Achizitie publica - Lucrari de igienizare si reabilitare a peretilor afectati de umiditate in corpul de cladire C5 din CIAPAH MISLEA
Detaliu pentru invitatia numarul 331794
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331794/17.07.2012
Denumire contract: Lucrari de igienizare si reabilitare a peretilor afectati de umiditate in corpul de cladire C5 din CIAPAH MISLEA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Handicap MisleaCod fiscal: 2845281, Adresa: Str. Radu Paisie, nr.14, Mislea, Prahova, Mislea, Telefon: +40 244356611, Fax: +40 244356611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Radu Paisie, nr.14, Mislea, Prahova, Mislea, Romania, cod postal: 107528, telefon: +40 244356611, fax: +40 244356611, persoana de contact: Gabriela Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cintrul de Ingrijire si Asistenta pentru Persoane Adulte cu Handicap Mislea, str Radu Paisie nr.14, loc Mislea, jud Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de igienizare si reabilitare a peretilor afectati de umiditate in corpul de cladire C5 din CIAPAH MISLEA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia presupune efectuarea unor reabilitari la peretii afectati de umiditate prin proceduri mentionate in caietul de sarcini precum si igienizari cuprinse tot in caietul de sarcini in baza antemesuratorilor si listelor de cantitati de lucrari.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cunatumul garantiei de participare este de 1000 lei.(ptr IMM sumele se reduc cu 50%, in conditiile legii). Perioada de valabilit este egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modalit de constituirecf. art 86/ din HG 925/2006, prin virament bancar in contul IBAN RO63 TREZ5355026XXX000256 deschis la Trez Baicoi sau printr-un instrument de de garantare emis in conditiile legi de o societ. bancara su de o societ de asig., care se prezinta in original si ptr. per. prev in doc. de atrib., precum si prin depunerea la casieria unitatii asumei in numerar de 1000 lei. . Constituirea garantiei de participare se face cu respectarea art.84, 85, 86, 87, 88 di HG nr.925/2006 actulizata. Cf. art 278 ind 1 din OUG nr.34/2006, in situatia contestatiilor , se va retine contestatarului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC , suma calculata cf. preved. art 278 ind 1 din OUG nr.34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau, prin retineri succesive din fiecare factura.Ptr IMM-uri , sumele se reduc cu 50% , in conditiile legii.Ofertantul castigator trebuie sa aiba cont deschis in trezorerie ptr virarea garantiei de buna executie, cf. HG nr1045/2011. Ptr constituirea garantiei de buna executie se vor respecta art.90, 91, 92 din HG nr.925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Se va prezenta completat Formularul nr. 3 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006).Cerinta nr. 2 ? Se va prezenta completat Formularul nr. 4 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006).Cerinta nr. 3 ? Se vor prezentaa.) Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara depunerii ofertelor;cf.art. nr5 dinOrdin nr.509/2011, certificatulfiscal poate fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul"b.) Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile (scadente) in luna anterioara depunerii ofertelor. cf.art. nr5 dinOrdin nr.509/2011, certificatulfiscal poate fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".Cerinta nr. 4 ? Se va prezenta completat Formularul nr. 5 (Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006).Cf ORDIN NR.170/2012, in cadrul CIAPAH MISLEA, persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau ptr procedura de atrubuire, inclusiv pers careaprobabugetul aferent autorit contr necesar finant contract de achiz publicesunt: Director Ionescu Gabriela Carmen, contabil sef Ec Olimpia Retegan, inspector de specialitate ec Bazga Paraschiva.CERINTA NR. 4 Se solicita "Certificatul de participare cu oferta independenta" cf Ordin nr.314/2010'al Presedinte ANRMAP; Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice / fizice romaneCertificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului ec. Cf.art. nr5 dinOrdin nr.509/2011, certificatulconstatator poate fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta 1Cerinta nr. 1 - Informatii privind situatia economico-financiara. Ofertantul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile. In acest sens, trebuie ca media cifrei de afaceri in domeniul de activitate pe cel multultimii trei ani de activitatesafie cel putinegala cu valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2, adica cu cel putin164516 lei. Ptr echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE., Cerinta nr. 2 - Bilantul contabil sau extrase din bilant , in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta in legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, ptr cel mult ultimii trei ani .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Lista lucrarilor executatepe ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna ececutie ptr cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autorit. contactante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit, art.188, ali.3 lit a. Se va prezenta cel putin un document : contract, proces-verbal de receptie, etc. prin care sa se confirme executarea lucrarilor, Cerinta nr.2 .Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii, cf art.188, alin.3, lit b, Cerinta nr.3 Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducereprecum si ale persoanelor responsabile ptr executia lucrarilor, cf art 188, alin.3 , lit c. Sesolicita o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari, dupa caz, in masura in care exista acte normative ce se vor mentiona., Cerinta nr 4 Date referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul ec ptr indeplin coresp a contactului de lucrari. Subcontractanti/asociere.Cf. art 188, alin3, lit g, daca este cazul , ofertantii trebuie sa prezinte complatat Formularul nr.9 (Declaratie privindparte/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora). Daca este cazul se va prezenta Acordul de asociere- Formularul nr.10. In caz contrar, formularul va avea mentiunea "NU ESTE CAZUL"Se solicita o declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele, tehnice de care poate dispune operatorul ec ptr indeplin corspunzatoare a contractului de lucrari sau documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor. -Informatii privind masurile de protectia mediului pe care operatorul le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari.Prezentarea certificatului ISO14000 sau echivalent.In situatia in care operatorul ec. nu detine un certificat de mediu astfel cum este solicitat de autoritatea contractanta, aceasta din urma are obligatia de a accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul ec, in masura in care dovezile prezentate confirma asig unui nivel corespunzator al protectiei mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se afla in SEAP., toate docum sunt semnate electronic; operatorii ec trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii semnat electr, program disponibilgratuit pe site-urile de semnatura el
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 09:51