Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de igienizare si renovare a unor spatii de invatamant si a unor spatii de cazare


Detaliu pentru invitatia numarul 343676
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
Numar invitatie: 343676/08.03.2013
Denumire contract: lucrari de igienizare si renovare a unor spatii de invatamant si a unor spatii de cazare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Nationala de Arte BucurestiCod fiscal: 4602033, Adresa: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 213147331, Fax: +40 213147331
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010773, telefon: +40 213147331, fax: +40 213147331, persoana de contact: Biroul achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010773Biroul achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de igienizare si renovare a unor spatii de invatamant si a unor spatii de cazare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de igienizare si renovare a unor spatii de invatamant - LOT 1Lucrari de igienizare si renovare a unor spatii de cazare - LOT 2Descrierea succinta a fiecarui lot in anexa B a prezentei fise de date
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA 2% din valoarea estimata fara TVA respectiv: - LOTUL 1 - 3.225, 80 RON- LOTUL 2 - 870, 96 RONCursul de referinta LEU / EURO va fi cursul din data publicarii anuntului de participare in SEAPGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Garantia de participare poate fi constituita si prin depunerea sumei la casieria Universitatii Nationale de Arte- Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 30 zile de la data limita a depunerii ofertei- se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilorArt.278^1/OUG34/2006- Garantia de participare va fi constituita cel mai tarziu la data de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
DA - 5% din valoarea fara TVA a contractului incheiatMod de constituire: conform art. 90 / HG 925 / 2006, garantia de buna executie poate fi constituita prin orice fel de instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurariIn cazul in care se va conveni constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive la situatiile de plata, vor fi respectate prevederileart 90 alin. (3) din HG 925 / 2006 si prevederile HG 1045 / 2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- certificate fiscale privind taxele si impozitele locale- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG 34/2006 - - Conf. art. 69^1/OUG 34/2006 Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a)cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane care aproba/semneaza documente in legatura / pentru procedura de atribuire: RECTOR - prof. univ. dr Catalin BalescuD.G.A. - dr. ing. Adrian CristescuSef birou achizitii publice - ec. Tache StanciuSef serviciu tehnic - sing. Georgeta DamalanSev birou administrativ paza - ing. Cristina MlesnitaSef birou financiar contabil - ec. Petruta FluierasDirector juridic si contencios - cs. j Flavia ManteaMerceolog - Sandu Georgeta Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a depus numai declaratie privind incadrarea in conditiile de calificare, conform art. 11 alin 4 din HG 925/2006, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, acestuia ii vor fi solicitate originalele sau copii legalizate de pe documentele de calificare, asa cum au fost acestea solicitate in documentatia de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri (media pentru ultimii trei ani)LOT 1 - minim 322.580, 64 RONLOT 2 - minim87.096, 78 RON, ultimul bilant depusPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat sial cadrelor de conducere in ultimii 3 ani - operatorul economic trebuie safaca dovada ca dispune de personal calificat pentru ducerea la indeplinire acontractului, - informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze - eventualii subcontractanti vor trebuisa indeplineasca cerintele de mai sus, - lista cu lucrari similare in ultimii 5 ani -va fi prezentat cel putin un document (contract, proces verbal de receptie, etc) care sa confirme executarea unor lucrari similare de aceeasi valoare sau de valoare maimare. In conformitate cu art. 188 lin.3 litera a din OUG 34/2006 vor fi prezentate certificate de buna executie a lucrarilor mentionatePentru calculul echivalentei, va fi folosit cursul mediu anual lei-euro comunicat de BNR.Valoarea minima fara T.V.A. a lucrarii (lucrarilor) similare trebuie sa fie204.838, 71. (Lot 1 161.290, 32 / Lot 2 43.548, 39)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.03.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2013 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer