Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de imbunatiri funciare pasuni Lunca Mare, Prihodiste, Lacul Rece, Pe Vale si Catias


Detaliu pentru invitatia numarul 339992
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORAS NEHOIU
Numar invitatie: 339992/23.11.2012
Denumire contract: Lucrari de imbunatiri funciare pasuni Lunca Mare, Prihodiste, Lacul Rece, Pe Vale si Catias
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORAS NEHOIUCod fiscal: 4055807, Adresa: oras Nehoiu, str. Scolii, bloc 4, ap. 1, Nehoiu, Telefon: 0740312127, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Oras Nehoiu, str. Aleea Merilor, nr. 2-4, Nehoiu, Romania, cod postal: 125100, telefon: +40 238554548, fax: +40 238554541, persoana de contact: POPA VIOREL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oras Nehoiu, str. Aleea Merilor, nr. 2-4, Nehoiu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de imbunatiri funciare pasuni Lunca Mare, Prihodiste, Lacul Rece, Pe Vale si Catias
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de imbunatatiri funciare pentru pasunile Lunca Mare, Prihodi?te dos, Lacul Rece, Pe Vale si Vf. Catia?, constand in curatiri de resturi vegetale si pietre, indepartarea vegeta?iei nedorite, distrugerea musuroaielor si nivelarea terenului, realizarea de canale colectoare inierbate.
II.1.6) CPV: 45112360-6 - Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 613 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 2270 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, dar nu poate fi mai mica de 60 de zile.Modul de constituire: Garantia de participare se constituie in numerar la casieria unitatii, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In situatia in care exista oferte depuse de un ofertant/asociere care are calitatea de IMM, acesta/aceasta va beneficia de reducerile stabilite de legislatie; daca in asocierea respectiva unul dintre asociati nu este I.M.M., atunci nu se vor putea invoca respectivele reduceri.In cazul in care ofertantul depune o contestatie la C.N.S.C. impotriva unui act al autoritatii contractante si Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului.In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului 1% din valoarea estimata a contractului, in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei: 5% din valoarea lucrariiModul de constituire: conform art. 90 din HGR nr. 925/2006, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea - formularul 1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - formularul 2.3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), prezentate in original, copie cu men?iunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.4. Declaratie privind neincadrarea ofertei in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 5, semnata/completata de ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: LUNGU FLORENTIN ? Primarul orasului NehoiuMILEA IONUT ? Viceprimarul orasului NehoiuVASILE SUSU ? Secretarul orasului NehoiuBUTA ELENA ? Contabil sefMOISE ADRIAN ? Referent Compartiment Achizitii publiceAANEI GENILIA ? Consilier localBITA ADRIAN ? Consilier localCOJOCARU MARIA ? Consilier localCONSTANTIN GHEORGHE ? Consilier localCORCODEL ALEXANDRU ? Consilier localGAVRILOIU GHEORGHE ? Consilier localISTRATE STEFAN ? Consilier localLUPEA VASILE ? Consilier localMANEA STEFAN ? Consilier localNEAGU ION ? Consilier localPIRCALABU MARIA ? Consilier localSTEFAN DOREL ? Consilier localSTOICHITA CONSTANTIN GABRIEL ? Consilier localSTROIE DORU ? Consilier localTANASE PAUL ? Consilier localVASILE NICU ? Consilier local5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular 6. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / alte echivalente, in original, copie cu men?iunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata, pentru persoanele juridice cu sediul in Romania.Ofertantul clasat pe primul loc este obligat ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in situa?ia in care a prezentat acest document in copie.sauDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in copie cu men?iunea ?conform cu originalul? sau copie legalizata, pentru persoanele cu sediul in alta tara decat Romania.Ofertantul clasat pe primul loc este obligat ca inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte certificatul constatator in copie legalizata pentru conformitate, in situa?ia in care a prezentat acest document in copie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (formularul 9), Bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare, prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formularul 3), insotita de cel putin un document din care sa reiasa executarea a cel putin unui contract cu obiect similar prezentei proceduri de achizitie publica, in valoare/valoare cumulata de cel putin 45000 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in Sistemul Electronic de Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer