Achizitie publica - Lucrari de imbracare a strazilor in localitatea Dumbravita, jud.Timis
Detaliu pentru invitatia numarul 332037
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332037/19.07.2012
Denumire contract: Lucrari de imbracare a strazilor in localitatea Dumbravita, jud.Timis
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA DUMBRAVITACod fiscal: 4663480, Adresa: Str.PETOFI SANDOR, Nr.31, Dumbravita, Telefon: 0256 214272, Fax: 0256 214399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.PETOFI SANDOR, Nr.31, Dumbravita, Romania, cod postal: 307160, telefon: +40 256214272, fax: +40 256214399, persoana de contact: ROBERT KRISTA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.PETOFI SANDOR, Nr.31, Dumbravita, jud.Timis, sala de Conferinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de imbracare a strazilor in localitatea Dumbravita, jud.Timis
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de imbracare a strazilor in localitatea Dumbravita, jud.Timis
II.1.6) CPV: 45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 802, 650.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 96.000 lei / 48.000 lei pt IMM (Formular nr.16) Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constit. a garantiei pentru participarea la licitatie (una din urmat. var.): - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau - O.P. (vizat de banca) in contul RO15TREZ6215006XXX008137, deschis la Trezoreria Timisoara, cod fiscal 4663480. In masura in care Consiliul respinge contestatia, aut. Contract. va retine contestatorului din garantia de participare, conform art. 278^1, alin. 1, lit. (c) din OUG nr. 34/2006 suma de 7.980 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 10 % din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie la alegere: - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide, la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in admin. acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie < de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplin. contrac., aut. contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil conform prevederilor legale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - Formular nr.12. Declaratie privind situatia personala a operatorului economic (neincadrarea in dipozitiile art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006) ? Formularul nr.23. DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.34. Certificat de participare cu oferta independenta ? Formularul nr.45. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari ulterioare (formular nr.5). In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Szilagyi Geza ? PrimarMalac Victor - functia Viceprimar - presedinteKrista Robert - functia Insp.achizitii publice - secretarNicolae Constantin - membruConsilieri locali - Comisia FinanciaraKadar Gheorghe - PresedinteMarinescu Ioan - SecretarForaly Attila - MembruDenes Ildiko - MembruMalac Victor - Membru4. Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele de la pct. 4 si 5 se pot depune in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul. In cazul in care sunt depuse in copie simpla, acestea se vor solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata pentru persoane fizice / juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa se dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competenta in acest sens ( traducere autorizata in limba romana) a) Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??.In cazul in care este depus in copie simpla, acesta se va solicita in original ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea rezultatului procedurii.b) Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva , in original sau copie legalizata, sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul?? ( traducere autorizata in limba romana)c)DECLARATIE privind partea/parti din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specialitatea acestora - Formularnr. 14.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita cifra medie de afaceri globala realizata pe ultimii 3 ani ? min. 4.802.650 lei. Operatorii economici sunt obligati sa prezinta cifra medie de afaceri pentru perioada 2009-2011 si bilantul la 31.12.2011 vizat de DGFP.Bilantul contabil la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente, care se va prezenta in copie xerox, lizibila, semnata si stampilata- ?Conform cu originalul? de catre ofertant sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul / ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Experienta similara ? dovada executarii in ultimii 5 ani a unui contract de executie lucrari rutiere strazi a carui valoare sa fie cel putin 4.802.650 lei fara TVA.Declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere precum si personalul responsabil de indeplinirea contractului.Se vor prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate. Ofertantul va prezenta cel putin urmatoarele informatii referitoare la : -Sef de santier in specialitatea CFDP cu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri, cu o vechime de 3 ani;
-Inginer constructor in specialitatea CFDPcu experienta profesionala in domeniul constructiilor de drumuri cu o vechime de 3 ani;
-Personal tehnic responsabil cu executia (RTE) in domeniul constructiilor de drumuri;
-Personalul responsabil cu asigurarea calitatii, (CQ ? controlor de calitate);
-Se solicita persoane diferite pentru RTE, seful de santier si inginerul constructor.Ofertantul castigator va face dovada ca are drept de folosinta saudetine acele utilaje necesare pentru executia lucrarilor, astfel incat sa satisfaca conditiile tehnice din Caietul de sarcini.Totodata va face dovada ca are drept de folosinta pe intreaga durata de derulare a contractului, sau detine minim o statie de producere mixturi asfaltice. Ofertantii trebuie sa detina urmatoarele certificate sau echivalent: a) Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent;b) Certificat SR EN ISO 14001/2004, sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 08:24