Achizitie publica - Lucrari de instalare usi si ferestre
Detaliu pentru invitatia numarul 346749
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346749/14.05.2013
Denumire contract: Lucrari de instalare usi si ferestre
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUnitatea militara 01668Cod fiscal: 4382590, Adresa: Soseaua Bucuresti-Ploiesti, km 12, 5, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40213511179 int. 107, Fax: +40213516797
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de instalare usi si ferestre
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari ce presupun montarea de usi si ferestre din termopan si executarea reparatiilor in jurul acestora conform devizelor. Valoarea aferenta procentului de diverse si neprevazute este 0.
II.1.6) CPV: 45421130-4 - Instalare de usi si ferestre (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 71, 435 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Se solicita garantie de participare in cuantum de 1, 9598%din valoarea estimata a contractului de achizitie, reprezentand 1400 lei, ce se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin depunerea in numerar la caseria autoritatii contractante a sumei precizate. In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.2. Perioada de valabilitate a garantiei: va fi aceeasi cu perioada de valabilitate a ofertei;3. Garantia de participare se prezinta in original;4. Garantia trebuie sa fie irevocabila.5.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Aceasta se va depune in orginal la sediul autoritatii contractante pana la termenul limita de primire a ofertelor si va fi incarcata si in SEAP.6. Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.7. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa pe fond contestatia de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG. 34/2006.
Garantie de buna executie
Se solicita garantie de buna executie (Formularul nr. 5). Garantia de buna executie se constituie, la cel mult 3 zile dupa semnarea contractului. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10 % din pretul contractului, fara TVA.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire .Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 alin (1) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: ofertantul nu se incadreaza in situatiile enumerate la art. 180 si 181 din O.u.G. 34/2006.Pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul va prezenta completate formularele nr. 1 si 2 din ?Anexe si formulare tip? din documentatia de atribuire.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor: Cerinta obligatorie: ofertantul si-a indeplinit obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat. Pentru indeplinirea acestei cerinte ofertantul va prezenta certificate constatatoare emise de autoritati competente din tara de origine sau in tara in care acesta este stabilit.Din acestecertificate va trebui sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care s-au depus ofertele.Certificat de participare cu oferta independenta: Ofertantul va prezenta declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordinului ANRMAP nr 314/2010.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69, indice 1 din OUG 34/2006: Ofertantul va declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in prevederile art. 69, indice 1 din OUG 34/2006.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: BORCA EUGEN-comandant;BUHAI CRAUS-sef logistica;MUSCALU OCTAVIAN-contabil sef. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: ofertantul sa fie inregistrat la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert nationala sau teritoriala si va prezenta obligatoriu si formularul nr. 4 din ?Anexe si formulare tip? din documentatia de atribuire.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: ofertantul sa fie inregistrat/atestat din punct de vedere profesional.In plus ofertantul va prezenta completat formularul nr. 4 din ?Anexe si formulare tip? din documentatia de atribuire.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privindcapacitatea tehnica: Cerinta obligatorie-operatorii economici sa fi executat una sau mai multe lucrari similare, :1. O lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Se vor prezenta minim 1, maxim 3 lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Declaratii privind informatiile de personal2. informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.(Formularul nr. 6 din documentatia de atribuire), 3. Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari(Formularul nr. 6 din documentatia de atribuire) Standarde de asigurare a calitatiiCerinta obligatorie: se vor califica operatorii economici care au implementat un standard de certificare a calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 14:42