Achizitie publica - Lucrari de indiguire pentru apararea impotriva inundatiilor pentru localitatea Ceatalchioi, jud.Tulcea
Detaliu pentru invitatia numarul 320830
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320830/27.02.2012
Denumire contract: Lucrari de indiguire pentru apararea impotriva inundatiilor pentru localitatea Ceatalchioi, jud.Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoralCod fiscal: RO 23877359, Adresa: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Telefon: 0241673036, Fax: 0241673025
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Constanta, Romania, cod postal: 900592, telefon: +40 241673036, fax: +40 241673025, persoana de contact: MIRELLA OANCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de indiguire pentru apararea impotriva inundatiilor pentru localitatea Ceatalchioi, jud.Tulcea
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Eecutie Lucrari de indiguire pentru apararea impotriva inundatiilor pentru localitatea Ceatalchioi, jud.Tulcea
II.1.6) CPV: 45241300-1 - Lucrari de constructii de diguri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 934, 689.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
230.000 LEIGarantia valabila pentru o perioada cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: Scrisoare de garantie bancara (Formular 19), scrisoare de garantie emisa de o societate de asigurari, sau orice alt instrument de garantare emis in conditii legale; Ordin de plata in contul pentru garantiile de participare nr. RO98TREZ2315005XXX006429, deschis la Trezoreria ConstantaIn cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006, respectiv suma de 8.738, 39 lei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara (model Formular 20), scrisoare emisa de o societate de asigurari, sau alt instrument de garantare emis in conditii legale; prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -decl.priv.neincadrarea in prev.art.180 din OUG 34/2006 (formular 3 in original de of/asociat si tert sustinator), -decl.priv.neincadrarea in prev.art.69 indice 1 din OUG 34/2006, (formular 6 in original de of/asociat tert sustinator si subcontractant), pers cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Director ?Marian Mitrea, Director economic ? Tanasie Bian, Director Tehnic Exploatare Investitii ? Stelica Hagi, Mihai Mircea-ANAR Bucuresti, Virgil Ionescu-MMP, Rodica Tistea, Nela Ene, Titel Gagiu, Camelusa Craciun-Serv.Investitii ABADL, Mirella Oancea-comp.Achizitii ABADL, Chirata Tararache-comp.Juridic ABADL- decl.priv.neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006 (formular 4 in original de of/asociat, tert sustinator, daca este cazul), -cazier judiciar, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, pt.of/asociat-cazier fiscal, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, pt.of/asociat-certific.constatatoare privind indepl.obligatiilor de plata a imp.si taxelor catre bugetul de stat si cel local, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, inlesniri esalonari la plata daca este cazul, copii legalizate sau conform cu originalul, pt.of/asociat- certif.de participare la proc.cu oferta independenta(formular 2 in original de of/asociat), - calit de participant la proc.(formular 5 in original de of/asociat, subcontractant), - decl.priv.indepl.crit.de calif. daca este cazul (formular 37) -certificat constatator emis de ORC cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, in original copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca este inscris ca obiect de activitate executie de lucrari hidrotehnicesi nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare sau ca societatea se afla in incapacitate de plata,
Capacitatea economica si financiara
Descriere: media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 (trei), sa fie mai mare sau cel putin egala cu 23.000.000, 00 leiinformatii privind situatia financiara (formular 21)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: in ultimii 5 ani, ofertantul sa fi executat cel putin un contract, a carui valoare sa fie egala sau mai mare de 11.000.000 lei, al carui obiect a fost executia de constructii hidrotehnice similare, respectiv lucrari de indiguire., Informatii privind pers.angajate, personalul de conducere si personalul responsabil pentru contract: -desemnarea ca responsabil tehnic cu executia (R.T.E.), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul Constructii hidrotehnice, angajat al ofertantului, sau cu contract de colaborare, al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.-desemnarea ca responsabil cu controlul tehnic de calitate (CQ), a unei persoane care sa fie atestata tehnico-profesional pentru domeniul ? Constructii hidrotehnice, angajat al ofertantului, sau cu contract de colaborare, al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., asigurarea cu utilaje pentru constructii si mijloace de transport, care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari, respectiv minim urmatoarele: -5 buc excavator hidraulic draglina pe senile 0, 81-1, 20 mc;
-buldozer pe senile 81-180 CP;
- compactor static autoprop. pe pneuri;
-incarcator frontal pe senile 1, 0-2, 5;
-autogreder pana la175 CP;
- excavator pe senile cu cupa de motor termic 0, 71-1, 25 mc;
- buldozer pe senile 65-85 CP;
-autobasculante- laborator static sau mobil pentru analize si probe tehnologice, autorizatie de desfasurare a activitatilor economice pe teritoriul ARBDD emisa de Consiliul Judetean Tulcea (conf.prevederi art.11 din Legea 82/1993), informatii privind subcontractantii, daca este cazul, informatii privind asociati, daca este cazul Certificat de atestare ISO9001 sau echivalent pentru managementul calitatii, Certificat de atestare ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este atasata invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.02.2012 13:33