Achizitie publica - Lucrari de inlocuire invelitoare si consolidare sarpanta
Detaliu pentru invitatia numarul 337780
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337780/19.10.2012
Denumire contract: Lucrari de inlocuire invelitoare si consolidare sarpanta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE INTEGRARE PRIN TERAPIE OCUPATIONALA DUMBRAVENI IICod fiscal: 29276986, Adresa: STRADA AVIATOR AUREL TIFREA NR.2, Dumbraveni, Telefon: +40 0269/865888, Fax: +40 0269/865888
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA AVIATOR AUREL TIFREA NR.2, Dumbraveni, Romania, cod postal: 555500, telefon: +40 0269/865888, fax: +40 0269/865888, persoana de contact: GHEORGHE - VASILE MURESAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DUMBRAVENI, STRADA AVIATOR AUREL TIFREA NR.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inlocuire invelitoare si consolidare sarpanta
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inlocuire a invelitorii existente si inlocuire/adaugare de elemente la sarpanta existenta
II.1.6) CPV: 45261211-6 - Lucrari de acoperire cu tigla (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 116, 668 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 2000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor, la fel ca si perioada de valabilitate a ofertei. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -Scrisoare de garantie bancara conform Formularului III.1 in original; sau -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; sau sub forma de virament bancar in contul institutiei deschis la Trezoreria Medias, la art. investitii RO70TREZ5775006XXX004443.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conform art. 278A1, alin (1), lit. c) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1166, 68 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% (5% pentru IMM-uri) din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si care va fi valabila pe o durata de 24 luni calendaristice. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din valoarea situatiilor de lucrari, cu constituirea in prealabil a garantiei de 0, 5% din valoarea contractata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular III/a.1.Cerinta nr. 2 Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular III/a.2.Cerinta nr. 3 Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular III/a.3. NOTA: ?autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare; ?se solicita nominalizarea liderului de asociatie;?se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executiei contractului de achizitie publica; ?acceptul ca decontarile se vor face catre liderul de asociatie.Cerinta nr. 4 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006 - Formular III/a.4. In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conformitate cu art.186 si art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), cA1) si d) din OUG 34/2006 (respectiv lit. a), c) si d) din Formularul III/a.4).Cerinta nr. 5 Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul III/a.5 - Declaratie privind eligibilitatea, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara, si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conformitate cu art.186 si art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completa Formularul III/a.5.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69A1 din OUG 34/2006 - Formular III/a.6. Aceasta va fi completata, dupa caz, de catre ofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator.Cerinta nr. 7 Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent.Cerinta nr. 8 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru punctele de lucru ale ofertantului implicate in indeplinirea contractului.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile de plata la data de 25 a lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.OBSERVATII: ?Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.?Certificatele constatatoare pot fi depuse in original sau copie lizibila semnata in conformitate cu originalul. NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta: Muresan Gheorghe Vasile (Director) si Morariu Eniko (Contabil sef). Cerinta nr. 1Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei) sau echivalent, in copie semnata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.Pentru persoane juridice / fizice straine se vor depune: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 2Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti.Acordul/acordurile de subcontractare (daca este cazul) devine/devin anexa la contractul de achizitie publica cf. art. 96 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare., Cerinta nr. 3Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul). "Angajament ferm" - in forma autentica - daca ofertantul este sustinut tehnic/ profesional in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 4 Experienta similaraOfert trebuie sa fi realizat dintr-un contract similara a unei valori de minim116.668 lei (fara TVA), care sa cuprinda lucrari similare, atestate prin copii dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar si Antreprenor. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. Ptr ofertantii care nu pot prezenta certificatele de receptie finala, se accepta si prezentarea certificatelor de receptie la terminarea lucr, insotite de certificari de buna executie, semnate de reprez legal al beneficiarilor. Docum. doveditoare cerute ptr. exp. similara (formulare, PV-uri, recomand.) vor contine urmat. inf.: -Beneficiarul contr; - Obiect contr si tipul de lucr. prevazute a se realiza, inclusiv cantitati; -Perioada de desf a contr; - Val contr; - Val efectiv realizata de nat si complexit pr. supus procedurii., NOTA privind cerinta nr. 4 - Experienta similara: 1.Cursul valutar la care se calculeaza echivalenta leu-euro pentru dovedirea experientei similare este cursul mediu anual comunicat de BCE ptr. anii in care au fost executate lucrarile., Cerinta nr. 5 Resurse tehniceOfertantul este obligat sa demonstreze ca pe toata perioada de derulare a contract are acces nerestrictionat la echipamentele si utilajeOfertantul vor face dovada prin completarea unei declaratii pe propria raspundere ca au dotarea necesara indeplinirii contractului. Ofertantii vor stabili, pe langa cerintele minime de utilaje si echipamente enumerate mai sus, numarul si capacitatea utilajelor (acolo unde este cazul) astfel incat sa indeplineasca in bune conditii contractul. Utilajele propuse (in cadrul formularului) pentru executarea contractului vor fi corelate cu graficul de executie propus, defalcat pe lucrari.- Cerinta obligatorie ca executantul sa detina urmatoarele utilaje: 1 Buldoexcavator; 2 basculante de 24 tone; 1 macara 22 tone. Pentru utilajele mai sus mentionate se vor prezenta documente care sa ateste starea tehnica a acestora, respectiv: Verificari tehnice pe anul in curs, Cerinta nr. 6 Resurse umaneOp. ec. trebuie sa puna la dispozitia aut contract : RESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA (RTE): Sa fie atestat tehnico- profesional pentru domeniul I (angajat al ofertantului sau persoana fizica/juridica al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, care se va atasa ofertei).SEF SANTIER - INGINER CONSTRUCTII CIVILE: Studii sup; Exp profes gen de min 5 ani, NOTA privind cerinta nr. 6 - Resurse Umane: Operatorului economic clasat pe primul loc I i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 12:40