Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de inlocuire geamuri imobil arhiva si acoperire 2 terasa la sediul CNPP


Detaliu pentru invitatia numarul 340244
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CASA NATIONALA DE PENSII PUBLICE
Numar invitatie: 340244/29.11.2012
Denumire contract: Lucrari de inlocuire geamuri imobil arhiva si acoperire 2 terasa la sediul CNPP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCASA NATIONALA DE PENSII PUBLICECod fiscal: 13574005, Adresa: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Telefon: 021/3169281, , Fax: 0741184616
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Latina nr. 8 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020793, telefon: +40 213169281, fax: +40 213169281, persoana de contact: VASILE TANASE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Casa Nationala de Pensii Publice Bucuresti, str. Latina, nr. 8, sector 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inlocuire geamuri imobil arhiva si acoperire 2 terasa la sediul CNPP
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inlocuire geamuri imobil arhiva si acoperire 2 terasa la sediul CNPP
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 21, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 210 lei se va constitui in conformitate cu prevederile art 86 alin (1)din HG 925/2006.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie este conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, respectiv printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea - Formularul 12 A; Declaratie privind neincadrarea in preved. art 181-Formularul 12 B;Declaratia privind calitatea de participant la procedura - formularul 12E;Declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si bugetul local-Formularul 12C. sau1.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca of nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele conform cu originalul2.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca of nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele conform cu originalul.Obs. ? of are dreptul de a depune initial, in locul certificatelor constatatoare privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul 12C din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire.Certificat de participare cu oferta independenta- form 4original;Declaratie privind neincadrarea in art 69.1 din OUG 34/2006- se va prezenta si de catre asociat si de catre terul sustinator.Persoanele care ce detin functii de decizie in AC privin organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ileana Ciutan-presedinte, Tomita Murgoci- secretar general, Ivona Dumitriu-director, Dorian Craciunel-sef serviciu, Savin Mitranescu- consilier, Iulica Tudor-consilier, Tanase Vasile-referent specialitate, Budulac Marin -consilier Persoane juridice/fizice romane-Certificat constatator, conform cu originalul, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original.Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ?Informatii Generale?Se va completa si depune Formularul B2 din Sectiunea FormulareSe vor prezenta documente edificatoare semnate de autoritati competente pentru sustinerea datelor inscrise in formular.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani- formularul 12D, -lista principalelor echipamente pentru indeplinirea contractului ? formularul 12 H, -lista privind efectivul mediu al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? formularul 12I Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de calitate ISO 9001/2000 sau echivalent, Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de management de mediu ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP si pe site-ul www.cnpas.org
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.11.2012 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer