Achizitie publica - Lucrari de forare si amenajare puturi apa de mare adancime pentru situatii de urgenta si alimentare scoli (12 puturi - tabere de sinistrati)
Detaliu pentru invitatia numarul 356183
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356183/28.11.2013
Denumire contract: Lucrari de forare si amenajare puturi apa de mare adancime pentru situatii de urgenta si alimentare scoli (12 puturi - tabere de sinistrati)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BUCURESTICod fiscal: 4267117, Adresa: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Telefon: 021.305.55.30, Fax: 021.305.55.87
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Bucuresti, Romania, cod postal: 060042, telefon: +40 213055530, fax: +40 213055587, persoana de contact: DANIELA MINCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Splaiul Independentei nr.291-293, sector 6, Bucuresti, Directia Generala Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de forare si amenajare puturi apa de mare adancime pentru situatii de urgenta si alimentare scoli (12 puturi - tabere de sinistrati)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de forare, proiectare si amenajare puturi apa de mare adancime pentru situatii de urgenta si alimentare scoli (12 puturi - tabere de sinistrati)
II.1.6) CPV: 45262200-3 - Lucrari de fundatie si de forare de puturi de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 854, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006.orientativ Formularul 14 in cazul scrisorii de garantie bancara, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie. Cont depunere : RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este de 5.700 lei. Valabilitate 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)si d) din Formularul nr. 14 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr.15, cuantumul garantiei fiind redus la 50%. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 5% din pretul contractului fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie (Formularul 16)va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta Formularul nr. 23 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMMuri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 2.5% din valoarea contractului fara TVA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 1. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular nr. 2, in temeiul art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, (Formular nr. 21) in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.4.?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" ? Formularul nr. 4. In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.5.Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formularul nr. 5, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator.Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: SORIN MIRCEA OPRESCU ? PRIMAR GENERALDANIELA MINCU ? DIRECTOR GENERAL - DIRECTIA GENERALA ACHIZITIISILVIA BARBULESCU ? DIRECTOR EXECUTIV ? DIRECTIA PROCEDURI ACHIZITIIMIRCEA OCTAVIAN CONSTANTINESCU ? DIRECTOR GENERAL ? DIRECTIA GENERALA ECONOMICAION FLOREA ? DIRECTOR EXECUTIV ? DIRECTIA FINANCIAR CONTABILITATECATALIN ZOICAN - DIRECTOR GENERAL, DIRECTIA GENERALA OPERATIUNIADRIAN IORDACHE ? DIRECTOR EXECUTIV - DIRECTIA JURIDICDRAGNE ADRIAN - Director, DIRECTIA GENERALA OPERATIUNI-DIRECTIA APARARE, PROTECTIE CIVILAPENCEA THEO - SEF SERVICIU, DIRECTIA GENERALA OPERATIUNI-DIRECTIA APARARE, PROTECTIE CIVILAMENCIU MARIANA - Inspector de specialitate, DIRECTIA GENERALA OPERATIUNI-DIRECTIA APARARE, PROTECTIE CIVILADatele de identificare ale consilierilor generali se pot vizualiza pe site-ul PMB: www.pmb.ro ? pagina de start - la rubrica Instiutii/Consiliul General al Municipiului Bucuresti/Componenta/Consilieri.6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a) Persoanele juridice romane vor prezenta: - certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: - Din certificatele depuse trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emiterea acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin (4) din HG nr. 925/2006.- Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)-Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul (dupa caz, toti membrii asocierii) prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor/compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu (institutiile autorizate ale tarii de origine) in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora. Documentele in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b) Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/ legalizata in limba romana.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Operatorii economici care prin certificatele/documentele edificatoare depuse in oferta sau ulterior prezentate nu fac dovada achitarii obligatiilor de plata scadente la nivelul lunii anterioare celei in careeste prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, vor fi exclusi din prezenta procedura de achizitie publicaAutoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante- Persoanele fizice sau juridice care participa direct in procesul de verificare/evaluare a ofertelor nu au dreptul de a fi, ofertant, ofertant asociat sau subcontractant, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire. Ofertantul va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate (Obiectul Contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN principal sau secundar din Certificatul Constatator), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota 1: Pentru persoanele juridice straine este necesara prezentarea documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata/legalizata.Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii. In cazul in care obiectul contractului include mai multe tipuri de activitati complementare (executie lucrari si proiectare sau supervizare si proiectare sau categorii specializate de lucrari, sau alte asemenea), iar un membru/membrii participa doar la realizarea anumitor parti din contract, pentru indeplinirea cerintei este suficient ca obiectul de activitate (principal sau secundar) al acestuia/acestora sa fie in concordanta doar cu partea din contract pe care o va/vor realiza.Nota 3: Autoritatea Contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata.ATENTIE!a. Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.b. Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).Este obligatoriu ca societatea care va executa lucrarile sa detina ?Certificat de atestare ce indeplineste conditiile prevazute in Regulamentul privind organizarea activitatii de atestare a institutiilor publice sau private specializate in elaborarea documentatiilor pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor si a autorizatiei de gospodarire a apelor ?.Nota: Ofertantultrebuie sa facadovada existentei acestui certificat de atestare conform Legii nr.107 din 1996 (Legea apelor) asa cum este cerut in Caietul de Sarcini, in vederea executarii in bune conditii a forajelor de apa la mare adancime (pentru obtinerea avizelor si a documentatiilor de forare).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii (3) trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie egala sau mai mare cu 3.650.000 lei fara TVA, Certificate/ documente edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintei de calificare -Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare (daca bilantul nu a fost depus pe anul 2012 se vor prezenta orice alte documente justificative echivalente) si insotite de Raportul de Audit aferent fiecarui an. Pentru persoanele juridice romane raportul de audit aferent fiecarui an (2010, 2011, 2012) va fi prezentat numai de acei operatori economici care au obligatia auditarii situatiilor financiare anuale in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 si OMFP 3055/2009. -Pentru persoanele juridice straine raportul de audit pentru fiecare an (2010, 2011, 2012) va fi prezentat numai de catre acei operatori economici care au obligativitatea auditarii situatiilor financiare anuale in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertamntul este stabilit. Daca din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minime privind cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului supus procedurii de achizitie publica. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata/legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus., Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata. Nota 2: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare membru al asocierii, cerinta demonstreandu-se prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Nota 3: a) Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare afisate pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site-ul www.bnr.ro (2010 - 1 Euro = 4.2099 lei, 2011 = 4.2379 lei, 2012 = 4.4560 lei). b) Pentru alte monede decat Euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro.Pentru transformarea Euro in Lei se vor urma indicatiile de la punctul a)., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nota 1: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Informatii privind tert sustinator economic si financiar. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 modificata si completata. Capacitatea economica si financiara a asocierii poate fi sustinuta, in conformitate cu prevederile art. 186, alin. (3) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind Lista principalelor lucrari din care sa reiasa ca au executat in ultimii 5 ani, lucrari de forare de puturi de mare adancime, similare cu cele care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire in valoare cumulata de minim 1.750.000 lei fara T.V.A., Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte executarea de lucrari. Se va completa Formularul nr. 8. In cazul in care contractele prezentate au fost realizate in asociere sau in calitate de subcontractant, se vor prezenta documente edificatoare privind partea indeplinita de acesta. In cazul contractelor a caror derulare s-a desfasurat sau se desfasoara si in afara perioadei mentionate (ultimii 5 ani), se vor prezenta obligatoriu documente oficiale edificatoare (documente de receptie partiala, documente de plata, etc) privind partea indeplinita (obiect si valoare) in cadrul perioadei solicitate, Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic (dotare proprie sau conventie / precontract inchiriere, etc.) pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Nota: . Operatorul economic trebuia sa faca dovada detinrii in proprietate sau custodie/inchiriere/angajament etc. a unui utilaj/echipament/instalatie de forare care sa respecte caracteristicile tehnice minime precizate in mod expres in Caietul de sarcini la pct . IV.1.2., respectiv max. 2, 5 m * 8 m., Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Nota: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii., Se va prezenta o lista cu nominalizarea personalului cheie propus pentru indeplinirea contractului, respectiv persoana direct responsabila cu indeplinirea contractului, responsabilul tehnic cu executia, responsabilul cu asigurarea calitatii etc. - Se vor prezenta CV-uri pentru: persoana responsabila cu indeplinirea contractului, si responsabilul cu asigurarea calitatii. Pentru responsabilul tehnic cu executia se vor prezenta in copie documente privind atestarea corespunzatoare calitatii propuse. Ofertantul va prezenta un angajament privind pastrarea componentei echipei ?cheie? pe toata perioada de derulare a contractului. Orice inlocuire / modificare a componentei echipei ?cheie? se va face numai cu acordul beneficiarului.CV-urile (formular 10) prezentate vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective., NFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract, acesta are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Ofertantul va prezenta Formularul nr. 16 si intelegerile preliminare de subcontractare. Nota 1: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractori. Nota 2: Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului. Nota 3: a) Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. b) Raspunderea contractantului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte/parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti. c) Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale. d) Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Informatii privind tert sustinator tehnic si profesional. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/juridica (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 69 ind. 1, art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare. Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006 modificata si completata. STANDARDE PRIVIND ASIGURAREA CALITATII Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. Va/vor fi prezentat/e certificat/e emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnate de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, fiecare membru va prezenta certificarea pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nota: Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul tertului sustinator., STANDARDE PRIVIND PROTECTIA MEDIULUI Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001:2005 sau echivalent in domeniul aferent obiectului prezentului contract. Va/vor fi prezentat/e certificat/e emise de organisme independente nationale sau internationale care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului, respectiv ISO 14001:2005 sau echivalente, valabile la data limita de depunere a ofertelor , in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de respectare a standardelor privind protectia mediului asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, vor fi acceptate certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale UE. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare asociat in parte, fiecare membru va prezenta certificarea pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nota: Cerinta privind certificarea ISO 14001:2005 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul tertului sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere criteriu: 1. Punctajul financiar se acorda astfel: a) pentru cel mai mic pret al produselor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv ? 60 puncte.b). Pentru un alt pret ofertat, Po, decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P financiar = (pretul minim / Po ) x punctajul maxim acordat (60 puncte)
Tehnic
40
Descriere: Punctajul tehnic: Durata de executie a lucrarilor (exprimate in zile calendaristice) :40 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2013 12:58