Achizitie publica - Lucrari de inchidere a depozitului de zgura si cenusa Valea Caprisoara in vederea trecerii pe slam dens.
Detaliu pentru invitatia numarul 320170
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320170/13.02.2012
Denumire contract: Lucrari de inchidere a depozitului de zgura si cenusa Valea Caprisoara in vederea trecerii pe slam dens.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Comerciala de Producere a Energiei Electrice si Termice "Electrocentrale Paroseni" SACod fiscal: RO 28835451, Adresa: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Telefon: 0254/572134, int 372, Fax: 0254/570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara, Vulcan, Romania, cod postal: 336250, telefon: +40 254572134, fax: +40 254570481, persoana de contact: Mihaela Timisan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Electrocentrale Paroseni SA situat in Vulcan, str. Paroseni, nr. 20, jud. Hunedoara. Deschiderea ofertelor va avea loc la cladirea administrativa, etajul II.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inchidere a depozitului de zgura si cenusa Valea Caprisoara in vederea trecerii pe slam dens.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de inchidere se vor realiza extinzand stratul de sustinere realizat din zgura si cenusa prin tehnologia actuala de depunere hidraulica.
II.1.6) CPV: 45241300-1 - Lucrari de constructii de diguri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 674, 933.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
73495lei, cel putin valab of: 90zile, art43, 1 al(2), litb)-OUG34/2006;art.85, litb)-HG925/2006.Forme: instr de garant emis in cond legii de o soc bancara/de asig(irevocabil, original, depus pana la deschidere);vir bancar/OP confirmat de banca, in ct RO29RNCB0165020174920001 din BCR-Petrosani.Se aplica prev art.16 al(2)-Lg346/2004, astfel se va prez o decl cf Anexei1-OG27/2006.In cazul asocierilor, fiec asociat trebuie sa fie IMM.Restit se va face in cond prevaz la art.88-HG925/2006, in cel mult 3zl de la data: constit gar de buna exec/exp per de valab a of/exp term de dep a unei contestatii.Retinerea se va efectua in cond prevaz de: -art.87, al(1)-HG925/2006, in sit: retrag oferta in per de valab a ofertei/oferta stabilita castigat, nu constit gar de buna exec in per de valab a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr/oferta fiind stabil castig, se refuza semnarea ctr in per de valab a ofertei;
-art.278, 1-OUG34/2006, in masura in care CNSC respinge contest: 7454, 93lei/pt IMM: 3727, 47lei.
Garantie de buna executie
Furnizorul va constitui o garantie de buna executie a contractului in procent de 10% (5% pentru I.M.M.-uri) din valoarea contractului fara TVA, printr-un instrument de garantare irevocabil emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; In cazul contractelor de lucrari, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim; Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara.Cerinta minima de calificare: cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani sa fie de minim :7.000.000 lei (3.500.000 lei pentru I.M.M.-uri).Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pe site-urile oficiale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executate de ofertant.Cerinta minima de calificare : ofertantul sa fi executat in ultimii 5 ani lucrari de constructii similare (suprainaltari dedepozite de zgura si cenusa sau diguri de protectie executate din arocamente tasate si impermeabilizate si retele de drenaje, etc.) in valoare (cumulata)minima de 3.000.000 lei. Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pe site-urile oficiale.Lista lucrarilor va fi insotita de documente/ contracte/ procese-verbale de receptie prin care sa se confirme executarea lucrarilor de catre beneficiari. Aceste documente vor preciza valoarea, perioada, locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor., Dotarea tehnicaCerinte minime de calificare: asigurarea in dotarea proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere a utilajelor si dispozitivelor necesare executarii lucrarilor care rezulta din propunerea tehnica prezentata, precum si a unui laborator de santier care sa execute incercarile specificate in caietele de sarcini. Utilizarea laboratorului de santier este necesara pentru determinarea granulatiei de tasare a cenusei compactate., Informatii referit la studiile, pregat profes si calific personalului de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea ctr.Cerinta min de calific: Asig cu personal de specialit strict necesar pentru indeplinirea ctr (personal responsabil cu calitatea in constructii, responsabil tehnic cu executia lucrarii, deserventi pentru toate utilajele grele, sudori, montatori prefabricate si conducte metalice, personal calificat pentru laboratorul de santier, etc). Se va desemna un sef de santier cu experienta, care sa coordoneze la fata locului toata activitateasantierului. Se vor prezenta docum din care sa reiese ca executantul dispune de personal responsabil cu calitatea in constructii pt care se vor prezenta certificate, atestate, etc. Pt responsabilul tehnic cu executia lucrarii se vor prezenta in copie: certific de atestare tehnico-profesionala in dom de activit al obiectului ctr si dovada relatiei contractuale cu acesta.Pt seful de santier se va prezenta C.V., Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu executantul lucrarii, in aceleasi conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta., Informatii privind asocierea Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001/2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din fisierele atasate prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.02.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2012 13:27