Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de ?Instalatii HVAC si instalatii B.M.S - Sistem de control si automatizare ? D, P, Et. 1 ? Corp B - Spitalul Judetean de Urgenta Dr.Fogolyan Kristof , jud. Covasna?


Detaliu pentru invitatia numarul 339200
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 339200/12.11.2012
Denumire contract: Lucrari de ?Instalatii HVAC siinstalatiiB.M.S- Sistem de control si automatizare? D, P, Et. 1 ? Corp B -Spitalul Judetean de Urgenta Dr.Fogolyan Kristof , jud. Covasna?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-311675, Fax: 0267-311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 367730040, fax: +40 367730040, persoana de contact: Biroul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, jud Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de ?Instalatii HVAC siinstalatiiB.M.S- Sistem de control si automatizare? D, P, Et. 1 ? Corp B -Spitalul Judetean de Urgenta Dr.Fogolyan Kristof , jud. Covasna?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de ?Instalatii HVAC siinstalatiiB.M.S- Sistem de control si automatizare? D, P, Et. 1 ? Corp B -Spitalul Judetean de Urgenta Dr.Fogolyan Kristof , jud. Covasna?Lucrarile de instalatii vor include: a) Lucrari de instalatii BMS ? Sistem de control si automatizareb) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice pentru instalatii HVACc) Testare si punere in functiuned) Monitorizarea functionarii instalatiei si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesare) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de .... luni (se va completa de autoritatea contractanta)f) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 800, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este in cuantum de 2% din valoarea contractului, respectiv 16000 lei.Se constituie conform prevederilor art.86 alin.(1)din HG 925/2006, prin instument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform Formular din sectiunea formulare.In cazul ofertantilor din categoria inteprinderilor mici si mijlocii(facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004)garantia de participare se constituie in cuantum de 50% din valoarea precizata.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, garantia de participare se poate constitui in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii, sau poate fi prezentata in cota parte de fiecare dintre asociati cu conditia precizarii explicite a denumirii ofertantului(asocierii)pentru care se constituie garantia.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 10 %, din valoarea contractului fara tva.Se constituie prin instument de garantare emis in conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, conform art, 90 alin(1)din HG 925/2006, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului la care se adauga perioada de garantie a lucrarii, conform Formular din sectiunea formulare.Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, in care situatie contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, in conformitate cu H.G.nr 1045/2011.Pentru lucrarile executate se restituie astfel: -70% din valoarea garantiei aferente executiei lucrarilor, in termen de 14 zile de la data incheierii Procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, 30% la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/20062.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/20063.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager: Andras-Nagy Robert, Director financiar-contabil: Fulop Arpad, Jurist: Doci Cristina TundeSef serv aprov: Becsek Attila4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP.5. Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura6, Prezentarea certificatului de atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat ? situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul7, Prezentarea certificatului fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale - situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulSolicitarea de prevedere a acestor cerinte este justificata denecesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, de acte, documente oficialesi declaratii pe propria raspundere, care sa dovedeasca faptulca nu au comis fraude, acte de coruptie, spalare de bani, activitati criminale si care, totodata probeaza faptul ca au respectat prevederile legale in vigoare. Persoane juridice romane1, Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalulSolicitarea de prevedere a acestei cerinte este determinata de necesitatea prezentarii, de catre operatorii economici participanti la procedura, a dovezii ca, domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul contractului ce urmeaza a se incheiaPersoane juridice straine- Prezentare de documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertei care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romanaCazier judiciar - Ofertantul va prezenta obligatoriu documentul, eliberat de organele de politie abilitate, depus in original, sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul?, sau copie legalizata, pentru operatorul economic participant la procedura.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr 1 - Bilantul contabil Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2011 insotit de confirmarea depunerii acestuia - in copie Se vor prezenta obligatoriu toate documentele (documentele necesare verificarii privind indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea economica si financiara prevazute la punctul III.2.2 pentru care se acorda sustinerea ) aferente sustinerii acordateCerinta nr. 2 - Fisa de informatii generale -se solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)sa fie egala sau mai mare decat valoarea contractului, conform cap.II.1.4) ? se completeaza formuarul B2 Cifra medie de afaceri va fi determinata ca medie aritmetica a cifrelor de afaceri obtinute de ofertant in ultimii 3 ani. Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anii respectivi. Documente ptr. confirmarea cifrei de afaceri: a)Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente; b)Alte documente ech, Continuare Cerinta nr. 2 - Capacitatea economica si financiara a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti , poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant . In acest caz, sustinatorul va prezenta in forma autentica un angajament ferm, in sensul art. 186 din O.U.G. 34/2006, ca va pune la dispozitia candidatului, (sau a grupului de ofertanti , dupa caz), resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG 34/2006 (se va completa formularul A ). Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata , angajamentul ferm prevazut la art. 186 alin (2) din OUG 34/2006 trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod legitim , indeplinirea obligatiilor de catre persoana sustinatoare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-Experienta similara-se solicita: prezentarea obligatorie a minim 1(unu)contract similar pentru sustinerea experientei profesionale in domeniu-Declaratie privind lista a principalelor lucrari similare efectuate in ultimii 5 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Lucrarile executate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii contractante ori a clientului privat beneficiar.Se solicita indeplinirea in ultimi 5ani de catre ofertant a minim 1(unu)contract de lucrari similar , de valoare cel putin egala cu valoarea estimata a contractului prezentei proceduri si care cuprinde lucrari de instalatii.Se vor depune in copie ? conform cu originalul? din care sa rezulte informatii relevante care sa confirme partile contractante, obiectul contractului , durata contractului , pretul contractului, Cerinta nr. 2- Personal Declaratie care va cuprinde lista cu persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, completata conform Formular 10 din sectiunea formulare.Ofertantul are obigatia sa asigure personalul de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.Personalul desemnat de ofertant trebuie sa fie angajat in firma cu contract de munca inregistrate la zi sau angajament de participare. In acest sens pentru specialisti nominalizati de ofertant se vor depune: - Documente de atestare profesionala, in copie valabile la data depunerii ofertelor. - Contract de munca/carte de munca/contract de colaborare - in copie sau angajament de participare la indeplinirea contractului- in original Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, conform formularului 12 I din Sectiunea II, astfel: , Continuare Cerinta nr. 2 - a) Lista cuprinzand informatii referitoare la studii, pregatire profesionala si calificarea personalului de conducere, si in special ale persoanelor responsabile de indeplinirea contractului, nominalizate mai jos(Anexa 1 la Formular 12 I: . A. Sef de santier a) Inginer constructor-experienta pe un post similar se va dovedi prin prezentarea a cel putin un contract in care a detinut o pozitie similara, iar experienta generala in domeniu 5 ani B. Responsabilul tehnic cu executia Studii superioare tehnice. a) Se vor prezenta in copie documente privind atestarea corespunzatoare calitatii propuse (conform Legii 10/1995, privind calitatea in constructii). C. Reponsabilul cu calitatea lucrarilor Studii superioare tehnice, atestat sau decizie de numire. Ofertantul va atasa copii dupa autorizatii si declaratie de disponibilitate pe toata perioada de derulare a contractului., Continuare Cerinta nr. 2 - Capacitatea tehnica si profesionala a unui ofertant, sau a unui grup de ofertanti , poate fi sustinuta de o terta persoana, fizica sau juridica, indiferent de relatiile juridice existente intre aceasta si ofertant. In acest caz, sustinatorul va prezenta un angajament ferm incheiat in forma autentica in sensul art. 190 din O.U.G. nr. 34/2006, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului, (sau a grupului de ofertanti, dupa caz), resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala, nu trebuie sa se afle in nici una dintre situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG 34/2006 (se va completa formularul A)., Continuare Cerinta nr. 2 - Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata , angajamentul ferm prevazut la art. 190 alin (2) din OUG 34/2006 trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita in mod legitim , indeplinirea obligatiilor de catre persoana sustinatoare. Se vor prezenta obligatoriu toate documentele (documentele necesare verificarii privind indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si profesionala prevazute la punctul III.2.3 pentru care se acorda sustinerea ) aferente sustinerii acordate., Cerinta nr.3 - Informatii privind subcontractantii Ofertantul va completa: - Lista cuprinzand asociatii/subcontractanti, (formularul 5 din Sectiunea II ). - Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere/subcontractare. Inlocuirea subcontractantilor dupa incheierea contractului se va face numai cu acordul autoritatii contractante si cu conditia de a nu modifica propunerea tehnica si propunerea financiara prezentate initial. Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociatie pe intreaga durata a contractului., Continuare Cerinta nr.3 - Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului Cerinta nr. 1 Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 Se vor prezenta certificate care atesta implementarea Standardului de Management al Calitatii ISO 9001 , in termen de valabilitate la data depunerii documentelor de calificare sau echivalentul, in copie, , ,conform cu originalul?., Cerinta nr.2 Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
73
Descriere: Pretul cel mai scazut - conform formula - Ppret = (Pret minim/Pret ofertat) x 73
Componenta tehnica
10
Descriere: Timp de excutie - conform formula - Ptimp executie = (Timp minim executie/Timp ofertat executie) x 10. Timpul minim de executie este de 1 luna, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, timpul maxim este de 2 luni, peste care oferta va fi neconforma.
Componenta tehnica
12
Descriere: Timp de garantie a lucrarii - conform formula - Ptimp garantie a lucrarii= (Timp maxim garantie a lucrarii/Timp ofertat garantie a lucrarii) x 12. Timpul minim de garantie a lucrarii este de 12 luni, sub care oferta va fi neconforma, timpul maxim este de 60 luni, peste care oferta nu va fi punctata suplimentar
Componenta tehnica
5
Descriere: Termen de interventie in timpul garantiei ? conform formula ? Ptermen de interventie=(Termen minim de interventie/Termen ofertat de interventie) x 5.Termenul minim de interventie in timpul garantiei este de 1 ora, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar, timpul maxim este de 12 ore, peste care oferta va fi neconforma. Se puncteaza timpul in care operatorul se mobilizeaza sa ajunga la fata locului, sa constate defectiunea si sa aiba o minima interventie in vederea limitarii prejudiciilor devastatoare ce se pot produce.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se poate descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.11.2012 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer