Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE INLOCUIRE INVELITOARE


Detaliu pentru invitatia numarul 335347
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL CAMPIA TURZII
Numar invitatie: 335347/13.09.2012
Denumire contract: LUCRARI DE INLOCUIRE INVELITOARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL CAMPIA TURZIICod fiscal: 4288268, Adresa: STR. AVRAM IANCU NR. 33, Campia Turzii, Telefon: 0264368677, Fax: 0264368677
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INLOCUIRE INVELITOARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE EXECUTIE: LUCRARI DE INLOCUIRE INVELITOARE LA COMPARTIMENTUL DE CHIRURGIE DIN CADRUL SPITALULUI MUNICIPAL CAMPIA TURZII.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 739 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum :2154, 78 lei. Perioada de valabilitate este de 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: se poate constitui printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata confirmat de banca, in contul autoritatii contractante (RO72TREZ2195006XXX004972) deschis la Trezoreria Turda, iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform formularului A. Se poate constitui si printr-un instrument de garantare ce poate fi emis de o societate de asigurari, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si anume 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87 alin.1 din HG 925/2006, conform dispozitiilor art.86 alin. 3 din HG 925/2006. In cazul de fata se poate face depunere si in numerar la casieria autoritatii contractante. Nota: Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia de participare si pentru garantia de buna executie din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantum :10% din valoarea contractului fara TVA. Mod de constituire: - scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului; - instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau retineri succesive din valoarea fata TVA a facturilor, numerar la casieria unitatii. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Va fi constituita in maxim 3 zile de la data semnarii contractului. Se va elibera in 14 zile de la expirarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar/certificat echivalentNOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertanul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Formular 12. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Formular 2NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertanul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 64. Declaratie privind neincadrdarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (Personal cu functii de raspundere privitor la initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Dr. Vedean Tiberiu, Ec. Bindean Melania, Ec. Colcer Victoria, Jr. Biris Cozmina, Sing. Brudan Cornel. Numele consilierilor locali: Bene Andrei, Bretoiu Vasie, Csutak Ludovic, Deak Francisc, Filip Remus, Gal Samoila, Ghemes Sabin Marcel, Giurgiu Ilie, Haiduc Ioan Cristian, Lojigan Dorin Nicolae, Pantea Cornelia, Patrutiu Mihail Iuliu, Pop Petre, Popescu Florin, Rece Gheorghe Iulian, Salajean Alin Valentin, Spatariu Adrian Petrica, Tot Vasile Simion, Varga Nicolae Mircea.- Formular 35. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ( cf. Ordin ANRMAP NR. 314/2010 - Formular 46. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, 7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele stampilate si semnate de reprezentantul legal se vor depune in SEAP scanate. - Certificat constatator eliberat de O.N.R.C. in scopul participarii la licitatie, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executarea lucrarilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, cf.art. 188 alin.3 pct.a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari., 2.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala a persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor (responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea materialelor).Se va depune o declaratie cu privire la personalul de specialitate cu anumite certificari, dupa caz, insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti cu sarcini cheie in indeplinirea contractului; copii ale diplomelor de absolvire a cursurilor de specialitate., 3. Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., 4. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului. Certificat ISO 14001 sau echivalent- Dovada implementarii si certificarii de catre ofertant a unui sistem de management al protectiei mediului in conformitate ci ISO 14001 sau echivalent., Certificat ISO 9001/2008 sau echivalent- Dovada implementarii si certficarii de catre ofertant a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001:2008 sau echivelent pentru lucrari de constructii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 12:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer