Achizitie publica - lucrari de hidroizolare si lucrari de reparatii generale si de renovare
Detaliu pentru invitatia numarul 319455
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Cod de identificare fiscala: 6247787
Adresa: STR.FLORILOR, NR.63, Baltatesti
Telefon: 0233244017
Fax: 0233244077
Denumire invitatie: lucrari de hidroizolare si lucrari de reparatii generale si de renovare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de hidroizolatie acoperis terasa circulabila la baza de tratament; Lucrari de reparatii generale si renovare la centrala termica
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 05.01.2012 17:58
Data limita de depunere a ofertelor: 15.02.2012 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: sediul U.M.02275 Baltatesti, str.Florilor, nr.63, jud.Neamt, biroul C.D.C.
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.02.2012 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M.02275 Baltatesti, str.Florilor, nr.63, jud.Neamt
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 248, 605.5 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.situatie personala ofertant: -declaratie eligibilitate;doc. neincadrare art.181;certificate constatatatoare privind plata imp. si taxelor;certificat participare cu of.independenta; fisa inf.generale;declaratie neincadrare in prev.art 69 1;2.capacitate exercitare ativit. profesionala: -certificat constatator;decl.in conf cu art.7 din legea 346/2004;3.capacitatea ec-financiara: -bilanturi contabile 2009 si 2010;declaratie cifra afaceri ultimii 3 ani;4.capacitate tehnica, profesionala: -fisa experienta similara;lista lucrari ex.in ultimii 5 ani;inf. personal tehnic de specialitate; recomandare sau doc.constatator din partea altor benef.;declar. ef.medii anuale a personalului; declaratie utilaje, instal.echip; informatii subcontractanti;5.standarde de asigurare a calitatii: certificat ISO 9001:2001.6.Standarde de protectie a mediului: certificat ISO 14001.
Este atasata la invitatia de participare in S.E.A.P.Garantia de participare = 3730 lei