Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala generala ? sat Targsoru Vechi, Scoala generala ? sat S


Detaliu pentru invitatia numarul 340999
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TIRGSORU VECHI
Numar invitatie: 340999/14.12.2012
Denumire contract: Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala generala ? sat Targsoru Vechi, Scoala generala ? sat Strejnicu, situate in comuna Targsoru Vechi, judetul Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TIRGSORU VECHICod fiscal: 2845230, Adresa: Com. Tirgsoru Vechi sat Strejnicu str. Bisericii nr. 561 A judetul Prahova, Targsoru Vechi, Telefon: +40 0244482291/+40 0745154016, Fax: +40 0244482555
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Com. Tirgsoru Vechi sat Strejnicu str. Principala nr. 200 judetul Prahova, Targsoru Vechi, Romania, cod postal: 107592, telefon: +40 0244482291, fax: +40 0244482555, persoana de contact: NistorNicolae Cristian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Com. Tirgsoru Vechi sat Strejnicu str. Principala nr. 200 judetul Prahova, Targsoru Vechi, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala generala ? sat Targsoru Vechi, Scoala generala ? sat Strejnicu, situate in comuna Targsoru Vechi, judetul Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala generala ? sat Targsoru Vechi, Scoala generala ? sat Strejnicu, situate in comuna Targsoru Vechi, judetul Prahova
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 945, 859 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare18.917 lei.Valabilitate garantie participare: 60de zile de la datalimita de depunere aofertelor.Valabilitate oferta: 60de zile de la data limita de depunere aofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO51TREZ5395006XXX000060 deschis la Trezoreria Brazi, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractantecel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 26.11.2012
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul gar. de buna ex. a contractului rep. 5 % din pretul total al contr., fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra gar. de buna ex., in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obl. asumate prin contr., fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Ex. contr. incepe dupa constituirea gar. de buna ex.Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 26.11.2012Garantia de buna ex. se poate cons. si prin retineri succesive din fact. conf. art.90(3) din HG 925/2006 si a HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A(declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrariiCazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data limita de depunere a ofertelorMod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita dedepunere a ofertelor.Cazier fiscal al companiei valabil la data limita de depunere a ofertelor.Dovedirea ca nu sunt inscrise in cazierul fiscal fapte si sanctiuni aplicate operatorului economic care au incalcat disciplina financiara, fiscala, vamala.Mod de dovedire: Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data limita de depunere a ofertelor depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va complete Formularul nr.12BPersoanele juridice romane vor atasa certificate de atestare fiscaladin care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertei. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data depunerii, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabiliCertificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului pre?edintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independentaMod de dovedire: Se va complete Formularul nr. 12DObligatoriu atat pentru proiectant cat si pentru executantul lucrariiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 12KPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34/20061) sunt: primar ? Dragan Nicolae, viceprimar ? Petre Eugen Gheorghe, secretaral comunei ? Stoica Alina Stefania, contabilul ? Petre Simona Anne Marie, responsabilul privind achizitia -Nistor Nicolae Cristian.consilier local Balaban Mihai-consilier local Bejan Ionel- consilier local Catrina Ion- consilier local Carnuta Florin- consilier local Carnuta Tudor Mihai- consilier local Ciobanu Catalin- consilier local Costache Narian Petrut- consilier local- Dragan Petre- consilier local Gheorghe Vasile- consilier local Mutu Petre- consilier local Patran Nicolae- consilier local Petre Constantin- consilier local Petre Eugen Gheorghe- consilier local Ungureanu ? consilier local Veselin Iordan. -Se va prezenta certificatul constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul sauasociatul/asociatii, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cfr. de afaceriglobala pe ultimii 3 ani in dom. de activitate al prezentei proced de atrib.sa fie de cel putin 1.800.000 lei.Bilantul contabil afr.ex. financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inreg.de org. competente.Bilanturile vor fi prez. in copie certificata pentru conformitate cu orig. sau echivalent.Pers.juridice straine vor a prez. in copie insotita de traducere certificata in lb.romana, doc.relevante, emise de autorit. competente, care sa cert. indeplinirea cerintei obl.priv.cifra de afaceri.In cazul in care in tara de org. sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de doc.sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are comp.in acest sens. Cursul luat in calcul pt.indep. cerintei priv.cifra de af.va fi cursul de ref.dintre leu si moneda de org.a ofertantului stabilit de BNR.la sf.anului(31.12)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca aexecutat in ultimii 5ani cel putin: ? Minim 1 contract de executie -maxim 3 contracte, unde sa se regareasca lucrari de executie cu panouri solare, cu o valoare insumatade minim 30.000 lei, valoare faraTVA;? Un contract, unde sa se regaseasca lucrari de executie ? Sistem geotermic si pompe de caldura cu o valoare de minim 910.000 lei, valoare fara TVA.Ofertantii pot prezenta contracte in care au avut ca obiect de executie atat lucrari pentru panouri solare cat si lucrari pentru sisteme geometrice si pompe de calduracu o valoare de minim 910000 lei., Declaratie privind utilajele, Ofertantul va trebui sa dispuna de res umane: -Sef de santier? Inginer abs.al uneifacultatii de profil tehnic, cu specializarea , ,Instalatii pt.constructii?-Responsabil cu san.si sec.in munca (SSM), cu exp.si pregatire prof.relevanta in aceasta calitate. Persoana resp.tb.sa fie certificata, in conf.cu legislatia in vigoare.-Responsabil tehnic cu executia (RTE)? gradul IX cu diploma de studii superioare tehnice. Atestatul si legitimatia trebuie sa fie valabile la data limita de depune a ofertelor.- Inginer ? specializarea Electromecanica, autorizat gradul IVA, IVB, legitimatia trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.- Expert protectia mediului: - specializarea Ingineria Mediului, absolvent studii superioare de lunga durata cu licenta.-Personal de ex.: electricieni autorizatiANRE cf.HG540/2004, sudori si instalatori autorizati ISCIR cf.legii 64/2008.Pentru personalul nominalizat se vor prezenta cv-uri semnate.CV semnat si stampila, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3ani., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asocierea Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001, Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
46.67
Descriere: Oferta admisibila cu pretul cel mai mic obtine 70 puncte, iar punctajul celorlalte oferte admisibile se calculeaza folosind relatia : Punctaj = pretul cel mai mic/pretul ofertei luate in calcul x 70
durata de executie a lucrarilor
13.33
Descriere: pentru oferta cu durata de executie cea mai mica (Tmin), dar nu mai mica de 2 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 20 puncte; b)? pentru o durata de executie mai mare decat cea prevazuta la pct. a) (Tofertat), dar nu mai mare de 6 luni, se acorda punctajul astfel: P durata de executie= (Tmin/Tofertat) x 20 puncte; c) ? pentru o durata de executie mai mica decat durata minima (2 luni) sau mai mare decat durata maxima (6 luni) indicata de catre autoritatea contractanta, oferta va fi considerata necorespunzatoare din punt de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.
perioada de garantie acordata lucrarilor
6.67
Descriere: ) pentru oferta cu perioada de garantie acordata lucrarilor cea mai mare (Gmax), dar nu mai mare de 60 luni, se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 10 puncte; b) pentru o perioada de garantie acordata lucrarilor mai mica decat cea prevazuta la pct. a) (Gofertat), dar nu mai mica de 36 luni, se acorda punctajul astfel : P durata de garantie= (Gofertat / Gmax) x 10 puncte
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 09:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer