Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de inchidere a depozitului de zgura si cenusa Valea Caprisoara in vederea trecerii pe slam dens Compartimentul II


Detaliu pentru invitatia numarul 347411
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: S.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.
Numar invitatie: 347411/27.05.2013
Denumire contract: Lucrari de inchidere a depozitului de zgura si cenusa Valea Caprisoara in vederea trecerii pe slam dens Compartimentul II
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. COMPLEXUL ENERGETIC HUNEDOARA S.A.Cod fiscal: RO30855230, Adresa: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Telefon: +40 254236407/+40 254570790, Fax: +40 254236404/+40 254570481
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vulcan, Str. Paroseni, Nr. 20, Vulcan, Romania, cod postal: 336520, telefon: +40 254236407/+40 254570790, fax: +40 254236404/+40 254570481, persoana de contact: Birou Achizitii Paroseni
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SC Complexul Energetic Hunedoara SA , STR Paroseni, nr 20, loc Vulcan, Jud. Hunedoara.La sedinta de deschidere pot participa reprezentanti legali sau imputerniciti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inchidere a depozitului de zgura si cenusa Valea Caprisoara in vederea trecerii pe slam dens Compartimentul II
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de inchidere se vor realiza extinzand stratul de sustinere realizat din zgura si cenusa prin tehnologia actuala de depunere hidraulica.Valoarea estimata este de 1.532.664 lei fara TVA la care se adauga cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 10%, procenr dedus din Devizul General, adica 153.266, 40 RON, valoarea totala fiind de 1.685.930, 40 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45241300-1 - Lucrari de constructii de diguri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 685, 930.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 30.653 lei sau echivalentul in alta valuta la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modalitatea deconstituire: se face in oricare dintre formelede laart. 86 alin(1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute la art. 88 din HG925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Retinerea garantiei de participare se va efectua in conditiile prevazute de: - art. 87 alin(1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-art. 278 1din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in masura in care Consiliul respinge contestatia, in cuantum de :5312, 66 lei
Garantie de buna executie
Se va constitui in conformitate cuprevederilor art 89 alin. (2) prin oricare dintre formele de la articolul 90 alin.(1)-(3) din HG nr 925/2006, tinand cont si de prevederile HG 1045/2011 . Cuantumul garantiei de buna executie va fi de10 % (5% pentru I.M.M.-uri) din pretul contractului fara TVA. In cazul contractelor de lucrari, autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie dupa cum urmeaza : a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim ; Procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - prezentare Formular 12A - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 12B - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atat pentru ofertant(i)/candidat(i) cat si pentru tertul sustinator(in cazul tertului sustinator se va face dovada pentru neincadrarea in prev art 181lit. a), c1), d) si completa formularul 12B corespunzator);
- prezentare Formular 3 - Certificat de participare cu oferta independenta-conform Ordinului ANRMAP 314/2010. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.- prezentare Formular 4 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006, pentru ofertantul/ofertantul asociat/ subcontractantul/tert sustinator In vederea completarii declaratiei precizam ca persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Andronache Daniel Costel, Petroi Nicolae, Manga Marcel, Ciobanu Maria, Arvunescu Ioana, GiurgiuVasile, Visan Doru, Branzea Valentin, Schmidt Eduard, Gache Eugen, Busoniu Ioan Adrian, Paciu Gabriela, Modrea Bianca, Pogocsan Elisabeta, Gradina Nicolae, Pardos Schmidt Cristina, Timisan Mihaela Maria, Leorint Nicolae, Moldovan Cristina, Gavrila Gabriela, Gyorgy Ana, Vladislav Maria, Tradnik Rudolf, Golumbeanu Cristina, Epure Stefan, Mija Eduard, Diaconu Dragos Iulian, Draghina Adrian, Muntean Cristian, Robert Krausz.- prezentare Formular 5 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie - Persoane fizice/juridice romane : Se va prezenta Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea: ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat. - Persoane fizice/juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedesca o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, fiind traduse in limba romana/traducere autorizata si legalizata. In caz de asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte documente edificatoare.Nota : Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita prezentarea certificatului constatator emis de ORC in original/copie legalizata. Participarea la procedura este permisa tuturor operatorilor economici, indiferent de nationalitate, atat persoane fizice autorizate, cat si persoane juridice. Toate documentele solicitate in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare vor fi in limba romana. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1: Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri pe ultimii3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului sa fie de minim :2.800.000 lei. Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, Cerinta nr.2 Prezentarea ultimului bilant contabil vizat de organele competentePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Listaprincipalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani (continand valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a conditiilor contractuale, beneficiarii lucrarilor executate, indiferent daca acestia sunt de stat sau clienti privati).Cerinta minima: - ofertantul sa fi executat in ultimii 5 anilucrari de constructii similare( suprainaltari de depozite de zgura si cenusa sau diguri de protectie executate din arocamente tasate si impermeabilizate si retele de drenaje, etc) in valoare (cumulata a maxim doua contracte) minima de 1.400.000 lei. Pentru echivalentalei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.-ofertantul va prezenta certificari de buna executie din partea beneficiarului ca a mai executat astfel de diguri de zgura si cenusa tasata(de dimensiuni similare si mai mari), diguri care sa fie placate cu strat de argila, diguri care sa fie impermeabile si care au rolul de anu permite infiltrarea apei in corpul digului., Cerinta nr. 2 : Informatii privind personalulInformatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Informatii referitoare la studiile , pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Cerinta minima de calificare : Avand in vedere importanta lucrarii si riscul producerii unei catastrofe ecologice in cazul executiei necorespunzatoare a anumitor faze, se solicita asigurarea cu personal suficient, calificat corespunzator pentru indeplinirea strict necesara a tuturor etapelor contractului prin prezentarea urmatoarelor: - personal responsabil cu calitatea in constructii ? se vor prezenta documente din care sa reiese ca executantul dispune de personal responsabil cu calitatea in constructii (decizie de numire sau altedocumente).- responsabil tehnic cu executia lucrarii, Pentru responsabilul tehnic cu executia lucrarii se va prezenta in copie : - certificatul de atestare tehnico-profesionala in domeniul de activitate al obiectului contractului- dovada relatiei contractuale cu acesta sau angajament de participareActe normative care impun obligativitatea obtinerii atestat RTE: Legea 10/1995; HG 925/1995; Ordin MLPAT 777/2003.Se va desemna un sef de santier cu experienta, care sa coordoneze la fata locului toata activitateasantierului. Pentru seful de santier se va prezenta curriculum vitae din care sa reiasa ca a executat lucrari de referinta similare ca marime si complexitate cu cele ofertate, care sa confere siguranta autoritatii contractante ca lucrarile executate vor fi conforme, eliminandu-se riscurile producerii unei catostrofe ecologice., Cerinta nr. 3 : Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinte minime de calificare: -Asigurarea in dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor si dispozitivelor necesare executarii lucrarilor, atat ca tip cat si ca numar conform cu cele care rezulta din propunerea tehnica prezentata, precum si a unui laborator de santier care sa execute incercarile specificate in caietele de sarcini. Utilizarea laboratorului de santier este necesara pentru determinarea granulatiei de tasare a cenusei compactate. Ofertantul va face dovada asigurarii dotarilor tehnice strict necesare pentru indeplinirea contractului si anume: compactor cu rulou, placa vibratoare, mai mecanic, automacara, buldozer, excavator, buldoexcavator, basculante, electrocompresor, convertizor de sudura, motocompresor, instalatie foraj, grup termic sudura, centrala de beton, vibrator de interior pentru beton actionat electric, vibrator de exterior actionat electric, topitor de bitum, autocisterna cu dispozitiv de stropire, autolaborator pentru defectoscopie sudura, in numar suficient si care sa aiba capacitatea necesara asigurarii executiei lucrarilor in termenul ofertat., Cerinta nr. 3 : Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinte minime de calificare: -Asigurarea in dotare proprie, inchiriere sau alte forme de punere la dispozitie a utilajelor si dispozitivelor necesare executarii lucrarilor, atat ca tip cat si ca numar conform cu cele care rezulta din propunerea tehnica prezentata, precum si a unui laborator de santier care sa execute incercarile specificate in caietele de sarcini. Utilizarea laboratorului de santier este necesara pentru determinarea granulatiei de tasare a cenusei compactate. Ofertantul va face dovada asigurarii dotarilor tehnice strict necesare pentru indeplinirea contractului si anume: compactor cu rulou, placa vibratoare, mai mecanic, automacara, buldozer, excavator, buldoexcavator, basculante, electrocompresor, convertizor de sudura, motocompresor, instalatie foraj, grup termic sudura, centrala de beton, vibrator de interior pentru beton actionat electric, vibrator de exterior actionat electric, topitor de bitum, autocisterna cu dispozitiv de stropire, autolaborator pentru defectoscopie sudura, in numar suficient si care sa aiba capacitatea necesara asigurarii executiei lucrarilor in termenul ofertat., Cerinta nr.4 Informatii privind subcontractantii. Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Subcontractantii vor incheia contracte cu executantul lucrarii, in aceleasi conditii in care acesta a semnat contractul cu autoritatea contractanta. Certificat privind standardul de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) care sa ateste certificarea sistemului de management al calitatii de catre un organism de certificare acreditat pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent.In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru alasocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza., Ofertantii vor face dovada ca au implementat un sistem de management de protectie a mediului in conformitate cu cerintele standardului ISO 14001/2008 pentru domeniul ce face obiectul contractului sau un document echivalent. In cazul unei asocieri cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru alasocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.05.2013 14:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer