Achizitie publica - Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala Nr.1, Scoala Nr.2 si Scoala Condrea situate in comuna
Detaliu pentru invitatia numarul 341028
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341028/14.12.2012
Denumire contract: Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala Nr.1, Scoala Nr.2 si Scoala Condrea situate in comuna Umbraresti , judetul Galati,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Umbraresti (Primaria)Cod fiscal: 4393131, Adresa: COM. UMBRARESTI, JUD. GALATI, , Umbraresti, Telefon: 0236 829400, Fax: 0236 829400
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. UMBRARESTI, JUD. GALATI, , Umbraresti, Romania, cod postal: 807310, telefon: +40 236829400, fax: +40 236829400, persoana de contact: Emilia Iamandi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COM. UMBRARESTI, JUD. GALATI, Umbraresti, Romania, cod postal: 807310, telefon: +40 236829400, fax: +40 236829400
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala Nr.1, Scoala Nr.2 si Scoala Condrea situate in comuna Umbraresti , judetul Galati,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inlocuire a instalatiilor de preparare agent termic pentru incalzire cu pompe de caldura si instalatiile de preparare agent termic pentru apa calda menajera cu panouri solare pentru: Scoala Nr.1, Scoala Nr.2 si Scoala Condrea situate in comuna Umbraresti , judetul Galati,
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 878, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare17 565 lei.Valabilitate garantie participare: 60de zile de la datalimita de depunere aofertelor.Valabilitate oferta: 60de zile de la data limita de depunere aofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul RO39TREZ3075006XXX000110 deschis la Trezoreria Tecuci : , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin transmitere/depunere la sediul autoritatii contractantecel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in lei sau Euro lacursul de schimbdin data de28.09.2012 1euro=4, 5331 lei .Garantia trebuie sa fie irevocabila.In cazul constituirii sub forma unei Scrisori de garantie bancara- Formularul 15sectiunea III, dovada constituirii se va face prin transmiterea acesteia in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor.Ofertele pentru care nu s-a constituit garantia pentru participare in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansambluFormular incadrare in categoriaIMM.NOTA: neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si forma solicitata cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelorsi neprezentarea dovezii de constituire cel mai tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila.
Garantie de buna executie
Prestatorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului.Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului, fara TVA.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere.Executarea contractului incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea -Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonanta de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: Declara?ie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozi?iile art. 180 din Ordonan?a de urgen?a a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari ?i completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile ?i completarile ulterioareMod de dovedire: Se va completa Formular 12A(declaratie privind eligibilitatea).Obligatoriu pentru executantul lucrarii , valabil la data limita de depunere a ofertelor.Cazierul judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelorMod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Cerinta obligatorie: Cazier judiciar al companiei pentru statele unde e aplicabil, valabil la data depunerii ofertelorMod de dovedire: Prezentare cazier judiciar al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Cazierul fiscal al companiei valabil la data depuneriiofertelor.Prezentare cazier fiscal al operatorului economic, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? al operatorului economic, valabil la data depunerii ofertelor.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Se va complete Formularul nr.12B .Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului pre?edintelui Autorita?ii Na?ionale pentru Reglementarea ?i Monitorizarea Achizi?iilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licita?ii cu oferta independenta: Se va complete Formularul nr. 12DDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Formularul nr. 12KPersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, la nivelul cerintei privind declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 ^1 din OUG nr.34/20061) sunt: primar - Stoica Paraschiv, viceprimar - Marcel Condrache, secretaral comunei - Andronic Georgeta, contabilul - Bacalu Sandica, responsabilul privind achizitia -Iamandi Emilia., , consilieri locali - Cucoanes Viorel, Turcu Vasile, Postea Ionel, Zaharia Ion, Stratulat Ionel, Stoica Sorin Alexandru, Ojog Sandel, Nastase Gheorghita, Popa Ionel, Stratulat Ionel, Pogor Iordache , Neica Gheorghe, Lupu Savin, Ojoc Teodor. Certificatul constatator emis de ORC trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Din acesta trebuie sa reiasa faptul ca ofertantul sauasociatul/asociatii, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie , informatiile cuprinse sunt reale , actuale la data limita de depunere a ofertelor .Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: - copii si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie- Documente relevante, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h)situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Ofertantului clasat pe primul loc, i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezente pentru conformitate documentul (Certificat constatator emis de ORC)- in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe domeniul de activitate pe ultimii 3 ani in domeniul de activitate al prezentei proceduri de atribuiresa fie de cel putin 1.700.000 lei., Bilantul contabil aferent exercitiilor financiare 2009, 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente.Bilanturile vor fi prezentate in copie certificata pentru conformitate cu originalul sau echivalent.Persoanele juridice straine vor a prezenta, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri, -Ofertantul (operatoriul economic ) are obligatia de a incheia, inainte de inceperea lucrarilor, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea aparea privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile, precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca aexecutat in ultimii 5ani cel putin: Minim 1 contract de executie -maxim 3 contracte, cu o valoare insumatade minim 878 250lei, valoare faraTVA;, Declaratie privind utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului., -Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului), -Informatii privind subcontractantii-, -Informatii privind asocierea. -Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 (certificarea sistemului de management al calitatii) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie., -Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 14001 (certificarea sistemului de management al mediului) sau echivalent, in domeniul supus procedurii de achizitie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: P=(pret minim ofertat/pret ofertat(n))*punctaj maxim alocat
Durata de executie a lucrarilor
15
Descriere: P(n)=(durata de executie minima/durata de executie (n))*punctaj maxim alocat; dutata maxima de executie=6 luni; durata minima de executie=3 luni;
Durata de garantie acordata lucrarilor
15
Descriere: P(n)=(durata de garantie(n)/durata de garantie maxima)*punctaj maxim alocat; Durata maxima de garantie=60 luni; Durata minima de garantie=12 luni;
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.12.2012 13:47