Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de imbracare a drumurilor


Detaliu pentru invitatia numarul 354486
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Public de Administrare a Domeniului Public si Privat
Numar invitatie: 354486/08.10.2013
Denumire contract: Lucrari de imbracare a drumurilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public de Administrare a Domeniului Public si PrivatCod fiscal: RO15221670, Adresa: SOSEAUA CONSTANTEI, NR.13, INTRAREA B-PARTER, Mangalia, Telefon: +40 0748202102, Fax: +40 0241752297
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA CONSTANTEI, NR.13, INTRAREA B-PARTER, Mangalia, Romania, cod postal: 905500, telefon: +40 0744360668, fax: +40 0241752297, persoana de contact: Stamate Claudiu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA CONSTANTEI, NR.13, INTRAREA B-PARTER, Mangalia, Romania, cod postal: 905500, telefon: +40 0744360668, fax: +40 0241752297, persoana de contact: Stamate Claudiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii Generale ale Administratiilor Publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de imbracare a drumurilor
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor efectua lucrari de pavare ale trotuarelor din Municipiul Mangalia in zonele indicate in caietul de sarcini.Procentul aferent cheltuielilor diverse si neprevazute 0%.Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute 0 lei.
II.1.6) CPV: 45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 967, 553.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 19 300 lei. Data la care se va face echivalenta garantiei de participare din lei in valuta, este data publicarii invitatiei de participare, la cursul comunicat de BNR. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 2781, din OUG 34/2006.Intreprinderile mici si mijlocii care fac dovada ca sunt I.M.M.-uri (Declaratie ? privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform Anexei nr.1 din Ordonanta 27/2006), vor achita 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Ofertantul va constitui garantia de participare, in una din urmatoarele forme: - prin GB, in original (conform Formularului nr. 11), sau- printr-un virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ( se prezinta in original), in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; sau- ordin de plata sau fila CEC in contul : RO98TREZ2335010XXX000041 , deschis laTrezoreria Mangalia, cod fiscal RO1522670 ( se prezinta in original).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA. In cazul I.M.M. ?urilor cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, fara TVA. Constituirea garantiei de buna executie se poate face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii; daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Contractantulare obligatiade a deschide la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante pentrugarantia de buna executie. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. ( conform art. 90 din HG 925/2006cu modificarile si completarile ulterioare).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator (daca este cazul) ? Formularul A;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 ? Formularul A1;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, va fi prezentata si de tertul sustinator si/sau subcontractant (daca este cazul) ? Formularul B;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaconform Ordinului nr. 314 / 2010 ? Formularul 314;
-Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente lanivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificatele de atestare fiscala emise de organele competente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.- Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru persoanele care detin functii de decizie: Cornaci Vasile Catalin ? director; Angelescu Dragos ? director adjunct; Stamate Claudiu ? sef serviciu investitii-achizitii; Amuraritei Constantina ? referent; Ghencea Elena ? inspector; Moise Nicoleta ? inspector; Sava Emilia ? sef serviciu juridic si urmarire contracte; Peteu Mihaela- inspector; Gheorghe Tudor Radu ? inspector; AmurariteiMihai -Georgel ? inspector; Sabau Mariana ? inspector. - Certificat constator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii (Cod CAEN) ? corespunzator obiectului contractului. Certificatul constatator emis de O.N.R.C. se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc in urma finalizarii procedurii, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire are obligatia de a prezenta pentru conformitate, Certificatul constatator, in original/copie legalizata, la solicitarea autoritatii contractante si in termenul prevazut in respectiva solicitare.? Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea elegibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.- Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.- Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G.nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala va fi de minim 1 900 000 lei raportata la activitatea din ultimii trei ani; Operatorii economici vor depune documente relevante in vederea demonstrarii cerintei minime de calificare referitoare la Cifra de Afaceri. Pentru o comparare unitara a cerintei minime cu privire la CA, ofertantii vor tine cont de cursul mediu de referinta anual lei/ valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraLista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani care poate fi insotita de certificari de buna executie, din care sa reiasa beneficiarii, valoarea, locul executiei lucrarilor prin care ofertantul va face dovada executiei de lucrari similar, prin cel putin 1 contract, maxim 3 contracte de lucrari similar, in valoare cumulata de minim 950 000.Pentru o comparare unitara a cerintelor privitoare la cerinta experienta similara, ofertantii vor tine cont de cursul mediu de referinta lei/valuta comunicat de BNR, raportat la anul in care au fost incheiate contractele., Utilaje/DotariDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Conditii minime impuse: - Autobasculante? 2 buc.;
- Buldoexcavator cu picon? 2 buc.;
- Mijloace de compactare (compactor vibrator, placa vibratoare, mai mecanic) ? 4 buc;
- Autoincarcator frontal? 2 buc.Pentru forma de detinere se vor prezenta copii conforme cu originalul a documentelor., PersonalDeclaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducereInformatii referitoare la personalul de conducere.Persoanele responsabile cu executia lucrarilorOfertantul va prezentapentru expertii atestati propusi pentru executarea contractului atestatul si/sau legitimatia.Se vor prezenta copii ale documentelor care certifica calificarile detinute.Cerinta minima: - 1 sef santier inginer constructor;
- 1 responsabil tehnic cu executia care sa fie atestat indomeniul lucrarii ce urmeaza a fi executata;
- 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate pentru lucrari de constructii de drumuri;
- 1 responsabil SSM (specialist in domeniul securitatii si sanatatii in munca)Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: -cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat vizat de ITM si/sau contractele de prestari servicii/colaborare / angajamente/acorduri de participare, incheiate intre ofertant si persoanele respective, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilor propusi;, Personalul muncitor de specialitate. Ofertantul va face dovada ca dispune de minim 5 (cinci) pavatori calificati. Pentru acestia se va prezenta o copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL a certificatelor de competenta profesionala., Declaratie privind subcontractantii si specializarea acestora. Fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract de achizitie publica, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract. In acest caz, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi. Subcontractantii nominalizati vor completa FORMULARUL B ? Declaratie privind reglementarea conflictului de interese., Informatii privind sustinerea acordata de un tert: Angajament tert sustinator financiar, Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici; Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru utilaje; Declaratie tert sustinator tehnic si profesional pentru personal. Persoana care asigura sustinerea ofertantului/candidatului nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor articolului 181 lit. a), c1) si d), art. 180 si art 691din OUG 34/2006 actualizata.( FORMULARUL A ? Declaratie privind eligibilitatea, va fi prezentata si de tertul sustinator; FORMULARUL A1- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181; FORMULARUL B ?Declaratie privind reglementarea conflictului de interese)., Informatii privind asocierea: Asocierea trebuie sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ca o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului., Informatii privind intreprinderile afiliate: Lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista ASIGURAREA CALITATII LUCRARILOR ? ISO 9001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL, ASIGURAREA PROTECTIEI MEDIULUI ? ISO 14001 sau echivalent in domeniul contractului, se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALULPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer