Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de inlocuire tamplarie si servicii de proiectare


Detaliu pentru invitatia numarul 305100
Autoritate contractanta
SPITALUL JUDETEAN - TR. SEVERIN
Cod de identificare fiscala: 4222239
Adresa: Splai M. Viteazul nr. 4, Drobeta-Turnu Severin
Telefon: 0252.313751
Fax: 0252.321498
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Lucrari de inlocuire tamplarie si servicii de proiectare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: lucrari de inlocuire tamplarie si servicii de proiectare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.07.2011 13:08
Data limita de depunere a ofertelor: 26.07.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: spitalul judetean de urgenta dr.tr.severin, str.splai m.viteazul nr.4, dr.tr.severin jud.mehedinti
Data si ora deschiderii ofertelor: 26.07.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: spitalul judetean de urgenta dr.tr.severin, str.splai m.viteazul nr.4, Dr.Tr.Severin jud.mehedinti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 830, 645 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Decl pr situatia personala a operatorului;2.Decl pr calitatea de participant la proc3.Decl pr neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006, modif si completata 4.Certificat const bugetul de stat ;5.Certificat const bugetul local;6.Cazier judiciar op ;7.Caziere judiciare pt. reprezentantii legali si persoana imputernicita;8.C.U.I.9.Certificat const ORC-or. sau copie legalizata;10.Decl pr lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani;11.Experienta sim; 12.Rec/Certificari din partea beneficiarului;13. Decl pr utilajele, instalatiile, echip tehn op ec;14. Decl pr ef medii anuale ale personalului angajat;ISO 9001:2008 sau ech;ISO 14001:2005 sau ech.; OHSAS 18001:2008 sau ech;certif resp sociale: 8000/2008 sau ech;.Acord de asoc ;Decl subcontractanti;Acord subcontr ;Decl pr respectarea obl ref la conditiile de munca si de protectia muncii;certificat de participare la licitatie cu oferta indep
garantia de participare-16.612 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara
planul de organizare a executiei lucrarilor
10
Descriere: componenta tehnica
proceduri tehnice de executie
10
Descriere: componenta tehnica
programul de asigurare a calitatii
10
Descriere: componenta tehnica
planul integrat de asigurare a sanatatii si securitatii
20
Descriere: componenta tehnica
solutia tehnica
10
Descriere: componenta tehnica
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer