Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de inlocuit ferestre existente cu ferestre PVC si geam termopan la locuintele de serviciu ?Bloc A1 Cernavoda


Detaliu pentru invitatia numarul 325872
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 325872/08.05.2012
Denumire contract: Lucrari de inlocuit ferestre existente cu ferestre PVC si geam termopan la locuintele de serviciu ?Bloc A1 Cernavoda
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 (021) 203 82 81, Fax: +4 (021) 203 13 15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Medgidiei Nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241802251, fax: +40 241236006, persoana de contact: CNE CERNAVODA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Medgidiei Nr. 2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241802251, fax: +40 241236006, persoana de contact: CNE CERNAVODA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de inlocuit ferestre existente cu ferestre PVC si geam termopan la locuintele de serviciu ?Bloc A1 Cernavoda
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: a) Demontare tamplarie lemn + metal existenta, care consta in: ? demontarea ingrijita a captuselilor, tocurilor si a foilor de usi, cercevelelor, etc.? unde este cazul se vor taia elementele de fixare in pereti.? indepartarea deseurile rezultate( geam, lemn, metal, moloz) in urma procesului tehnologic , respectandu-se legislatia de mediu in vigoare, pe cheltuiala proprie.b) Montarea propriuzisa a tamplariei PVC, a glafurilor si plaselor antiinsecte, prin fixarea acestora cu accesorii (ancore de otel, suruburi, bolturi din otel), umplerea rosturilor dintre tamplarie si zid cu spuma poliuretanica, , etc.Pe exterior glafurile se vor monta pe un strat de chit de etansare ( sau mastic) astfel incat acesta sa umple eventualele diferente dintre zidarie si glaful de aluminiu si totodata sa creeze o etansare impotriva apei si vantului.Glafurile interioare si exterioarese vor monta cu o usoara panta spre exterior.Glafurile interioare si exterioarevor fi incastrate lateral in zidarie pe lungimea de 1-2 cm.
II.1.6) CPV: 45421100-5 - Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 420, 275 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 6.000 lei, valabilitatea garantiei va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei respectiv 90 de zile de la data depunerii ofertelor. Garantia de participate trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei, Formular VI.3, in original- ordin de plata in contul autoritatii contractante, vizat de banca ofertantului, contul RO94RNCB0072049718520001 deschis la BCR sector 1, copie.- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari- prezentat in original si cu o valabilitate egala cel putin cu valabilitatea ofertei.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa : a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat, saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul cu oferta.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/ 2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie bancara in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele VI.3.1-VI.3.5, dupa caz.Ofertantul care prezinta aceste formulare si este declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.In cazul formularii unei contestatii, in masura in care Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor (CNSC-ul) respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma in coantumul prevazut de art. 278¹ din OUG 34/2006 cu modificari si completari
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui, ca si cea de participare, prin instrumentele de garantare descrise la cap III.1.1 a)din prezenta Fisa de date.Modelul de scrisoare de garantie bancara de buna executie este dat inFormular VIII.2Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii vor beneficia de o reducere de 50% din garantia de buna executie.Pentru a beneficia de aceasta reducere trebuie sa includa in propunerea de oferta, Formularele VI.3.1 ÷ VI.3.5, dupa caz.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 Se completeaza Formularul V.1.aa) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va completa Formularul V.1.b si se vor anexa: a) pentru persoane juridice/fizice romane¦ Certificat de sarcini fiscale, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidate;¦ Certificat de sarcini fiscale, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depune oferta, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale.b) pentru persoane juridice / fizice straine¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa.Se vor prezenta in orginal sau copie legalizata.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Se completeaza Formularul V.1.cd) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1(conflictul de interese) din OUG 34 actualizata Se va completa Formularul V. 1 d Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice/fizice romanePentru a fi luat in considerare certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?sitrebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.Persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in acre ofertantul este rezident.Se vor prezenta in original, copie legalizata saucopie lizibila cumentiunea?conform cu originalul?, insotitede o traducere autorizata in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire documentul in original sau copie legalizata (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente.Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente., Cerinta 2Cerinta nr. 2Declaratia pe proprie raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii trei ani.Se accepta ofertanti care au cifra medie anuala de afaceri in domeniul de activitate minim 200.000 lei.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii cifrei de afaceri.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularele VI.3.1 ? VI.3.5, dupa caz, Cerinta 3Sustinerea economica si financiaraIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Lista va fi insotita de copii dupa minim 1 (unu) contract (parti relevante din contract)dintre cele listate insotit de recomandari dela beneficiarul respectiv prin care sa confirme executarea lucrarilor in valoare de minim 200.000 lei.Recomandarile vor fi luate in considerare daca vor contine: - obiectul contractului;
- perioada de derulare si;
-modul de indeplinire a acestuia, Cerinta nr. 2Informatii privind personalul propus pentru prestarea serviciilora) Se vor include CV-urile personalului propus pentru prestarea serviciilor asa cum a fost solicitat in Caietul de Sarcini care sa contina minim: - pregatirea profesionala- calificare profesionala, autorizari, atestari- vechime in domeniub) La CV-uri se vor adauga copii dupa : - diploma de la ultima forma de invatamant-atestari, autorizari valide, Cerinta 3Sustinerea tehnicaIn cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui Angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Cerinta nr. 1Executantulva dovedi ca are implementat si mentine un sistem de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: direct din SEAP -anexat acestei Invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 08:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer