Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de instalare linii electrice aeriene LEA 20 kV (prelungire LEA 20 KV nr.9 EC Rosia)


Detaliu pentru invitatia numarul 324936
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIU
Numar invitatie: 324936/24.04.2012
Denumire contract: Lucrari de instalare linii electrice aeriene LEA 20 kV (prelungire LEA 20 KV nr.9 EC Rosia)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI OLTENIA S.A. TG-JIUCod fiscal: RO16306589, Adresa: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Targu Jiu, Telefon: 0374171120;0374171127;0374171129;0374171170;0374171161;0374171117, Fax: 0253-222015, 216064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Romania, cod postal: COD 210132, telefon: +4 0374171117, fax: +4 0253222015, Secretariatul Cabinetului Directorului General (etaj 1), persoana de contact: GRIGORE DADALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOCIETATEA NATIONALA A LIGNITULUI "OLTENIA" SA, STRADA TUDOR VLADIMIRESCU, NR.1-15, TG-JIU, JUD. GORJ, Departament Achizitii Publice, Sala de Licitatii (etaj 3).
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de instalare linii electrice aeriene LEA 20 kV (prelungire LEA 20 KV nr.9 EC Rosia)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor executa lucrari de instalare linii electrice aeriene LEA 20 kV - prelungire LEA 20 KV nr.9 EC Rosia cu apr. 1500 m
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2.250 lei - Se poate depune in contul RO49RNCB0149034562550007 BCR Sucursala Gorj.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile. Modul de constituire: prin virament bancar sau print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (care va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare o suma de 1500lei -calculata conform art 278^1 alin.(1)din OUG 34/2006-in cazul in care ofertantul a depus o contestatie care a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (de exemplu scrisoare de garantie bancara in original, completata conform formular nr. 11); ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;numerar la casieria autoritatii contractante
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui de catre ofertantul declarat castigator inaintea incheierii contractului, in valoare de 10% din valoarea acestuia fara TVA (5% in cazul Intreprinderilor Mici si Mijlocii; Modul de constituire a garantie de buna executie: -de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract - caz in care valabilitatea instrumentului de garantare va fi cu minim 14 zile mai mare decat valabilitatea contractului; Se va completa de exemplu formularul 19. - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in conformitate cu prevederile art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare prin HG 1045/27.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Presedintele consiliului de administratie-Gavril Baican, Membrii consiliului de adminstratie: Daniel Burlan-Director General, Popescu Emanoil, Ghica Mariana - Carmen, Barascu Dumitru, Director Directie Productie-Dafinoiu Mihail, Director Directie Economica-Olaru Daniel, Director Directie Resurse Umane Administrativ-Lazaroiu Constantin.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie. Pentru persoane juridice/fizice romane: -Se va prezenta Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor). Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului.Acest certificat va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Pentru persoane juridice/fizice straine: -Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.-Autorizatia de functionare in domeniul lucrarilor ce urmeaza a se executa - atestare ANRE.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 300.000lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind experienta similaraIn vederea demonstrarii experientei similare, ofertantul va face dovada incheierii si executarii integrale in ultimii 5 ani a cel mult trei contracte de executie de lucrari identice sau similare celor ofertate (a se vedea Caietul de Sarcini) care prin insumarea valorilor sa cumuleze plafonul minim de 150.000 lei si pentru care sa existe cel putin receptia la terminarea lucrarilor admisa fara obiectiuni- formular model.Lista lucrarilor executate similare va contine valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractane sau clienti privati.Lucrarile similare executate se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar., Cerinta nr. 2 Resurse tehniceOfertantul vaprezenta Declaratia privind lista cu echipamentul tehnic, utilajele, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului ? formular model.Se accepta sustinerea capacitatii tehnice in conformitate cu art. 190 din OUG 34/2006;, Cerinta nr. 3 Resurse umaneSe vaprezenta Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere informatii referitoare la personalul/organismul tehnic despecialitate decare dispune( care este strict necesar pentru indeplinirea contractului) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant ? formular model. Ofertantii au obligatia sa asigure cel putin un responsabil tehnic cu executia, care sa fie atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza a se executata, pentru care va prezenta atestatul si CV. Se accepta sustinerea capacitatii profesionale in conformitate cu art. 190 din OUG 34/2006. ?formulare model, Cerinta nr. 4 RecomandariSe vor prezenta in original din partea altor beneficiari/clienti. Se vor prezenta una sau mai multe recomandari, semnate de directorii beneficiarilor lucrarilor executate - formularmodel.Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a)modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;b)daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate : *neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;*cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;*receptii amanate sau respinse din cauzanerespectarii parametrilor de calitate Cerinta nr. 1 Standarede de asigurare a calitatii Se vor prezenta documentele de certificare (sau documente care sa ateste ca certificarea este in derulare) a sistemului de management al calitatii, conform cerintelor standardului ISO 9001, sau echivalent, pentru categoria de servicii care urmeaza a fi ofertate ., Cerinta nr. 2 Certificarea implementarii Sistemului de management al mediului conform standardului SR EN ISO 14001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca de pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2012 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer