Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala ? Complex M.Moxa nr.11,


Detaliu pentru invitatia numarul 320959
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Numar invitatie: 320959/29.02.2012
Denumire contract: Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala ? Complex M.Moxa nr.11,
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTICod fiscal: 4433775, Adresa: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Bucuresti, Telefon: 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, Fax: 021/319.19.66
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Economica a ASE, etaj4, camera 5404, imobil Cihoschi, nr.5, sector1
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Economica a ASE, etaj4, camera 5407, imobil Cihoschi, nr.5, sector1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala ? Complex M.Moxa nr.11,
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala ? Complex M.Moxa nr.11 (LOT 1) Lucrari de inlocuire cazanapa caldasi (LOT 2) Lucrari de inlocuirecazane pe abur.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 501, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este de 2.600 lei pentru Lotul_1 si 7.400 lei pentru Lotul_2 (=2% din valoarea estimata a contractului, conform art 43^1 OUG 34/2006)si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a)¹ printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;a)² prin plata cu numerar la Casieria A.S.E., situata la parterul cladirii din str. Caderea Bastiliei nr. 2 ? 4, orar de functionare: luni ? joi: intre orele 11.00 ? 14.00, iar vineri intre orele 11, 00 ? 12, 30;a)³ prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv: IBAN RO82 TREZ 7015 005X XX00 0178 ? Trezoreria Sector 1 Bucuresti.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 de zile - egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art 86, HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.c) Returnarea garantiei de buna executie se va efectua conform art. 92 (4) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.NOTA: I.M.M. ?urile beneficiaza de dreptul de a plati 50% din contravaloarea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privindeligibilitatea: cerinte obligatorii: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezentaproceduraDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Completarea Formularului 12CDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12 D;Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Prof.unic.dr. Ion Gh.ROSCA RECTOR, Ec.drd. Doina CRISAN DIRECTOR GENERAL;Ing. Julieta STROE SEF SERV.TEHNIC PATRIMONIU;Ing. MariDUGENIK SEF BIROU TEHNIC INV. IN C-TII SI MODERNIZARI;c.j. Simona PLESEA SEF SERVICIU JURIDIC SI CONTENCIOS ADMINISTRATIVCertificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta;1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010- Formularul 12E Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie vizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar executialucrarilor si serviciilor solicitate prin prezenta documentatiede atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea bilantului contabil la data de 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente - copie certificata ?conform cu originalul?, Se solicitarealizarea unei cifre medii de afaceri globala, pe ultimii trei ani(2008, 2009, 2010), egala cu sau mai mare decat suma de250000lei? LOTUL 1, 740.000LEI?LOTUL2.Se va permite operatorilor economici care pot demonstra cifra de afaceri si pentru anul 2011 sa demonstreze indeplinirea cerintei pentru anii 2009, 2010, 2011., Nota: daca operatorul economic nu are 2 ani de infiintare, cifra de afaceri va fi raportata la1an(cifra de afaceri realizata de la infiintare, impartita la numarul de luni de la infiintare inmultit cu 12 luni);Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1euro = 3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei.Nota: in cazulofertantilor din categoria IMM-urilor, valoarea pentru cifra de afaceri se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat dar numai cu conditia de a prezenta, autoritatii contractante, in original, o declaratie?tip (cf PartiiIII a doc de atribuire ?Modele formulare), data pe propria raspundere, semnata si stampilata de catre conducatorul firmei.Nota: In cazul in care laprocedura de achizitie publica participa un grup de operatori ec. care depun oferta comuna cerinta privind cifra medie globala de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari (Formularul 12F); se va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Nota: Pentru calculul valorii contractelor in euro, se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1euro = 3, 6827 lei;Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. Acord de subcontractare ? MODEL AS2. Partea sau partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora ? Formular 12G.In cadrul documentelor de calificare ofertantul va prezenta si documentele subcontractantilor referitoare la datele de recunoastere a subcontractantilor propusi (Formularul 1 Informatii generale)., Prezentarea urmatoarelor formulare: 1. ACORD DE ASOCIERE - MODEL AAIn cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii si protectiei mediului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ( formularul 12I), Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice specifice profilului de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? formularul 12H ? original Certificate care atesta implementarea si mentinerea unui sistem al calitatii activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele ISO 9001, ISO 14001, in domeniullucrarilor de constructii si instalatii, sau Certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale Uniunii Europene;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesare directa la http: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 10:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer