Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE INLOCUIRE TAMPLARIE LEMN CU TAMPLARIE PVC


Detaliu pentru invitatia numarul 343132
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL UNIVERSITAR CAI FERATE IASI
Numar invitatie: 343132/25.02.2013
Denumire contract: LUCRARI DE INLOCUIRE TAMPLARIE LEMN CU TAMPLARIE PVC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL UNIVERSITAR CAI FERATE IASICod fiscal: 4981239, Adresa: STR. GARABET IBRAILEANU NR. 1 IASI, Iasi, Telefon: +40 0232216422, Fax: +40 0232264013
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL CLINIC CAI FERATE IASI, STR. GARABET IBRAILEANU NR. 1 IASI, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 0232216422, fax: +40 0232264013, persoana de contact: VIOREL SIMIONESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC CAI FERATE IASI, STR. GARABET IBRAILEANU NR. 1 IASI, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +40 0232216422, fax: +40 0232264013, persoana de contact: VIOREL SIMIONESCU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INLOCUIRE TAMPLARIE LEMN CU TAMPLARIE PVC
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Inlocuirea tamplariei de lemn existente (geamuri si usi )la corpurile de cladireBalneologie si Ambulator de Specialitate CF Iasi, cu tamplarie din PVC
II.1.6) CPV: 45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia pentru participare in cuantum de 2100 lei pentru o perioada de valabilitate de minim 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor .In situatia in care contestatiile ofertantilor inaintate catre CNSC, referitoare la procedura de achizitie sunt respinse ca nefondate, din garantia de participare depusa de contestatari, autoritatea contractanta va retine sume de 2096 lei, in conformitate cu Art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr.8- prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO 55TREZ4065005XXX000427 deschis la Trezoreria Iasi)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.Garantia de participare se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de lucrari si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator.Indiferent de forma in care a fost constituita garantia de participare, documentele doveditoare in acest senstrebuie depuse in original pana la data de (vezi invitatia de participare ? termenul de depunere a ofertelor), la sediul autoritatii contractante.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse si returnate nedeschise.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari este de 5 % din valoarea fara TVA acontractului de lucrari.b) Constituirea garantiei de buna executie se accepta (conform art.90 alin 1, 2, 3 din HG 925/2006) prin una din urmatoarele forme: 1.) Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul nr.9 din sectiunea Formulare)2.) prin depunere in numerar la caseria autoritatii, in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare3.)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Restituirea garantiei de buna executie se va face conform legislatiei in vigoare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formular 3-Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire .2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completata conform Formular 4-Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire.3. Declaratie - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglemntarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? Formular 6-Sectiunea Modele de formularedin Documentatia de atribuire.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in preved. Art. 691(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular 5-Sectiunea Modele de formularedin Documentatia de atribuire.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : dr. GLOD MIHAI, ec. ROMAN ROBERTO CRISTIAN, ing. SIMIONESCU VIOREL, ing. BEJINARU COSTEL, ec. ROMAN ADRIANA IOANA, ref. TIMOFTE MARIANA Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform prevederilor art.182 de laalin.1 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, mentionata in documentatia de atribuire.Persoane juridice /fizice straineCerintele minime obligatorii de calificare constau in: Pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art 180 si 182 din OUG nr.34/2006 se va prezenta orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatiile competente din tara respectiva.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani (Formular 1 Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire).Se va preciza contul IBAN deschis de firma ofertanta la Trezorerie si adresa de corespondenta in situatia in care nu coincide cu adresa sediului social. Continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul a realizat activitate economica.In cazul in care ofertantul este infiintat de mai putin de trei ani, se calculeaza cifra medie de afaceri pe numarul de ani in care a desfasurat activitate (inclusiv anul infiintarii).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 3(trei) ani (Formular 7 - Sectiunea Modele de formulare din Documentatia de atribuire) , continand valori, perioade de executie, beneficiari(indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati). Lucrarile executate se confirma prin prezentarea de recomandari, procese verbale de receptie ori alte documente relevante din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar, in scopul dovedirii cerintei privind experienta similara, in conformitate cu art.188 din OUG nr.34/2006., 2. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare., 3. Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.02.2013 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer