Achizitie publica - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala
Detaliu pentru invitatia numarul 312064
Universitatea din Oradea
Cod de identificare fiscala: 4287939
Adresa: str. Universitatii nr.1, Oradea, Oradea
Telefon: 0259/408465
Fax: 0259/408465
Denumire invitatie: Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala la corpul J Campus 1
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 19.09.2011 13:51)
Data publicarii: 30.08.2011 13:27
Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea din OradeaStr Universitatii nr.1Cod postal410087Oradea, jud BihorRegistratura
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea din OradeaStr Universitatii nr.1Cod postal410087Oradea, jud BihorDirectia Generala Administrativa
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania)
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 101, 613 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind calitatea de participant;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-Certificat de înregistrare;
-Certificat constatator ORC;
-Fisa de informatii generale cifra de afaceri 200000 lei;
-Fisa experienta similara un contract - maxim 3 contracte similare de minim 101613lei fara TVA;
-Lista culucrarisimilare executate în ultimii 5 ani-Recomandari (certificare de buna executie)-Lista cu personalul de specialitate propus-Declaratie utilaje, echipamente;
- Informatii privind asocierea- Informatii privind subcontractantii- Garantie de participare 1524RON
anexat online la sectiunea Documente si clarificari
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare