Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - LUCRARI DE INSTALATII CURENTI TARI SI INSTALATII SANITARE INTERIOARE AFERENTE CONSOLIDARII, EXTINDERII SUBSOLULUI SI SUPRAETAJARII PARTIALE C2 ? CORP B din cadrul ANSAMBLULUI ICI


Detaliu pentru invitatia numarul 357461
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE IN INFORMATICA - ICI
Numar invitatie: 357461/12.02.2014
Denumire contract: LUCRARI DE INSTALATII CURENTI TARI SI INSTALATII SANITARE INTERIOARE AFERENTE CONSOLIDARII, EXTINDERII SUBSOLULUI SI SUPRAETAJARIIPARTIALE C2 ? CORP B din cadrul ANSAMBLULUI ICI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE DEZVOLTARE IN INFORMATICA - ICICod fiscal: RO2785503, Adresa: B-dul Maresal Averescu, nr. 8-10, Bucuresti, Telefon: 3160736, Fax: 2241121
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Maresal Averescu, nr. 8-10, Bucuresti, Romania, cod postal: 011455, telefon: +40 3160736, fax: +40 2241121, persoana de contact: Ionut Sandu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul institutului din B-dul Maresal Averescu, nr. 8-10, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011455
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare in alte stiinte naturale de inginerie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: LUCRARI DE INSTALATII CURENTI TARI SI INSTALATII SANITARE INTERIOARE AFERENTE CONSOLIDARII, EXTINDERII SUBSOLULUI SI SUPRAETAJARIIPARTIALE C2 ? CORP B din cadrul ANSAMBLULUI ICI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica pentruLUCRARI DE INSTALATII CURENTI TARI SI INSTALATII SANITARE INTERIOARE AFERENTECONSOLIDARII, EXTINDERII SUBSOLULUI SI SUPRAETAJARIIPARTIALE C2 ? CORP B din cadrul ANSAMBLULUI ICIValoarea estimata (fara TVA) este de 1 431 502 lei din care cheltuieli diverse ?i neprevazute 110707 lei, reprezentand 8, 381 % din valoarea de execu?ie a contractului fara diverse ?i neprevazute.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 431, 502 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o GP in cuantum de 26400 lei.GP se constituie in conf. cu prev. art.86 din HG nr. 925/2006 pentru aprob. normelor de aplicare a prev.referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr.34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o GP depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a GP: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor In cazul depunerii de oferte in asociere, GP trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Forma de constituire a GP care va fi acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;
- virament bancar in favoarea autoritatii contractante in contul Autoritatii contractante, avand contul nr. RO22BRDE445SV12240144450 deschis la BRD-TRIUMPH BUCURESTI.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma stabilita conf art. 2781*) alin.(1)din OUG 34/2006 In orice situatie, dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor In cazul in care ofertantul/asociatul este IMM acesta poate beneficia de prevederile Leg nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii GP, situatie in care ofertantul/ asociatul depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constitui in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA.In cazul in care ofertantul/asociatul este IMM acesta poate beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 referitoare la reducerea cu 50% a valorii garan?iei de buna execu?ie, situa?ie in care ofertantul/asociatul depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. Garan?ia de buna execu?ie se constiuie in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006. Restituirea garan?iei de buna execu?ie conform art. 91 si art. 92 alin(4)din HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006. In acest sens ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere. Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu formularul din sectiunea ?Formulare si modele??Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Declaratia se depune in original, dupa caz, de catre fiecere ofertant/ofertant asociat/tert sustinator2. Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006. In acest sens ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere.Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii - Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conformitate cu Formularul din sectiunea ?Formulare si modele?? DECLARATIE pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in original, insotita de: a)Certificat de cazier judiciar pentru operatorul economic, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat);c)Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara termenului limita depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat). In cazul existentei punctelor de lucru, operatorii economici au obligatia de a prezenta certifcate eliberate de autoritatile publice locale pe teritoriul carora isi desfasoara activitatea (sediul principal, sedii secundare, punctele de lucru), doar pentru sediile/punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului;d)Cazier fiscal ptr.op.ec.eliberat de autoritatea competenta, valabil la termenul limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11, alin.(4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. - Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit.c1) si lit.d) din OUG nr.34/2006 sunt solicitate si vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formularul DECLARATIE privind calitatea de participant la procedura, completat in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata.4. DECLARATIE pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Se va completa Formularul DECLARATIE pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in original.Aceasta declaratie va fi prezentata de fiecare din membrii asocierii/tertului sustinator/subcontractanti (daca este cazul).Persoanele care detin functii de decizie sunt: Prof.dr.ing.Doina BANCIU, Director General;dr.ing. Neculai ANDREI, Director Stiintific; dr. ec. Alexandru BOLOG, Director Tehnic.Persoanele responsabile cu procedura de achizitie sunt: Neculai Andrei ? Presedinte; Ionut Sandu? Membru; Mihail Dumitrache ? Membru;Proiectant arhitect Iliescu Stere Doru ? Membru; Victor Haiu ? Membru; Mihaela Liana GHITA ? Membru; Mihaela Elena POL ? Secretar.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratiile/certificatele mentionate mai sus. Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/ofertant asociat / tert sustinator/subcontractant (daca este cazul) care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. A), cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314 / 2010. Se va prezenta Formularul CERTIFICATde participare la licitatie cu oferta independenta , in original. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;b. Operatorii economici persoane juridice/fizice straine: vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit; c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.Se potprezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comuncarii privind rezultatul procedurii i se va solicita prezentarea documntului pt conformitate in original sau copie legalizata. Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident, la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.2.Ofertantul va prezenta Autoriza?ie ANRE TipB ?Proiectare ?i execu?ie instala?ii electrice interioare pentru construc?ii civile ?i industriale, bran?amente aeriene ?i subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kV? inoriginal/ copie legalizata/copie cu mentiunea CONFORM CU ORIGINALUL, in conform art. 12 lit. d) din Ordinului nr. 23 din 17 aprilie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatiile electrice.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani.Media cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani financiari trebuie sa fie minimum 2 641 500, 00 lei. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria IMM sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.Pentru echivalenta leu alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual publicat de BNR pentru anii respectivi.(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.)Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani financiari, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Daca bilan?ul pentrul anul 2013 nu a fost incheiat se va accepta prezentarea oricaror documente din care sa rezulte indeplinirea nivelului cifrei de afaceri. Ptr operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Tert sustinator: Conform Art. 186.din OUG 34/2006 - (1) Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. (2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1)si d).(3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2).Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va fi prezentata de tertul sustinator Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de datePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, (calculati pana la data limita depunerii ofertei), din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract max. 3 contracte de lucraride reabilitare sau execu?ie a carui/caror valoare/valoare cumulata a fost de min. 1320790 (val. estimata a contractului fara cheltuielile diverse si neprevazute) insotita de certificate/documente/ contracte/copii de pe parti relevante ale contractelor/recomandare/proces verbal receptie emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei, Cerintele se pot indeplini si prin prezentarea unui singur contract care sa fi avut ca obiect lucrari de reabilitare sau execu?ie similare si care sa indeplineasca valorile precizate. Pentru echivalenta leu alta valuta se va avea in vedere cursul mediu anual publicat de BNR pentru anii respectivi.In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 5 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate.Ca dovada a indeplinirii cerintei privind lista principalelor lucrari executate ofertantul va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar prin care sa confirme executia de lucrari similare celor solicitate prin docum de atribuire.In cazul in care documentele contin clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestora in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din documente care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoareacontractului, precum si semnatura/ stampila partilor.Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL? si stampila operatorului economic. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana., Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul tehnic de care dispune sau al carui angajament de participare l-a obtinut, Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca pentruexecutarea contractului de lucrari are disponibil, minim urmatorul personal tehnic de specialitate, care a participat la executarea de lucrari similare: - inginer electrician autorizat Gradul IIA+IIB ? 2 persoane;
- personal calificat in meseria de electrician ? 5 persoane;
- responsabil tehnic cu execu?ia RTE, atestat, pt instala?ii electrice ?1 persoana;
- personal calificat in meseria de instalator apa-canal ? 3 persoane;
- manager de proiect atestat pt gestonarea lucrarilor ? 1 persoana;In conformitate cu prevederileCap. VII, art. 21, lit. a) din Ordinului nr. 23 din 17 aprilie 2013 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa si verifica instalatiile electrice, ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca pentruexecutarea contractului de lucrari are disponibil, minimum 2 ingineri electricieni autorizatiGradul IIA+IIB, care auparticipat la executarea de lucrari similare., Tert sustinator: conf.Art. 190. din OUG 34/2006- (1) Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.(2) In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). (3) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute la alin. (2). Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 691 din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, va fi prezentata de tertul sustinator.Informatii privind Asocierea: Op.economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta min urm: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
-nominalizarea liderului asociatiei;
-comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
-platile se vor face catre liderul asociatiei;
-partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/ indeplinite de fiecare asociat in parte. In cazul asocierii unui grup de op economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a res tuturor membrilor grupului.Aut contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor crit de calificare si selectie prevazute la sect. III.2.1). Informatii privind standarde de asigurare a calitatii- SR EN ISO9001:2008Certificat emis de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma sistemul de management al calitatii sau certificate echivalente emise de catre organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Informatii privind standarde de asigurare a protectiei mediului - SR ISO 14001 :2005Certificat emis de organisme nationale sau internationale acreditate, care confirma sistemul de management de mediu sau certificate echivalente emise de catre organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Ofertele care nu se incadreaza in limita fondurilor care pot fi disponibilizate pentru indeplinirea contractului vor fi respinse. In cazul ofertelor subevaluate, Autoritatea Contractanta i?i rezerva dreptul de a cere clarificari ofertan?ilor, respectiv in cazul in care oferta reprezinta mai pu?in de 80% din valoarea estimata maxima a fondurilor care pot fi disponibilizate pentru indeplinirea contractului, autoritatea contractanta va efectua verificari detaliate in legatura cu aspectele prevazute la art. 202 alin. (2) din OUG 34/2006. In aces scop, autoritatea contractanta va solicita ofertantului inclusiv documente privind modul de organizare si metodele utilizate in cadrul procesului de lucru. In cazul in care ofertantul nu prezinta informatiile solicitate sau aceste informatii nu pot justifica pretul aparent neobisnuit de scazut, oferta intra sub inciden?a prevederilor de la art. 36 alin. (1) lit. f) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Oferta tehnica
40
Descriere: POT(n) = PTEL+ PG
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2014 10:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer