Achizitie publica - Lucrari de instalatii termice si sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 322579
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322579/21.03.2012
Denumire contract: Lucrari de instalatii termice si sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA DE CONTURI A ROMANIEICod fiscal: 4265922, Adresa: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: 0213078874, Fax: 0213078880
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 011948, telefon: +04 0213078874, fax: +04 0213078880, persoana de contact: Aurelia PASCARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA LEV TOLSTOI NR. 22-24, SECTOR 1, BUCURESTI, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de instalatii termice si sanitare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea Lucrarilor de instalatii termice si sanitare?La Camera de Conturi Arges cu sediul in Mun. Pitesti, Str. Maior Sontu, nr.2. jud.Arges
II.1.6) CPV: 45232141-2 - Instalatii de incalzire (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 128, 700 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul are obligatia de a constitui garantia de participare in cuantum de 2.573 lei. Pentru ofertantul care se incadreza in categoria IMM-urilor cuantumul este de 1.287 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Constituirea garantiei de participare se va face conform art.86 si art.87 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modul de constituire a garantiei de participarese va face prin: ? ?Scrisoare de garantie? emisa in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original la deschidere, conform Formularului 8Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si neavand cel putin perioada de valabilitate, asa cum sunt solicitate in documentatia de atribuire (art.33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Neconstituirea garantiei sau neprezentarea acesteia in original duce la respingerea ofertei, fara posibilitatea de completare ulterioara (conform HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art. 36 alin (1) lit.(a) ? oferta inacceptabila). In cazul unei contestatii formulata de ofertant pe care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor o respinge, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatarului suma calculata potrivit art. 278^1(1) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul care se incadreaza in categoria IMM, va prezenta la deschiderea ofertelor o declaratie, conform Formularului 10 , se prezinta in original.
Garantie de buna executie
Ofertantul desemnat castigator trebuie sa constituie garantia de buna executie a contractului in termenul de valabilitate a ofertei dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia.Garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1045/2011), suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10%, din pretul contractului, fara TVA. Daca contractantul (inclusiv asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM-lor, persoane fizice sau juridice romane si/sau straine, care depun oferta comuna) se incadreaza in categoria IMM-lor, garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaOfertantii participanti la procedura vor face dovada ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 180, incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului.Se va completa Formularul 2, se va depune in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, unde estecazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 al OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Se va completa Formularul 3, se va depune in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c^1) si d) din OUG nr.34/2006 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, unde estecazul.2.1 Prezentare Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) pentru indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele.2.2 Prezentare Certificat fiscal emis de structura deimpozite si taxe locale, pentru indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local din luna anterioara celei in care se depun ofertele..Nota: a) Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;b) Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul/bugetele din tara de rezidenta fiscala a ofertantului. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata in limba romana. Traducerea va fi prezentata in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? conform ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCertificatul trebuie semnat de reprezentantul/reprezentantii legal(i) ai operatorului economic, asa cum este acest reprezentant identificat in documentele prezentate pentru a dovedi capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilitCompletarea si prezentarea Formularului 4.Nota: In cazul unei asocieri, certificatul se va prezenta in numele asocierii si se va semna de persoana autorizata/ imputernicita de catre toti membrii asocierii sa semneze oferta.1) 4. Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator se va completa Formularul 5.Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, va fi exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functie de decizie: 1. George PUFAN ? Secretar general2. Monica MITROI ? DirectorComisia de evaluare a ofertelor: Pascaru Aurelia?PresedinteFlorentina Marza?MembruPaun Niculina?MembruValentina Hubati?MembruDemeAtila?MembruIonescu Catalin?Membru de rezervaCristina Constantinescu?Membru de rezerva Ofertantii participanti la procedura vor face dovada inregistrarii ca persoana fizica sau juridica , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Mod de dovedire: Pentru persoane juridiceromane / straine1. Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ echivalente - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Autorizatii: - Autorizatie ISCIR pentru ofertant pentru montajul si punerea in functiune a echipamentelor- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.- Autorizatie ANRGN pentru ofertantpentru montajulinstalatiei de gaz - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta autoritatii contractante pentru conformitate certificatl constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani: Declaratie privind lista cuprincipalele lucrari executate in ultimii 5 ani .Lista trebuie insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si dacaau fost duse la bun sfarsit ? se va accepta si se va considera ca cerinta indeplinita daca ofertantul va prezenta ca experienta similara oricare din variantele prevazute la art.14, alin. 1 din ordinul 509/2011 al ANRMAP., Ofertantul va prezenta 1/mai multe contracte incheiate in decursul ultimilor 5 ani, avand ca obiect: ? Lucrari de instalatii termice si sanitare/similare?, in valoare totala minima de 100.000 lei fara TVA, insotite de recomandari din partea beneficiarilor, semnate si stampilate sau procese verbale de receptie semnate de catre ambele parti, fara obiectiuni sau informatii privind neindeplinirea obligatiilor contractuale.Contractele si documentele care certifica executarea lucrarilor . Documente, emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii. Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana , astfel: ? Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate;Se accepta echivalent al certificatului ISO 9001cu precizarea ca acest echivalent sa fie emis de catre o autoritate publica competenta sau de catre un organism de drept public sau privat care respecta standarde europene de certificare, cu conditia de a se face dovada echivalarii acestora.Certificatele prezentate in alta limba vor fi traduse in limba romana de un traducator autorizat, traducerea va fi prezentata in original sau copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - sectiunea documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2012 16:18