc. Targu Jiu, Jud. Gorj., Targu Jiu, Romania, cod postal: 210152, telefon: +40 253211675, fax: +40 253215794, persoana de contact: Mircea Florescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia General Administrativa, Unirii nr.36, Tg-jiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de foraj geotehnic pe halda istorica de cenusa zburatoare in vederea prelevarii probelor pentru analize de laborator in cadrul proiectul LIFE 10 ENV/RO/729?Noi materiale de constructii obtinute prin reciclarea eco-sustenabila a deseurilor industriale ? EcoWASTES?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de foraj geotehnic pe halda istorica de cenusa zburatoare in vederea prelevarii probelor pentru analize de laborator in cadrul proiectul LIFE 10 ENV/RO/729?Noi materiale de constructii obtinute prin reciclarea eco-sustenabila a deseurilor industriale (?New building materials by eco-sustainable recycling of industrial wastes? ? EcoWASTES).
II.1.6) CPV: 45255500-4 - Lucrari de foraj si de explorare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP este de: 3000lei(max 2%, conform HG 295/2006). GP se va constitui: Scrisoarede garantie bancara emisa in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau O.P. depus in contulUniv.?C-tin Brancusi": RO10TREZ336504601X002052 deschis la Trez. TG.Jiu.Originalul scrisorii de garantie sau o copie a OP-ului, conform cu originalul va fi depus impreuna cu toate doc de calificare.In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, GP se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat?conform Formular GP din Sectiunea III.Valabilitatea GP va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertelor(60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Neprezentarea garantiei de partic. conduce la respingerea ofertei.In cazul in care ofertantul depune contestatie iar C.N.S.C respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractuluiun procent de 1% conform art. 278^1, alin. 1, lit a) din O.U.G. 34/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului.In cazul ofertantilor care sunt in categoria IMM, garantia de buna executiei se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ? Formularul 18 .Garantia de buna executie se constituie prin: a) Scrisoare de garantie bancara de buna executie;b) sauprin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1, Declaratii privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind eligibilitatea ?completarea Formularului 1Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181dinO.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 - completarea Formularului 2. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de servicii.Cerinta nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin (1) din O.U.G. nr. 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 alin 1 din O.U.G. nr. 34/2006 - completarea Formularului 3Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul universitatii: - Prof. univ. dr. Adrian Gorun ? rector- Prof. univ. dr. Mihai Cruceru ? prorector- Prof. univ. dr. Liviu Marius Cirtina? prorector- Ec. Ion Bazoc ? director general administrativ, - Jr. Popovici Virgil ? Consilier juridicEchipa de implementare a proiectului LIFE10 ENV/RO/729- Prof.univ.dr.ing. Popescu Luminita Georgeta ? Coordonator stiintific proiect- Ec. Marica Madalina Mirabela ? Manager proiect- Prof.univ.dr.ing. Racoceanu Cristinel ? Expert protectia mediului- Prof.univ.dr.ing. Luca Liliana -Expert fluxuri tehnologice- Conf.univ.dr Cirtina Daniela - Expert protectia mediului- S.l. dr.ing. Popescu Cristinel ? Expert energetica- S.l. dr.ing. Popa Roxana -Expert protectia mediului- S.l. dr.ing. Stancioiu Alin - Expert stiintific- Asist.univ.ing. Cercel Constantin ? Expert stiintific IT- Asist.univ.dr.ing. Schiopu Catalin - Expert protectia mediului- Ec. Novac Mihaela ? responsabil financiarCerinta nr. 4, Documente privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificatele de atestare fiscala emise de organul fiscal competent-Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale (sanatate, pensii, somaj), original sau copie conform cu originalul, formular tip eliberat de autoritatile competente, -Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local, original sau copie conform cu originalul eliberat de organele abilitate din localitatile unde se afla punctul/punctele de lucru ce vor participala derularea contractuluiCertificatele trebuie sa evidentieze faptul ca operatorul nu are restante la nivelul lunii anterioare depunerii ofertei.Documentatiile pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Persoane juridice straine vor depune Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxele catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare -tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident), dupa cum am exemplificat pentru persoanele juridicedin Romania.Documentele din oferta vor fi traduse in limba romana si legalizate.Cerinta nr. 5, Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la proceduraCompletarea Formularului4 a.Cerinta nr. 6, Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu Ordin ANRMAP nr.314/2010. Se va depune o Declaratie semnata de catre ofertant/liderul asocierii si asociati.Completarea Formularului4 b. Cerinta nr. 1, Persoane juridice/fizice romaneModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in copie sau original, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectele de activitate lucrari supuse procedurii de achizitie.Cerinta nr. 2, Persoane juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident - (traduceri in limba romana). Operatorul economic trebuie sa aiba in obiectul de activitate lucrari supuse procedurii de achizitie.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu au activitati corespunzatoare obiectului achizitiei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Cifra de afaceri medie pe anii 2008, 2009, 2010 (se va permite op. ec. care pot demnostra cifra de afaceri si pt anul 2011 sa demonstreze indeplinirea cerintei pentru anii 2009, 2010, 2011) in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de cel putin 320.000 lei.Pentru conversia valutara se va utiliza cursul mediu anual al Bancii Nationale Romane, dupa cum urmeaza: ANUL CURS EURO 2008 3, 6826 2009 4, 2399 2010 4, 209920114.2698Cerinta nr.2Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010.Cerinta nr.3Rezultatul net anual al ofertantului pe ultimii trei ani, respectiv 2008, 2009, 2010.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Declaratia privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani stabiliti pana la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr.2Ofertantul va prezenta ca si cerinte minime incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani, a unorcontractede executie lucrari de foraj cu adancimi de minim 20m.Cerinta nr 3In cazul unei subcontractarii se va prezenta lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare (Nu se accepta inlocuirea subcontractorilor in timpul derularii contractului decat pentru motive temeinic justificate. Inlocuirea se face numai cu acordul autoritatii contractante).Subcontractantii vor completa si vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006;Cerinta nr 4Ofertantul va prezenta in cazul unei asocieri un acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Cerinta nr. 1Ofertantii vor prezenta: -atestat ANRM sau echivalent (conform O.M. 38/16.03.2001, art.31).-certificat de asigurarea a managementului calitatii ISO 9001 sau echivalent;
-certificare de mediu conform ISO 14.001 sau echivalent;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesarea directa a site www. e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.02.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Comisia Europeana, Instrument Financiar Life)
Data expedierii prezentei invitatii: 02.02.2012 10:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer