Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala sat Marginenii de Jos si Scoala Filipestii de Targ,


Detaliu pentru invitatia numarul 338392
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA FILIPESTII DE TARG (PRIMARIA FILIPESTII DE TARG)
Numar invitatie: 338392/29.10.2012
Denumire contract: Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala sat Marginenii de Jos siScoala Filipestii de Targ, situate in comuna Filipestii de Trag, Judet Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA FILIPESTII DE TARG (PRIMARIA FILIPESTII DE TARG)Cod fiscal: 2845516, Adresa: STR CUZA VODA, NR 718, Filipestii de Targ, Telefon: 0244389599, Fax: 0244389206
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR CUZA VODA, NR 718, Filipestii de Targ, Romania, cod postal: 107250, telefon: +04 244389489, fax: +04 244389599, persoana de contact: AURELIAN MANOLE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la seduiul autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala sat Marginenii de Jos siScoala Filipestii de Targ, situate in comuna Filipestii de Trag, Judet Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala sat Marginenii de Jos siScoala Filipestii de Targ, situate in comuna Filipestii de Trag, Judet Prahova
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 963, 555 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a)Cuantumul garantiei de participare19.271 lei. A se vedea nota de mai jos.b)Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in conditiile art.287^1 din OUG nr.34/2006 in cazul respingerii unei contestatii: 4743, 55lei.c) Perioada de valabilitate a garantie participare: 60de zile de la datalimita de depunere aofertelor.Valabilitate oferta: 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor.d)Forma de constituire a garantiei de participare: 1. instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau2. ordin de plata in contul RO54TREZ5395006XXX000588 deschis la Trezoreria Brazi, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular. Garantia de participarese va completa si se va depune in original pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor(la adresa mentionata la punctul I.1)
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art.90 alin. (1) din HG nr.925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale , in conditiile prevazute la art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din OUG.34/2006. Se va completa Formular 12A.Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelor.Cazier fiscal al companiei valabil la data depuneriiofertelor. Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Cazierul judiciar si fiscal fa fi prezentat in una din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 181 din din OUG.34/2006.Se va complete Formularul nr.12B .Persoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscaladin care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente , eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta.Se va complete Formularul nr. 12D.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, - Formularul nr.12K.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34/20061) sunt: primar ? Manole Aurelian, viceprimar ? Giurea Vasile, secretaral comunei ? Olteanu Valentina, contabilul ? Cirstea Valentina, responsabilul privind achizitia -Duta Nicolae, consilieri locali: Aldea C.Ion, Alexandru Coman, Coanca Daniel Orlando, Dumitru Nica Florin, Ilie Marian, Miftode Ciprian, Modrisan Ion, Moraru Nicolae, Negoi Mirel, Niculescu Vasile, Petcu Gheorghe, Podeanu Eugen, Serea Toader, Tudor Gheorghe. Certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in una din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul sauasociatul/asociatii, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitieOfertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul (Certificat constatator emis de ORC)- in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceriglobala pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate al prezentei proceduri de atribuiresa fie de cel putin 1 .900.000 lei.Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca aexecutat in ultimii 5ani cel putin: Minim 1 contract de executie -maxim 3 contracte, cu o valoare insumatade minim 963.555 lei, valoare faraTVASe va solicita clarificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conformitate cu art.188 alin.3 literea a) din OUG 34/2006Se vor prezenta certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari in conformitate cu art.188 alin.3 literea a) din OUG 34/2006, Declaratie privind utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Se va atasa copie dupa lista de inventar a obiectelor din dotare, in care vor fi marcate echipamentele propuse pentru lucrare insotite de rapoartele de inspectie.Pentru echipamentele obtinute prin contract de inchiriere / leasing vor fi prezentate contractele incheiate de ofertant valabile la data depunerii ofertelor sau o declaratie de disponibilitate privind echipamentele tehnice solicitate., Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului- Formular nr. 12I, ?i anume: - ?ef de santier ? cu experienta profesionala in domeniul obiectului contractului dovedita prin participarea la cel putin un proiect similar- Expert protectia mediului: absolvent studii superioare de lunga durata cu licenta: experienta specifica - de cel putin 3 ani.- Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca (SSM), cu experienta si pregatire profesionala relevanta in aceasta calitate. Persoana respectiva trebuie sa faca dovada ca a detinut functia de ?responsabil SSM? in cel putin o investitie similara.-Responsabil tehnic cu executia (RTE) cu diploma de studii superioare tehnice.vor prezenta : CV semnat si stampilat in original;, certificarile/ atestarile/ legitimatii/ diplome, declaratii care sa demonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa ofertantutului propusa pen, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3ani.Se va complete Formularul nr.12I, Informatii privind subcontractantiiDeclara?ie privind subcontractantul/subcontractan?ii, par?ile din contract pe care acesta/ace?tia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoa?tere ale acestuia/acestora ?i, dupa caz, acordul acestuia/acestoraIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Declara?ie privind subcontractantul/subcontractan?ii, par?ile din contract pe care acesta/ace?tia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoa?tere ale acestuia/acestora ?i, dupa caz, acordul acestuia/acestoraIn cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.Se va completa Formularul nr. 12G; Formularul nr. 6, Informatii privind asociereaIn caz de asociere, se va prezenta Acord de asociere, in conformitate cu art. Formular nr. 7Nota: Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie., Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
233.33
Descriere: Descriere: Componenta financiara: a)Pentru cel mai scazut dintre Preturile ofertate pentru executia lucrarii ce face obiectul contractului se acorda 70 puncte; b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P=(pret minim ofertat/pret ofertat(n))Xpunctaj maxim alocat(70 puncte)
Durata de executie a lucrarii
50
Descriere: Componenta tehnica: Punctarea factorului de evaluare se face conform algoritmului: a) pentru cea mai mica durata de executie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 15 puncte;b) pentru o durata de executie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mare decat cea prevazuta la lit.a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (durata de executie minim)/durata de executie(n) x punctaj maxim alocat [15].Durata maxima de executie peste care ofertele vor fi considerate neconforme: 6 luni.Durata minima de executie sub care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 3 luni.Ofertantul va oferta durata de executie a lucrarilor in luni.
Durata de garantie acordata lucrarii
50
Descriere: Descriere: Componenta tehnica: Punctarea factorului de evaluare se face conform algoritmului: a) pentru cea mai mare durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului se acorda 15 puncte;b) pentru o durata de garantie acordata lucrarilor ce fac obiectul contractului mai mica decat cea prevazuta la lit.a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (duratade garantie(n)/durata de garantie maxima) x punctaj maxim alocat [15].Durata minima de garantie sub care ofertele vor fi considerate neconforme: 12 luni.Durata maxima de garantie peste care ofertele nu vor fi punctate suplimentar: 60
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.10.2012 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer