Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?LUCRARI DE IMPREJMUIRE LA SCOALA GENERALA CLASELE I-VIII ICLOD, COM .ICLOD, JUD.CLUJ?


Detaliu pentru invitatia numarul 324525
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Iclod(Primaria )
Numar invitatie: 324525/19.04.2012
Denumire contract: ?LUCRARI DE IMPREJMUIRE LA SCOALA GENERALA CLASELE I-VIII ICLOD, COM .ICLOD, JUD.CLUJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Iclod(Primaria )Cod fiscal: 4288241, Adresa: Iclod, nr.117, jud.Cluj, Iclod, Telefon: 0264/263218, Fax: 0264/263218
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iclod, nr.440A, jud.Cluj, Iclod, Romania, cod postal: 407335, telefon: +40 264263395, fax: +40 264263395, persoana de contact: Adriana Maria Manu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Iclod, primaria Iclod, localitatea Iclod, nr. 440a, jud.Cluj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?LUCRARI DE IMPREJMUIRE LA SCOALA GENERALA CLASELE I-VIII ICLOD, COM .ICLOD, JUD.CLUJ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste realizarea unei imprejmuiri la scoala generala cu clasele I-VIII, din localitatea ICLOD, lucrari ce constau in executarea a 2(doua) tronsoane de gard;Primul tronson: in lungime de 138 ml, este un gard ornamental, avand fundatia din beton armat, soclu si stalpi, din b.a., care se vor tencui cu tencuiala ornamentala(decorativa) conform specificatiei, si panouri de gard ornamental din teava patrata, vopsiti, conform specificatiei.Al doielea tronson : este un gard din panouri din plasa zincata sudata cu dimensiunile 1, 50 m inaltime si 2, 00 m lungime pe o lungime totala de 78 ml, cu stalpi metalici ?teava patrata 40x30x6x2000 mm.Gardul va avea o fundatie de beton cu elevatie pe tot conturul cu inaltimea de 50 cm si latimea de 15 cm , armat cu fier beton.
II.1.6) CPV: 45342000-6 - Montare de garduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.000 lei, iar perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, conform doc. in original. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila va fi atasata in original la coletul care contine oferta si se vor avea in vedere prevederile art. 86 alin(1) din HG nr. 925/2006, in conformitate cu Formularul nr. 20. Cuantumul ce se va retine in temeiul art. 278^1 din OUG 34/2006, va fi pt: ? 1.120 lei. Ordin de plata in contul RO71TREZ2185006XXX000784, Cod fiscal 4288241, deschis la Trezoreria Gherla, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie -10% din valoarea contractului fara TVA.Se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin (1) din HG nr. 925/2006. Constituie prin retineri succesive conform HG nr. 1045/2011.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, suma initiala fiind de cel putin 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din garantia de buna executie. Asocieri-garantia se va constitui in cuantum corespunzator Legii 346/2004 art.16, alin. (2) . Restituirea garantiei de buna executie se va face conform prevederilor art. 92 alin. (4) din HG 925/2006. Perioada garantiei de buna executie: 12 luni de la intocmirea receptiei la terminarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl.privind: - Eligibilitatea (se va prezenta de catre: fiecare asociat, tert sustinator*) - neincadrarea in preved art. 181 lit a, lit c)1 si lit. d)din OUG34/2006, vor fi depuse si de catre tertul sustinator, daca este cazul(va prezenta: fiecare asociat, tert sustinator*) - cal. de participant la procedura (se va prezenta de catre: fiecare asociat*) - neincadrarea in preved art. 69^1 (se va prezenta de catre: fiecare asociat/subcontractant/tert sustinator*)Certificat de part la licitatie cu oferta independenta (se va prezenta de catre: fiecare asociat*) Certificate de atestare fiscala privind plata: - obligatiile catre bugetul general consolidat de stat eliberat de catre DGFP - obligatiile catre bugetul local. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. *) daca este cazul Depunerea documentelor solicitate se poate face in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? .IN CAZUL UNEI ASOCIERI, FIECARE ASOCIAT VA PREZENTA DOCUMENTUL MENTIONAT. In cazul in care operatorul economic are datorii catre bugetul de stat/local acestea vor fi declarate inacceptabile. Nota : Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documenteedificatoare pentrudemonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata catre bugetul de stat si cel local, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.NOTA : Candidatul/ Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor /ofertelor in cauza ; b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ; c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta. In acest sens, operatorul economic are obligatia de a include in oferta sa lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista. In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului. IN CAZUL PREZENTARII UNEI OFERTE COMUNE PRIN ASOCIERE, DOCUMENTELE CARE DOVEDESC SITUATIA PERSONALA A OFERTANTULUI VOR FI COMPLETATE SI PREZENTATE DE FIECARE ASOCIAT. Toate formularele prezentate in sectiunea formulare fac parte integranta din documentatie si vor fi completate obligatoriu.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in cceea ce priveste organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar- Muresan Maria si Manu Adriana Maria-Responsabil achizitii publice. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita operatorului economic, pe parcursul derularii procedurii de achizitie publica, pana in momentul adjudecarii, documente edificatoare prin care sa se faca dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006.Pers. care asigura sustinerea situatia economica si financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 691 si 180si 181lit. a), c) si d) din OUG 34/2006 modificata si completata .In acest sens persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala va prezenta F. nr. 7 - Declaratie privind sittuatia personala a operatorului economic.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Documentele se vor prezenta in original sau copie certificata prin semnatura si stampila, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele care nu vor contine toate datele mai sus mentionate vor fi considerate incomplete. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Trib. teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pers. juridice /fizice straine vor prezenta: Doc. edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca pers. juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Atentie! Ofertantul este obligat sa informeze Autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin documentele solicitate mai sus, in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari. Nota: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In scopul de a evita atribuirea contractului unui operator economic a carui volum de activitate nu corespunde cu dimensiunileobiectului contractului supus ofertarii, autoritatea contractanta a impus ca valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani, a operatorului economic participant la procedura, sa fie cel putin 200.000 LEI in domeniul de activ. al contractului.Bilant contabil(ct. profit si pierdere) pt an 2010, vizat si inregistrat de organele competente. Pentru calificare Cifra de afacerimedie anuala pe ultimii 3 ani sa fie minim: minim 200.000 lei fara TVA. NOTA : IMM beneficiaza de prevederileL.346/2004 IMM-urile vor prezenta declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM in original ; In cazul in care oferata este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta aceste documente. In cazul in care un asociat nu indeplineste conditiilede incadrarein categoriaIMM, asociatia nu
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) In scopul de a evita atribuirea contractuluioperatorul economic participant la procedura sa fi indeplinit in ultimiicinci ani cel putinun contract care sa fi avut ca obiect lucrari de constructiicu o valoare de minim 100.000 lei.b) operatorul economic participant la procedura, sa dispuna de urmatorul personal, minim obligatoriu, responsabil, pentru executia lucrarilor: - 1 resp.cu calitatea?constr.civile-(CQ), absolvent de studii tehnice ; va prezenta atestat sau decizie interna;
-1 responsabil tehnic cu executia /constr.civile: va prezenta legitimatie SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentpe domeniul ?, Constructii de cladiri rezidentiale si nerezidentiale?. ?Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa prezinte certificarea ISO 9001:2008 pe domeniul ?, Constr .de cladiri rezidentiale si nerezidentiale??. Ofertantul va prezenta in copie documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv SR EN ISO ISO 14001:2005au echivalent , din care sa reiasa ca este certificat pe domeniul ??Cladiri rezidentiale si nerezidentiale?. Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare membru al grupului trebuie sa prezinte certificarea SR EN ISO ISO 14001:2005 pe domeniul ?Cladiri rezidentiale si nerezidentiale?, pentru partea de contract pe care o executa. Nu se accepta sisteme de management de mediu in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 11:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer