Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de inlocuire tamplarie lemn cu tamplarie PVC cu geam termopan


Detaliu pentru invitatia numarul 334016
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI BACAU
Numar invitatie: 334016/21.08.2012
Denumire contract: Lucrari de inlocuire tamplarie lemn cu tamplarie PVC cu geam termopan
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI BACAUCod fiscal: 4159026, Adresa: STR. VASILE ALECSANDRI NR. 45, Bacau, Telefon: 0234512850, Fax: 0234524875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. VASILE ALECSANDRI NR. 45, Bacau, Romania, cod postal: 600011, telefon: +40 234512850, fax: +40 234524875, persoana de contact: Cristea Iulian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. VASILE ALECSANDRI NR. 45, Bacau, Romania, cod postal: 600011, telefon: +40 234512850, fax: +40 234524875,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inlocuire tamplarie lemn cu tamplarie PVC cu geam termopan
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se are in vedere demontarea tamplariei de lemn vechi , procurarea si montarea tamplariei PVC cu geam termopan.
II.1.6) CPV: 45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorii economici participanti la procedura sunt obligati sa constituie garantie de participare, in valoare de2.419 lei , reprezentand 2% din valoarea estimata (fara TVA) a contractului.Modul de constituire a garantiei de participare: a.prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (model Formular nr.4) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, de preferat din Romania, care se prezinta in original la secretariatul autoritatii contractante cel mai tarziu pana la data si ora limita de depunre a ofertelor , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire - valabilitatea va fi de 60 zile de la depunerea ofertei.b. cu ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Suma va fi depusain contul de garantii al autoritatii contractante deschis la Trezoreria Bacau , RO82TREZ0615005XXX000185 , pana cel tarziu la data limita de primire a ofertelor.c. prin depunerea sumei in numerar, la casieria autoritatii contractante.In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Autoritatea contractanta solicita candidatului declarat castigator si invitat sa incheie contractul de achizitie o garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului , fara TVA , care se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului astfel: In conformitate cu prevederile art.89 alin.(2) din HG nr.925?2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratia privind eligibilitatea ( formular nr.1). Se depune si de tert sustinator (daca este cazul)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (formular nr.2 in oricare dintre variantele : original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Se depune si de tert sustinator (daca este cazul)- Certificat de participare cu oferta independenta (formular nr.6)-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (formular nr.7). Se depune si de tert sustinator (daca este cazul).Lista persoane din cadrul DSPJ Bacau implicate in derularea procedurii : Director Executiv ? dr.Popescu MihaelaDirector Executiv Adjunct ? dr.Bustuc MarinDirector Executiv Adjunct Economic ? ec.Cirjan MarilenaPresedinte comisie evaluare ? ing.Cristea IulianMembru comisie evaluare ? cons.jr.Bezarau Mioara LenutaMembru comisie evaluare ? ing.Petcu AurelMembru comisie evaluare ? ing.Simion MirceaMembru comisie evaluare ? ec.Vasluianu AncaMembru supleant comisie evaluare ? ec.Aghion MilucaMembru supleant comisie evaluare ? chim. Ciobanu DanaMembru supleant comisie evaluare ? ref.Ciuchi Dumitru-Certificat fiscal , eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de atestare fiscala , eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careiaare sediul social , care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. -Certificat constatator (in oricare dintre variantele : original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), emis de Oficiul Registrul Comertului cu maxim 30 de zile inainte de data depuneriiofertelor , din care sa rezulte : a)ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatea ce face obiectul achizitiei publiceb)ca nu sunt mentiuni cu privire la faliment ori lichidare , administrarea afacerilor de catre un judecatorsindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1) Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Principalele lucrari executate in ultimii 3 ani., Efectivul mediu anual al personalului si al cadrelor de conducere. Certificare ISO 9001 sau echivalent, pentru ofertant
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul fiecarui ofertant este dat de raportul dintre pretul cel mai mic ofertat si pretul ofertantului , raport care este inmultit cu 70. Punctajul maxim de 70 de puncte este obtinut de ofertantul cu cel mai mic pret.
Garantia lucrarilor
10
Descriere: Modalitatea de calcul este urmatoarea : se face raportul dintre garantia oferita si garantia maxima oferita, apoi acest raport se inmulteste cu 10. Punctajul maxim( 10 puncte ) este obtinut de ofertantul care ofera cea mai mare garantie.Autoritatea contractanta considera necesara impunerea unei valori minime de 5 anipentru garantiile propuse de ofertanti.Ofertele care prezinta garantii mai mici decat aceasta valoare vor fi considerate neconforme.Durata maxima realista acceptata pentru garantia lucrarilor este de 10 ani. Peste aceasta durata maxima de 10 ani oferta nu va fi punctata suplimentar.
Garantie feronerie
10
Descriere: Modalitatea de calcul este urmatoarea : se face raportul dintre garantia oferita si garantia maxima oferita, apoi acest raport se inmulteste cu 10. Punctajul maxim( 10 puncte) este obtinut de ofertantul care ofera cea mai mare garantie.Autoritatea contractanta considera necesara impunerea unei valori minime(5 ani) pentru garantiile propuse de ofertanti.Ofertele care prezinta garantii mai mici decat aceste valori vor fi considerate neconforme. Garantia va fi dovedita numai cu certificate de garantie emise de producator. Ofertele care nu prezinta aceste certificate de garantie vor fi considerate neconforme.
Garantia tamplariei
10
Descriere: Modalitatea de calcul este urmatoarea : se face raportul dintre garantia oferita si garantia maxima oferita, apoi acest raport se inmulteste cu 10. Punctajul maxim( 10 punctei) este obtinut de ofertantul care ofera cea mai mare garantie.Autoritatea contractanta considera necesara impunerea unei valori minime(10 ani) pentru garantiile propuse de ofertanti.Ofertele care prezinta garantii mai mici decat aceste valori vor fi considerate neconforme. Garantia va fi dovedita numai cu certificate de garantie emise de producator. Ofertele care nu prezinta aceste certificate de garantie vor fi considerate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.09.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.08.2012 12:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer