Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de inlocuire a sarpantei la cladirea C3 CR Henri Coanda


Detaliu pentru invitatia numarul 333573
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Bacau
Numar invitatie: 333573/13.08.2012
Denumire contract: Lucrari de inlocuire a sarpantei la cladirea C3CR Henri Coanda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului BacauCod fiscal: 8550000, Adresa: Condorilor nr. 2, Bacau, Telefon: 0723425572, Fax: 0234519042
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pictor Aman, Nr. 94C, Bacau, Romania, cod postal: 600164, telefon: +40 234570777, fax: +40 234570777
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pictor Aman, Nr. 94C, Bacau, Romania, cod postal: 600164, telefon: +40 234570777, fax: +40 234570777
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inlocuire a sarpantei la cladirea C3CR Henri Coanda
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inlocuire a sarpantei la cladirea C3 din CR Henri Coanda, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 264, 803.22 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.000, 00 Lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada precizata mai sus. Dovada constituirii garantiei de participare in copie (pentru virmanete) sau in original (pentru instrumente bancare sau de asigurare) va fi trimisa autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, la adresa specificata la anexa A din prezentul anunt (BRM Terminal Bacau, Str. Pictor Aman, nr. 94C). Nota: garantia de participare se va retine ofertantului in cazul in care: (1)revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia; (2) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul in termenul stabilit; (3) fiind declarat castigatorul procedurii, nu constituie garantia de buna executie a contractului; (4)contestatia depusa de ofertant a fost respinsa de CNSC ca fiind nefondata, conf. art. 278^1 din OUG 34/2006-actualizata
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului (fara TVA) si se poate constitui prin orice forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006-actualizata, agreata de ambele parti, la momentul semnarii contractului.In cazul in care se va opta pentru constituirea garantiei prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, iar retinerile se vor efectua in conformitate cu prevederile art. 90 alin (3) din HG 925/2006-actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat ? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"4.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala? in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular N din sectiunea Formulare ? in original.6.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul J din sectiunea Formulare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: 1. Sorin Brasoveanu - Director general2. Sorin Barladeanu - Director Adjunct3. Rodica Stiuca - Director Economic4. Lili Huian - Director Birou Licitatii5. Gicu Antochi - Director Unitate subordonata DGASPC6. Catalin Dociu - Administrator public al CJ Bacau7. Dragos Benea - Presedinte al CJ Bacau8. Olga Haineala - Director - Director executiv al directiei buget finante din CJ Bacau9. Catalin Dociu - Administrator Public al Judetului Bacau10. Toti cei 37 de Consilierii Judeteni din mandatul 2012-2016- conf. listei de pe site-ul CJ Bacau (http: //www.csjbacau.ro/consilieri-judeteni.html)Nota 1: Pentru a fi valabile, din certificatele constatatoare trebuie sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaNota 2: Ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.Nota 3: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Nota 4: Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentele echivalente celor solicitate la punctul 3 si 4 de mai sus, emise de autoritatile competente din statul de origine a ofertantului.Nota 5. In cazul in care ofertantul a depus copii cu mentiunea "conform cu originalul" ale documentelor de la pct. 3 si 4 din prezenta sectiune, Autoritatea cotractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de a lua orice decize referitoare la atribuirea contractului, originalele sau copii legalizate ale acestor documente. Neprezentarea acestora, in termenul solicitat, va clasifica oferta operatorului economic ca fiind inacceptabila (art. 36 alin (1) lit b) din HG 925/2006)Nota 6: In cazul unui tert sustinator, acesta va prezenta in mod obligatoriu documentele solicitate la pct. 1 si 2 Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informati cu privire la domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, in cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conform cu originalul, sa solicite, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata.Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte informati cu privire la domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul ca, in cazul in care documentul solicitat a fost prezentat in copie conform cu originalul, sa solicite, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea documentului de mai sus (certificatul constatator) in original sau copie legalizata.Persoanele fizice sau juridice straine vor prezenta documentul echivalent celui solicitat mai sus, emis de autoritatea competenta din statul de origine a ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri din activitatea de constructii care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (financiari, incheiati) trebuie sa fie cel putin 400.000 lei. Se vor prezenta bilanturile contabile afernte ultimilor 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente., Ofertantii tb sa demonstreze ca la semnarea contractului vor dispune de un cash-flow pentru executia lucrarii in suma de cel putin 155.000 lei, sub forma de resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente. Aceste resurse trebuie sa poata fi imobilizate pentru o perioada de 5 luni.Se vor prezenta adrese de confirmare de solduri in cont curent, adrese de confirmare depozite bancare sau conturi de economii, scrisori de confort angajante, adrese de confirmare a unor linii de credit disponibile, sau alte scrisori de confirmare a unor dispobilitati reale, negrevate de datorii.Scrisorile de confirmare de fonduri prezentare vor trebui sa faca referire la o suma minima de 155.000 lei, la alocarea acestei sume pentru lucrarile ce fac obiectul prezentului contract precum si perioada pentru care aceste resurse pot fi imobilizate pentru executia lucrarilor propuse (min. 5 luni)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorii economici trebuie sa prezinte efectivele medii ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere., Operatorii economici trebuie sa faca dovada detinerii unei experiente similare prin ducerea la bun sfarsit, in ultimii 5 ani (calculata de la data limita de depunere a ofertelor) a unui numar de maxim 3 lucrari similare in valoare cumulata de minim 200.000 lei (exclusiv TVA). Se vor prezenta procese verbale de receptie a maxim 3 contracte similare, insotite derecomandarile si contractele aferente acestor lucrari similare executate. Documentele mai sus solicitate sa pot prezenta in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul", Operatorii economici trebuie sa faca dovada unui responsabil/organism tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de acestia in special pentru asigurarea controlului calitatii (CQ) Ofertantii trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului.Persoana propusa poate fi angajat propriu sau colaborator. Se solicita ca ofertantii sa dispuna de cel putin un responsabil cu controlul calitatii CQ(inginer/subinginer constructor). Se va atasa CV-ul responsabilului cu controlul calitatii CQ propus insotit de copii dupa certificari relevante privind absolvirea de cursuri de management in domeniul calitatii, Operatorii economici trebuie sa prezinte informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor. Ofertantii trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului(angajati proprii sau colaboratori), respectiv: - Un responsabil de contract/coordonator proiect (Dupa semnarea contractului ofertantul castigator va prezenta decizia de numire pe aceasta functie); - Un sef santier - Un responsabil tehnic cu executia (RTE) - Un responsabil ignifugare (autorizat conf. Legii 307/2006). Se vor anexa formularului E2 copii dupa atestarile/autorizarile responsabilului tehnic cu executia si a responsabilului cu ignifugarea pentru, conform legii., Operatorii vor prezenta o declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispun acestia pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Operatorii economici vor prezenta informatii privind partea din contract pe care eventual au intentia sa o subcontracteze. In cazul in care exista subcontractanti, acestia se vor identifica conform art. 11 din HG 925/2006, impreuna si in conformitate cu acordurile de subcontractare, din care sa reiasa clar partea pe care o doreste sa o subcontracteze, conform art 188 alin (2) din OUG 34/2006. Operatorii economici interesati trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem de management al calitatii de tip ISO 9001 sau echivalent, Operatorii economici interesati trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem al managementului de mediu de tip ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 11:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer