Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de inlocuire timplarie exterioara Primaria Municipiului Rosiorii de Vede, judetul Teleorman


Detaliu pentru invitatia numarul 335798
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Rosiorii de Vede
Numar invitatie: 335798/20.09.2012
Denumire contract: Lucrari de inlocuire timplarie exterioara Primaria Municipiului Rosiorii de Vede, judetul Teleorman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Rosiorii de VedeCod fiscal: 4652694, Adresa: str.Dunarii, nr.58, Rosiori de Vede, Telefon: +40 247466250, Fax: +40 247466141
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Dunarii, nr.58, Rosiorii de Vede, Romania, cod postal: 145100, telefon: +40 247466250, fax: +40 247466141, persoana de contact: Compartimentul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Rosiorii de Vede, str.Dunarii, nr.58, jud.Teleorman, etaj 1, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inlocuire timplarie exterioara Primaria Municipiului Rosiorii de Vede, judetul Teleorman
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile de constructie pentru executia ?Inlocuire tamplarie exterioara Primaria municipiului Rosiorii de Vede, judetul Teleorman? includ :1. Inlocuirea tamplariei existente cu tamplarie de lemn stratificat, cu geam termopan;Tamplaria propusa va pastraforma si dimensiunile exacte ale tamplariei existente, in confomitate cu avizul Ministerului Culturii, Cultelor si Patrimoniului National, Directia pentru cultura Culte si Patrimoniu Cultural National al judetului Teleorman, nr.1036/2009.2. Refacerea spaletilor, profilaturii si zugravelilor afectate de lucrarile de inlocuireDescrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.
II.1.6) CPV: 45420000-7 - Lucrari de tamplarie si de dulgherie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 538 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare eliberata in numele ofertantului in cuantum de 2600 lei care va fi emisa de catre o societate bancara/societate de asigurari prin scrisoare de garantie bancara in original, ordin de plata din care sa rezulte virarea sumei reprezentand garantia de participare in contul RO 73 TREZ 6085006XXX001594 Trezoreria Municipiului Rosiorii de Vede, cod fiscal 4652694 sau depunerea garantiei direct la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare (egala cu perioada de valabilitate a ofertei): 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.(model orientativ scrisoare de garantie bancara Formular nr.9)Din garantia de participare se va retine contestatorului caruia i se va respinge contestatia ca nefondata de catre CNSC sumele prevazute la art.278^1
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, iar intrarea in vigoare a acestuia va avea loc dupa constituirea garantiei de buna executie. Constituirea garantiei de buna executie este obligatie contractuala.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(model orientativ Formular nr. 16)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular 12A )2.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181.Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu vacalifica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora); documentele prezentate trebuie sa atesteindeplinirea obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.12B, in original)Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.3.Declaratie privind participarea cu oferta independentaDocumente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3, in original)4.Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu Formular nr. 5, in original.5.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediu social, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teriroriale de pe raza careia societatea are sediul social , din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celi in care se depun ofertele.7.Declaratie privind inexistenta conflictului de intereseModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.4)Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului 69^1 din OUG 34/2006 sunt: Duica Cristian, primar; Stanga Teodoru, consilier local; Cata Mioara Iulia, secretar; Micheanu Mariana, sef serviciu economic; Grosereanu Constanta, consilier superior; Gheorghe Sabina, inspector principal; Munteanu George Daniel, consilier juridic; Munteanu Mihaela, consilier superior; Tetici Carmen, arhitect sef; Anghelovici Cristian, referent superior; Daia Stefan, referent superior; Radu Marin, consilier local; Gogoi Ion, consilier local; Nicolescu Cosmin Marius, consilier local; Petricioaia Petre Iancu, consilier local; Dida Virgil, consilier local; Catrinoiu Liliana, consilier local; Lazar Florea, consilier local;Ivancu Stelian, consilier local; Gheorghescu Daniel, consilier local; Sfat Maria Adelina, consilier local; Plopeanu Constantin Cristian, consilier local; Popescu Cristian, consilier local; Cocosila Virgiliu, consilier local; Fierascu Daniel, consilier local; Stoicovici Gabriel, consilier local; Alexandrescu Traian Romica, consilier local; Ingineru Marin, consilier local; Ionescu Mircea, consilier local. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata.Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, obiectul contractului trebuind sa aibe corespondent incodul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economica si financiara, Disponibilitatea de sustinere a lucrarii pentru o perioada de maxim 3 luni cu o suma de 128.269 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte: maxim 3 contracte avand ca obiect lucrari de timplarie si dulgherie a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 256.538 lei fara TVA, Responsabilul tehnic cu executia lucrarilor trebuie sa fie atestat pentru domeniul constructii, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora Certificarea ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se poate descarca de pe SEAP - sectiunea "Documentatie si clarificari" sau se poate solicita de la sediul Primariei Rosiorii de Vede, compartimentul Achizitii Publice
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.09.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer