Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - lucrari de instalatii electrice


Detaliu pentru invitatia numarul 325241
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 325241/27.04.2012
Denumire contract: lucrari de instalatii electrice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: ing.Lazar Constantin-Birou Regenerare-Mecanizare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: lucrari de instalatii electrice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii la retelele electrice, bransamente si paratrasnete ale cladirilor administrate de Directia Silvica Suceava;1. Autoritatea contractanta va incheia un acord cadrupe o perioada de 24 luni, in urma aplicarii procedurii de cerere de oferte, cu 1 (un) operator economic, atribuind ulterior, contracte subsecvente de executie a lucrarilor mentionate in caietul de sarcini, in functie de necesitatile autoritatii contractante si cu asigurarea surselor de finantare conform?Art. 147 alin (3) din OUG 34/2006- De fiecare data cand intentioneaza sa atribuie un contract de achizitie publica subsecvent unui acord-cadru, autoritatea contractanta are obligatia de a se consulta, in scris, cu operatorul economic, solicitandu-i acestuia, in functie de necesitati, completarea ofertei.?. Se vor atribui contracte subsecvente astfel incat valoarea totala rezultata din devizul oferta sa se incadreze in fondurile alocate. Atribuirea contractelor subsecvente se va face de regula cu respectarea in totalitate a devizului oferta. Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent care se anticipeaza ca ar putea fi atribuit pe durata acordului cadru este de5000lei (fara T.V.A.), iar valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca ar putea fi atribuit pe durata acordului cadru este de 50.000 lei (fara TVA).Pentru incadrarea exacta in fondurile alocate, autoritatea contractanta are dreptul de a renunta la oricare articole de deviz din componenta devizului, sau de a micsora/ suplimenta cantitatile aferente oricaror articole de deviz.2. Caracteristicile tehnice din caietul de sarcini raman nemodificate pe durata acordului cadru.3. Cantitatile minime si maxime de materiale care ar putea fi puse in opera pe durata acordului cadru sunt prevazute incaietul de sarcini.Avand in vedere conditionarea achizitionariilucrarilor de alocarea fondurilor de catre Regia Nationala a Padurilor-ROMSILVA, achizitorul nu isi asuma obligatia contractarii unui maxim de lucrari.
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 500, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar in contul deschis la BRD-Suceava cod IBAN RO41BRDE340SV10287103400 sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Cuantumul garantiei de participareeste de 5000 lei .Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor in categoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile), cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :10 % din valoarea de atribuire a contractului ( fara TVA) .Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreaga perioada de derulare a contractului ( conf.art.89 din HG 925/2006)Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare (conf.art.90 alin.1 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Cerinta obligatorie: Se completeaza Formular nr. 12A - Declaratie pe proprie raspundere in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006: Cerinte obligatorii: Se completeaza Formularul 12B Declaratie pe proprie raspundere, in original, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In cazul ofertei comune, fiecare asociat va prezenta documentul mai sus precizat.Declaratia trebuie sa se refere la situatia platilor la o data ce nu poate fi mai inainte de 30 zile de la data depunerii ofertelor. - certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice; - certificat de sarcini fiscale, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, pentru situatia financiara din luna anterioara deschiderii ofertelor, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice; Certificat de cazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa rezulte caofertantul nua savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara.Certificatele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul prin semnatura persoanei si stampila societatii. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69indice1 din OUG nr. 34/2006: Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze FormularuluiF4. Persoanele care sunt vizate in declaratia privind art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, sunt: Ing..Mihai Mihetiu-directorEc.Silvia Fagurel-director economic, Ing.Marius Ragusitu-director tehnic, Ing.George Celsie-director comercial, Ing.Dan Prigoreanu-sef birou investitii, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridicIng.Lazar Constantin-responsabil achizitiiCertificat de participare cu oferta independenta: Cerinta obligatorie: Se va completa formularul F 3;Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului Pentru a fi luat in considerare certificatul se va prezenta in original sau copie lizibila conform cu originalul semnate de reprezentantul legal al ofertantului sau de imputernicit al acestuia, si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii ofertei.. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C. in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentata in copie cu mentiunea conform cu originalul.Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a executa lucrarile solicitate prin prezenta documentatie de atribuire-respectiv cod CAEN4321-Lucrari de instalatii electrice. certificat atestat emis de ANRE-(emis pe numele societatii ofertante) pentru executia lucrarilorde instalatii electrice(in conformitate cu cerintele caietului de sarcini) de catre ofertant, in conformitate cu ?Legea energiei electrice13/2007, cu modificarile si completarile ulterioaresiORDINNr. 24 din 20 iulie 2007 emis de ANREprivind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic?, certificat de atestare/reatestare - documentul emis de ASFOR-Bucuresti, care da dreptul posesorului acestuia sa participe la licitatiile sau negocierile pentru cumpararea de masa lemnoasa pe picior si/sau sa efectueze prestari de servicii de exploatare a masei lemnoase pe picior- conform OrdinuluiMinstruluiMediului si Padurilor NR.1540/03.06.2011 si Ordinul Ministrului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale NR.223/07.04.2008;;Persoane juridice /fizice straine: Cerinte obligatorii: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Pentru a fi luate in considerare documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata a traducerii in limba romana si trebuie sa fie emis cu max. 30 zile inainte de data depunerii oferteiPrezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara Se accepta ofertanti/asociati care indeplinesc cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anide minim 100.000 lei. Valoarea resurselor financiare disponibile trebuie sa fie cel putin egala cu 50.000 lei pentru primele 6 luni ale acordului cadru.Se va declara cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani . Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR. Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Lista principalelor lucrari similare executate si duse la bun sfarsit in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei)-Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au finalizat, dus la bun sfarsit: - cel putin un contract, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura , avand o valoare de minim 50.000 lei, in conformitate cu prevedeile art. 12 si 14 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/14 sept. 2011., Cerinta nr.2.Dotarea tehnica-Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada asigurarii (in dotare proprie, in leasing prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) a acelor echipamente, utilaje, miloace de transport si alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate absolut necesare pentru indeplinirea contractului de lucrarisi anume : Autoplatforma pentru lucru la inaltime (minim 6 metri), Autospecializata cu troliu sau brat hidraulic pentru transport stalpidin lemn, metalici sau beton (electrici), Autocamion pentru transport diverse materiale , inclusiv stalpi electrici, 2 autoutilitare , 1 motofierastrau, 1 tractor articulat forestier-TAF, Vehicul specializat pentru transportul TAF-ului pe drumuri forestiere la locul interventiei , diverse scule , accesorii si dispozitive specifice tipului de lucrari solicitate, Cerinta nr. 3 Informatii privind capacitatea profesionala-Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa demonstreze ca dispune de urmatorii experti cheie : -1 inginer energetician- atestat II A, II B-1 inginer (pentru consultanta), verificare, proiectare instalatii electrice , executie instalatii electrice atestat MLPAT- 1 maistru energetician atestat II A , II B- 2 electricieni atestati B, 1 electrician- 1 fasonator mecanic, Cerinta nr.4 Prezentarea de mostre conform anexei din capitolul Documentatie-Anexa mostre materiale Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 (2008) sau echivalent, pentru un domeniu ce include activitatile necesare realizarii lucrarilor ce fac obiectul prezentei proceduri. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare. In cazul asocierii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa., Standardele de protectia mediului Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de protectia mediului, ISO 14001 :2005, sau echivalent. Nu se accepta ca ofertantul sa fie in curs de certificare. In cazul asocierii sau subcontractarii toti asociatii trebuie sa prezinte certificatele solicitate pentru partea lor din contract pe care o executa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer