Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de incarcare carbune energetic (incarcator frontal)


Detaliu pentru invitatia numarul 354207
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SA
Numar invitatie: 354207/30.09.2013
Denumire contract: Lucrari de incarcare carbune energetic (incarcator frontal)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA SACod fiscal: RO 30267310, Adresa: TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, Targu Jiu, Telefon: +40 253335045, Fax: +40 253335068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMPLEXUL ENERGETIC OLTENIA-SUCURSALA DIVIZIA MINIERA TG JIU, strada Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, telefon: +40 374171171/ +40 374171161, fax: +40 253216064, persoana de contact: DAN ISTRATE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SUCURSALA DIVIZIA MINIERA TG JIU, strada Tudor Vladimirescu, nr. 1-15, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210132, SALA DE LICITATII A DIRECTIEI ACHIZITII PUBLICE, ETAJ III.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de incarcare carbune energetic (incarcator frontal)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de incarcare carbune energetic (incarcator frontal) conform Caietului de Sarcini
II.1.6) CPV: 45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 73, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul in lei al garantiei de participare, este de 1.400, 00 lei. Se poate depune in contul RO49 RNCB 0149 0345 6255 0007 BCR - Agentia Gorj. Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor). Modul de constituire: -conform prevederilor art. 86 alin. (1) din HG 925/2006; sau - depunere in numerar la casieria autoritatii contractante. Garantia de participare se poate constitui si in alta valuta, cursul de schimb valutar fiind cel comunicat de BNR cu 5 (cinci) zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, comunicata in invitatia de participare. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, coroborat cu art. 278¹ alin.(1) si alin.(2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (in masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia sau contestatorul renunta la contestatie). (Formular model)
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia, fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii). Modul de constituire: -conform prevederilor art. 90 alin. (1) si (2) din HG 925/2006; sau -prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011. (Formular model)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.1802. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (completare Formular model)3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (completare Formular model)4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ (completare Formular model)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: -Director Sucursala Divizia Miniera? Antonie Daniel;
-Director Directia Productie? Matyas Moise;
-Director Economic? Ghimis Vasile;
-Director Achizitii Publice? Mocioi Dumitru;
-Sef Serviciu Juridic? Popescu Cosmin;
-Sef Serviciu Atribuire Contracte Lucrari si Servicii? Oita Vasile, 5. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie (completare Formular model). Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane : Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator (informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de O.R.C. in original sau copie legalizata. Din certificatul constatator trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul are inclus in obiectul de activitate si obiectul contractului care se atribuie..Pentru persoanele juridice straine : Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea ttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii generale., Cerinta nr. 2 Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 100.000, 00lei. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, cifra de afaceri trebuie sa fie celputin egala cu plafonul impus. Cifra de afaceri se ia in considerare prin cumul. Daca situatiile financiare suntintocmite in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala aRomaniei pentru anul respectiv., Capacitatea economica si financiara: operatorul isi poate demonstra capacitatea economica si financiarainvocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana , indiferent de natura relatiilor juridice existente intreofertant/candidat si persoana respectiva, conform art. 186, alin. (1), (2) si (3) din OUG 34/2006 cu modificarilesi completarile ulterioare. (OUG 34/2006, art. 186 : (1) Capacitatea economica si financiara aofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferentde natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. (2) In cazul in careofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, inconformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedisustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatuluiresursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).(3)Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica sifinanciara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in caregrupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara sedemonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2)).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Informatii privind utilajele.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica existenta dotarii necesare executiei lucrarii propusa prin documentatia de atribuire, verificarea finalizandu-se printr-un proces-verbal. In cazul in care operatorul economic ofertant nu este de acord cu punctul de vedere al comisiei numite de SDM Tg.-Jiu, acesta are obligatia de a-si exprima propriul punct de vedere in scris, chiar in cuprinsul procesului-verbal.In cazul in care utilajul ofertat (din PARCUL ACTIV si PARCUL DE REZERVA) evaluat, in urma inspectiei de comisia de evaluare tehnica, nu indeplineste cele mentionate mai sus, ofertantul nu este calificat deoarece capacitatea tehnica este inacceptabila.
Numarul de utilaje din PARCUL DE REZERVA va fi de 1 buc, iar utilajul de rezerva trebuie sa respecte cel putin caracteristicile si performantele utilajului inlocuit.Utilajul din parcul PARCUL ACTIV poate fi inlocuit numai cu utilajul din PARCUL DE REZERVA, similar celui contractat, acest lucru urmand a fi notificat imediat subunitatii beneficiare. Ofertantul va comunica in scris, odata cu depunerea ofertei, locatiile (max.2) si data, in perioada imediat urmatoare datei cand a avut loc sedinta de deschidere, unde poate fi verificat utilajul ofertat conform PARCULUI ACTIV si PARCULUI DE REZERVA, de catre comisia de evaluare si vizualizare.Se va completa o declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice (mijloace de transport, dispozitive, dotari si SDV-urile specifice) , a laboratoarelor de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea
corespunzatoare a contractului de lucrari, precum si documente care sa ateste detinerea (dotare proprie sau leasing,
inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie); - formularul model DS 1, 2, 3, 4; declaratie cu dotarile tehnice specifice; - formularul , ,parc activ??; - formularul , ,parc de rezerva??.
Aceste documente vor fi lizibile si vor purta pentru conformitate semnatura si stampila in original a ofertantului.
Toate aceste documente reprezinta conditie eliminatorie, in caz de neprezentare, urmand ca ele sa fie confruntate
cu originalele, de catre comisia de vizualizare si evaluare tehnica., Cerinta nr. 2 - Informatii privind subcontractarea, conform art. 45 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile
ulterioare. Se va completa (dupa caz) formularul model, insotit de lista cuprinzand subcontractantii si de acordurile
de subcontractare (formular model), cu precizarea partilor din contract care urmeaza a fi subcontractate. In cazul in
care o parte din oferta depusa va fi realizata de subcontractanti, acestia vor trebui sa indeplineasca sarcinile de
executie de lucrari, proportional cu procentul de participare a acestora. Subcontractantii trebuie sa completeze Fisa de prezentare generala (formular model) cu propriile date de recunoastere. Ofertantul declarat castigator, va prezenta atunci cand se prezinta la semnarea contractului, contractele de subcontractare, semnate deja, in aceleasi conditii in care el semneaza contractul, Cerinta nr. 3 - Informatii privind experienta similara Se va prezenta o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (formularul model) continand valori, durata de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Executarea de lucrari se confirma prin prezentarea unor certificate/documente (de ex. certificate/documente constatatoare care contin informatii referitoare la indeplinirea obligatiilor
contractuale de catre contractanti eliberate de catre autoritatile contractante in temeiul HG 925/2006, art. 971),
emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Se vor prezenta fise de informatii
privind experienta similara - formularul model. Experienta similara se va dovedi prin maxim doua contracte prin care sa se confirme executarea de lucrari duse la bun sfarsit si receptionate la sfarsitul perioadei de executiei, in ultimii 5 ani. Acestea adunate trebuie sa confirme executia de lucrari similare in valoare de cel putin: 70.000, 00 lei, fara TVA. Documentele/contractele/procesele-verbale redactate in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana. Pentru documentele intocmite in alta moneda, se va lua in considerare
cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv., Cerinta nr. 4 - Informatii privind personalul. Se va prezenta o Declaratia privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, informatii referitoare la personalul/organismultehnic de specialitate de care dispune (care este strict necesar pentru indeplinirea contractului) sau al caruiangajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant ? formular model. Se vor prezenta informatiireferitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelorresponsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari., Capacitatea tehnica si profesionala: operatorul isi poate demonstra capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, conform art. 190, alin. (1), (2) si (3) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(OUG 34/2006, art. 190: (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d).(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).) Cerinta nr. 1 - Certificare a sistemului de management al mediului ISO 14001 sau similar., Cerinta nr. 2 - Certificare a sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau similarPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 10:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer