Achizitie publica - Lucrari de inchidere pesteri
Detaliu pentru invitatia numarul 321542
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321542/08.03.2012
Denumire contract: Lucrari de inchidere pesteri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI BIHORCod fiscal: 4208471, Adresa: B-DUL DACIA NUMARUL 25/A, Oradea, Telefon: 0259.444590, Fax: 0259.444590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in format electronic in SEAP; (www.e-licitatie.ro)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inchidere pesteri
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executarea sistemelor de inchidere a 15 pesteri, in cadrul Proiectului LIFE08/NAT/RO/000504?Conservarea liliecilor din Muntii Padurea Craiului, Bihor si Trascau?, situate in perimetrul unor arii naturale protejate de pe teritoriul administrativ al urmatoarelor judete: 1.Jud. BIHOR- in localitatile: Pietroasa, Campani, Budureasa, Vadu Crisului, Suncuius, Rosia, Bulz, Astileu, Varciorog, Dragesti si Sanmartin2. Jud. ALBA -in localitatile: Salciua si Metes3. Jud. CLUJ - in localitatea Margau
II.1.6) CPV: 45223210-1 - Lucrari de structuri metalice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 580, 555 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4500 leiPerioada de valabilitate a garantiei : egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( 60 zile de la data depunerii ofertelor.Formele de constituire are vor fi acceptate: a) ordin de plata in contul RO86TREZ0765005XXX005973, deschis la Trezoreria Oradea, cod fiscal 4208471;b) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante conform Formularului 20 din sectiunea Formulare;c) achitarea sumei la casieria autoritatii contractante- Agentia pentru Protectia Mediului Bihor;d) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada solicitata.Dovada constituirii garantiei de participare se face, prin intermediul SEAP, sub forma unui fisier electronic. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare se va transmite cu semnatura electronica sau scanat color in format pdf, jpg.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5 % din valoarea totala fara TVA a contractului .Modul de constituire a garantiei de buna executie: Operatorul economic poate opta pentruconstituirea garantiei de buna executie prin: a) prin Scrisoare de garantie bancara - formularul 21 din sectiunea Formulare , cu perioada de valabilitate pana la expirarea perioadei de garantie.saub)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturilepartiale. In acest caz, ofertantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu Hotararea nr. 1045/19.10.2011, in care se va constitui initial o suma egala cu cel putin 0, 5% din pretul contractului.Garantia de buna executie se va elibera conform prevederilor legale ? art.92 alin.4 din H.G.925/2006 ).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Ofertantul va depune urmatoarele documente: -- Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006). Completarea in original aFormularului 1 din Sectiunea-Formulare.-- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Completarea in original aFormularului 2 .-- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat, eliberat de Administratia Finantelor Publice, in termen de valabilitate-- Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale ? eliberat de primaria locala, in termen de valabilitate.Nota: Certificatele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat saulocal vor fi repinse.-- Certificat de participare la procedura de cerere de oferte cu oferta independenta.Completarea in original aFormularului 3-- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare .Completarea in original a Formularului 4Nota: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Ovidiu Constantin Daescu -Director Executiv, Szodoray Paradi Farkas-Manager Proiect, Anamaria Sorban-Administrator Proiect, Corina Pasca-Consilier Juridic, Silvia Bradea-Asistent Financiar, Cornelia Sim-Consilier, Daniela Neagu-Consilier-- Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Completarea in original aFormularului 5 Pt. Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator , emis de Oficiul Registrului Comertului in anul 2012, in termen de valabilitatela data deschiderii ofertelor , din care sa rezulte faptul ca : * obiectul de activitate principal sau secundar al ofertantuluiautorizeaza executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei publice* nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul in care in certificatul emis de ONRC exista mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006, autoritatea contractanta va respinge din procedura orice operator economic care a intrat in falimentca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic.Nota: Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului/ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.Persoane juridice /fizice strainePersoanele juridice nerezidente vor prezenta documente din care sa reiasa ca sunt abilitate a realiza activitati similare cu specificatia tenica in tara in care isi are sediul, (documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional).Nota: Documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: III.2.2.1 Informatii privindsituatia economico-financiaraCerinta nr.1Valoarea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani fiscalisa fie minim1.150.000 lei fara TVA.Cursul valutar la care se va calcula cifra de afaceri medie anuala este cursul valutar al Bancii Nationale Romane pentru anul respectiv.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere pragului impus pentru cifra de afaceri cu 50%.Cerinta nr.2Bilanturile contabile pentru ultimii 3 anii fiscali incheiati, vizate si inregistrate de organele competente .Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, cerintele obligatorii privind situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: III.2.3.1 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, perioada considerata de la data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul a executat si finalizat in ultimii 5 ani cel putin un contract avand ca obiect lucrari silimare cu cele care fac obiectul procedurii, cu o valoare totalamai mare sau egala cu 580555 lei fara T.V.A.Nota.Prin"contract de lucrari finalizat" se intelege: - lucrari receptionate partial care sunt insotite de proces-verbal de receptie partiala; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal la terminarea lucrarilor; sau- lucrari receptionate insotite de proces-verbal de receptie finala.Autoritatea contractanta va accepta siconsidera cerinta indeplinita daca operatorul economic prezinta ca experienta similara oricare din variantele prevazute mai sus., III.2.3.2) Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate si personalul de executie necesar pentru indeplinirea contractuluiCerinta: Avand in vedere atipicitatea lucrarilor ( inchidere pesteri), ofertantul trebuie sa aiba in componenta urmatorul personalul tehnic si de executie necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori): - un responsabil tehnic cu executia -pentru domeniul constructii civile si industriale , - un responsabil cu calitatea in constructii- un responsabil cu protectia muncii- doi alpinisti utilitari din care cel putin unul sa aiba specializare in speologie- un biolog cu specializare in lilieci ( chiropterolog) care a mai participat la activitati privind protectia liliecilor- personal de executie : minum 2 sudori, 2 lacatusi, 1 dulgher, 1 zidar- muncitori, III.2.3.3. Asigurareacu utilaje, echipamente tehnice, instalatii si mijloace de transport necesare pentru realizarea contractuluiCerinta: Se solicita asigurarea de catre ofertant a urmatoarelor utilaje: 1. Generator de curent ( 4, 5 kw) , 1 buc.2.Debitator metal cu disc abraziv(d230), 1 buc.3.Aparat de sudura 240A, 2buc.4.Convertizorsudura500 A , 1 buc.5.Convertor portabil300A, 1 buc.6.Ciocan Rotopercutor 850 W , 2 buc.7.Pistol vopsit, 2 buc.8.Compresor aer 2, 2 Kw, 1 buc.9.Betoniera 180 l, 1 buc.10.Microbus transport persoane, 1 buc.11.Masina transport 3, 5 t , 1 buc., III.2.3.4. Informatii privind Terti sustinatori( daca este cazul)Ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica., Informatii privind asociatii sau subcontractantii( daca este cazul) Standarde privind managementul calitatii, Standarde privindprotectia mediului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 08:08