Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de instalatii pentru cladiri in cadrul proiectului ?Consolidare - restaurare Palatul Jean Mihail - Muzeul de Arta Craiova?


Detaliu pentru invitatia numarul 325922
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN DOLJ
Numar invitatie: 325922/09.05.2012
Denumire contract: Lucrari de instalatii pentru cladiri in cadrul proiectului ?Consolidare - restaurare Palatul Jean Mihail - Muzeul de Arta Craiova?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN DOLJCod fiscal: 4417150, Adresa: Str. UNIRII Nr. 19, Craiova, Telefon: 0251408200, int.361, 362, Fax: 0251408230
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Unirii Nr. 19, Craiova, Romania, cod postal: 200585, telefon: +40 251408214, fax: +40 251408245, persoana de contact: Consiliul Judetean Dolj
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul C.J.Dolj, municipiul Craiova, Calea Unirii Nr. 19
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de instalatii pentru cladiri in cadrul proiectului ?Consolidare - restaurare Palatul Jean Mihail - Muzeul de Arta Craiova?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scopexecutia lucrarilor de instalare a unui sistem integrat antiefractie, detectie si stingere incendiu cu gaz inert, supraveghere video, control acces si voce date, conform Proiectului Tehnic anexat, ce face parte din Documentatia de Atribuire.
II.1.6) CPV: 45300000-0 - Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 100, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare se va constitui conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006, pentru suma de 5.500 lei. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul 4. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Documentele prin care se face dovada constituirii garantiei de participare se vor prezenta in original.In cazul constiuirii garantiei de participare sub forma unor instrumente de garantare, acestea vor mentiona ca plata garantiei se va executa neconditonat.In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50 %, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004.Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50 %, vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedindei de deschidere si returnate, conform prevederilor art. 33, alin. (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia formulata de ofertant in cadrul prezentei proceduri de atribuire, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare o suma in raport cu valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1 alin. (1) din OUG 34/2006.Suma care se va retine in aceasta situatie este de 4.879, 99 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 %din valoarea contractului de achizitie publica de lucrari, in lei, exclusiv TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90, alin. 1 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in maxim 10 zile de la data semnarii contractului.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul constituirii garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara de buna executie se va utiliza Formularul 5.In cazul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea declaratiilor privind eligibilitatea.1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 6A si Formularul 6B.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte Formularul 6A si Formularul 6B.Cerinta nr. 2Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant.Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 7.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr. 3Prezentarea certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv: ? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale;? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice.Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acestea se vor prezenta in original sau copii certificate ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Aceste documente vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Observatii: Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul care inregistreaza datorii catre bugetul de stat sau catre bugetul local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta.Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 8), conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Cerinta nr.5Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. (Formularul 9).Lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: -PRIOTEASA ION ? Presedinte-IOVAN CRISTINEL - Vicepresedinte Tehnic-MOGOS DAN LUCIAN - Vicepresedinte Economic-BARBARASA GHEORGHE - Secretar al Judetului-AVRAMOIU DANIELA ? Director Directia Economica-LAPADAT MARIAN ? Director Directia Juridica-UNGUREANU CRISTIAN ? Sef Serviciu Achizitii Publice-ILEANA MAJINA - Director DAEDRPFI-VERONICA TOMA - Sef Serviciu DAEDRPFIIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care exista subcontractanti, fiecare subcontractant este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular. Cerinta nr. 1Pentru persoanele juridice romane: prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor.Din certificatul constatator prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice;b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.Documentul va fi prezentat in copie certificata ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligatia de a prezenta pentru conformitate certificatul constatatot emis de ORC, in original/copie legalizata.Cerinta nr. 2Pentru persoanele juridice straine: in vederea demonstrarii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, se solicita ofertantului prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care este rezident.Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectulprezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta documentele insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Ofertantii ? persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (Formularul 10) prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru una dintre urmatoarele optiuni, dupa caz: a) Ca inaintea incheierii contractului, se vor inregistra fiscal in Romania.b) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, se va proceda la legalizarea asocierii si in cazul in care liderul asocierii este persoana juridica straina, acesta se va inregistra la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.c) Ca inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii dintre persoane juridice straine, se va proceda la legalizarea asocierii, se va desemna liderul asociatiei sa se inregistreze la autoritatea fiscala competenta din Romania, conform prevederilor fiscale in vigoare din Romania.In cazul unei asocieri, liderul, persoana juridica straina, este obligat sa prezinte acest formular.Nota: Contractul de achizitie publica va fi incheiat numai dupa ce se va prezenta dovada legalizarii asocierii si a inregistrarii fiscale in Romania a liderului de asociere, in cazul in care acesta este persoana juridica straina.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea informatiilor generale., Cerinta nr. 2Prezentarea bilanturilor contabile., Cerinta nr. 3Informatii privind cifra de afaceriCerinta minima: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim 2.200.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 6Prezentarea unei declaratii prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei pentru executia lucrarilor a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile privind masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari., Cerinta nr. 1Prezentarea de informatii privind resursele umaneCerinta minima - Personalul propus pentru derularea contractului trebuie sa cuprinda cel putin: ? 2 specialisti cu studii tehnice superioare certificati ca si proiectanti de sisteme de securitate COR 214319 sau echivalent cu minim 2 ani experienta in proiectarea sistemelor de securitate? 2 specialisti cu studii tehnice superioare certificati ca si ingineri de sisteme de securitate COR 214438 sau echivalent cu minim 2 ani experienta in executarea sistemelor de securitate? 2 specialisti certificati ca si tehnicieni de sisteme de limitare si stingere a incendiilor COR 724206 sau echivalent, cu minim 2 ani experienta in executarea sistemelor de limitare si stingere a incendiilor? 1 specialist studii superioare tehnice, certificat ca auditor ISO 27001 (sistem de management al securititatii informatiei) de catre un organism de certificare acreditat., Cerinta nr. 2Prez de inf priv autorizarile, conf normativelor in vig, in dom proiectarii, instalarii si intretinerii sist de alarmare impotriva efractiei si a sistde detectie, alarmare si stingere a incendiilor.Cerinta minima ? ofertantul trebuie sa detina urmatoarele autorizatii: - Licenta de functionare emisa de IGPR conf lg 333/2003 pt proiectare, instalare si intretinere a sistemelor de alarmare impotriva efractiei- Autorizatie emisa de IGSU conf OMAI nr.87/2010 pt proiectarea sist de limitare si stingere a incendiilor (sau echivalent)- Autorizatie emisa de IGSU conf OMAI nr.87/2010 pt instalarea si intretinerea sist de limitare si stingere a incendiilor (sau echivalent)- Autorizatie emisa de IGSU conf OMAI nr.87/2010 pt proiectarea sist de semnalizare alarmare si detectie a incendiilor (sau echivalent)- Autorizatie emisa de IGSU conf OMAI nr.87/2010 pt instalarea si intretinerea sist de semnalizare alarmare si detectie a incendiilor (sau echivalent), Cerinta nr. 3Prezentarea de informatii privind subantreprenorii/asociatii, Cerinta nr. 4Prezentarea listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani., Cerinta nr. 5Prezentarea de informatii privind experienta similara.Cerinta minima: Se solicita ofertantului executarea, ca unic contractor, asociat sau subcontractant, in ultimii 5 ani, a maxim trei contracte de lucrari de instalatii pentru cladiri in valoare cumulata de minim 1.000.000 lei, fara TVA, de natura si complexitate similara cu cele din caietul de sarcini, respectiv: lucrari de instalare sisteme detectie si stingere incendiu, alarmare efractie, supraveghere video, control acces.Experienta similara a subcontractantilor nu va fi luata in considerare. Cerinta nr. 1PrezentareacertificatuluiISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii pentru proiectare si executie sisteme antiefractie, detectie si stingere incendiu, supraveghere video, control acces si voce date (sau echivalent)., Cerinta nr.2Prezentarea certificatului ISO27001:2006 ? sistem de management al securitatii informatiei pentru proiectare si executie sisteme antiefractie, detectie si stingere incendiu, supraveghere video, control acces si voce date (sau echivalent), Cerinta nr. 3Prezentarea certificatului ISO 14001:2004 ? sistem de management de mediu pentru proiectare si executie sisteme antiefractie, detectie si stingere incendiu, supraveghere video, control acces si voce date (sau echivalent).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie
50
Descriere: Durata de executie trebuie sa fie de minim o luna si maxim 6 luni. Punctajul pentru acest criteriu se acorda astfel: a) Pentru cea mai mica durata de executiese acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv (50 puncte); b) Pentru celelalte durate ofertate, punctajul se acorda proportional, astfel: Pde(n) = de(mica)/de(n)x 50 puncte, unde de(mica) reprezinta cea mai mica durata de executie ofertata (cuprinsa intre minim o luna si maxim 6 luni). Peste durata de executie maxim acceptata oferta va fi declarata neconforma, iar sub durata minima realista oferta nu va fi punctata suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional. Nota! In cazul unei oferte cu o durata sub durata minima realista, in aplicarea formulei de punctaj de la lit. b) de mai sus, cea mai mica durata de executie ofertata (de(mica)) se va considera durata minima realista, anume o luna (de(mica) = 1 luna).
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer