Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de inlocuire tamplarie cu tamplarie tip PVC si geam termopan


Detaliu pentru invitatia numarul 330109
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE
Numar invitatie: 330109/21.06.2012
Denumire contract: Lucrari de inlocuire tamplarie cu tamplarie tip PVC si geam termopan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL DE PNEUMOFTIZIOLOGIECod fiscal: 3627145, Adresa: Str. Victor Babes, Nr.34, Baia Mare, Telefon: 0262276527, Fax: 0262276730
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se vor depune in SEAP - www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inlocuire tamplarie cu tamplarie tip PVC si geam termopan
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de inlocuire tamplarie cu tamplarie tip PVC si geam termopan conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45421150-0 - Lucrari de instalare de tamplarie nemetalica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Ofertantul are obligatia de a constitui garantia pentru participare in suma de 1%din valoarea estimata. in cuantum de 1040, 96 leisub forma de scrisoare de garantie bancara sau un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, OP sau numerar la caseria unitatii noastre .In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat ( 520, 48 lei ) . Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie. Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Pentru a evita situatia in care este imposibila retinerea sumei prevazute la art.278^1 din OUG 34/2006 precizam ca se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNAS suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va retine in cuantum de 5 % din valoarea contractului (fara TVA) constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, sau prin retineri succesive din facturile aferente situatiilor de plata acceptate la plata. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrea acestuia, un cont de disponibil distinct pus la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis trebuie sa fie de 1% din pretul contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Executantul are obligatia de a deschide contul pentru garantia de buna executie, in termen de maxim 5 zile dupa semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie de eligilibilitate privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 completata pe proprie raspundere- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din oug 64/2006-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din oug 34/2006. Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager Ec. Pintea Sorina, Director fin. cont. Ec. Bondi Stefan, ec. Bozga Sorin, As. Ardelean Marta, As. Deak Gratiela, ec. Riglea Liviu- Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Certificat de inregistrare la Oficiul registrului ComnertuluiInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara (copie contract similar finalizat cu proces verbal de receptie
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata Invitatiei de participare si poate fi descarcata din SEAP - www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 13:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer