Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Lucrari de instalitii de incalzire centrala la Gradinita cu Program Prelungit nr. 2


Detaliu pentru invitatia numarul 338583
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR. 2
Numar invitatie: 338583/01.11.2012
Denumire contract: Lucrari de instalitii de incalzire centrala la Gradinita cu Program Prelungit nr. 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT NR. 2Cod fiscal: 29034028, Adresa: STR. PLOPILOR NR. 19, Sighisoara, Telefon: +40 265773035, Fax: +40 265773035
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PLOPILOR NR. 19, Sighisoara, Romania, cod postal: 545400, telefon: +40 265773035, fax: +40 265773035, persoana de contact: RUXANDRA MARIA BONTEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. PLOPILOR NR. 19, Sighisoara, Romania, cod postal: 545400, telefon: +40 265773035
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Lucrari de instalitii de incalzire centrala la Gradinita cu Program Prelungit nr. 2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de instalitii de incalzire centrala la Gradinita cu Program Prelungit nr. 2
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 308, 629.03 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma 3000 lei si se va constitui prin: a) virament bancar in contul RO15TREZ4785004XXX001680, deschis la Trezoreria Sighisoara, cod fiscal 29034028 sau b) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sauc) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Of. din categ. intrepr. mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare conf. art. 16 alin.(2) din Leg. nr.346/2004.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; - oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei; In eventualitatea formularii unei contestatii si in cazul respingerii acesteia de catre CNSC, autoritatea contractanta, in baza art. 278^1 alin. (1), lit. b) din O.U.G. 34/2006 va retine contestatorului din garantia de participare in procent de 1% in raport cu valoarea estimata a contractului.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprez 10 % din val contr, fara T.V.A, si se va constitui prin: - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz executantul are obligatia, in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii contr de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante si de a depune in contul astfel deschis o suma initiala de 0, 5% din pretul contr. Pe parcursul indeplinirii contr, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contract pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie;
-instr de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care va fi depus in termen de 3 zile lucratoare de la data incheierii contr.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Se va completa formularul B din documentatia de atribuire.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 insotita de: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente) din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - Se va completa formularul B1 din documentatia de atribuire si se vor prezenta formularele-tip eliberate de autoritatile competente in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1, din O.U.G. nr.34/2006 - Se va completa formularul B2 din documentatia de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Bontea Ruxandra Maria ? director, Balu Mihaela- contabil, Consilieri locali: Dan Eugen Bandea, Adrian Bontea, Adrian Burlacu, Cristian Ciucan, Dan Constantin Enescu , Tiberiu Ferent, Marieta Fintoc, Gall Erno, Ionel Gavrila, Adrian Constantin Gherca, Iosif Marin , Petru Oprean, Ovidiu Daniel Matei, Dan Perte, Claudiu Pop, Remus Seracu, Iulian Sirb, Octavian Suteusi Toth Tivadar.Incadrarea in vreuna dintre situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Se va completa formularul B3 din documentatia de atribuire.Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Se va completa formularul C din documentatia de atribuire. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 zile inainte de data de depunere a ofertelor, de unde sa rezulte ca: - executantul are in obiectul de activitatelucrari de instalatii de echipamente de incalzire centrala- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei.Autorizatie emisa de ANRE pentru montaj, PIF, service, revizii si verificari tehnice a instalatiilor de gaze naturale, valabila la data limita de depunere a ofertei.Autorizatie ISCIR pentru montaj, PIF, service, revizii si verificari tehnice ISCIR in vederea autorizarii defunctionare valabila la data limita de depunere a ofertei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala care vizeazaactivitatea din ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim500.000 lei.Mod de dovedire: prezentarea documentelor din care sa rezulte indeplinirea acestei cerinte.Nota : Pentru calculul cifrei de afaceri exprimata in euro se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. pentru anii indicati.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate inultimii cinci ani, de unde sa reyulte ca ofertantul a executat cel putin un contract de lucrari avand ca obiect lucrari de instalatii de echipamente de incalzire centrala , cu o valoare de 300.000 lei ( fara T.V.A.)Ofertantul va prezenta urmatoarele documente : 1. copie de pe partile relevante ale contractului/contractelor de lucrari;2. copie de pe recomandarea/recomandarile din partea beneficiarului/ beneficiarilor care trebuie sa contina cel putin informatii referitoare la : - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari, cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a executantului., Lista cu subcontractantii si specializarea acestora, Declaratie privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului. Cerinte minime: un sef de lucrari de profesie inginer constructor cu specializarea instalatii in constructii cu cel putin 3 ani experienta in specialitate. Documente care atesta certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO-9001/2008 sau echivalent.Documente care atesta certificarea sistemului de management al mediului conform standardului SR EN ISO-14001/2005 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Pretul ofertei" se acorda astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acordapunctajul astfel: Pn= (pret minim/pret n ) x punctajul maxim alocat
Perioada de garantie a lucrarii
20
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: Punctajul pentru factorul de evaluare "Perioada de garantie a lucrarii" se acorda astfel: a)pentru cea mai mare perioada de garantie, cuprinsa intre 24 si 60 de luni , se acorda punctajul maxim alocat factoruluide evaluare respectiv;b) pentru alta perioada de garantie decat cea prevazuta la lit. a) cuprinsa intre 24 si 60 de luni se acordapunctajul astfel: Pn= (perioada de garantie n /perioada cea mai mare de garantie ) x punctajul maxim alocat Nota: Perioada de garantie a lucrarii se va exprima in luni de la data intocmirii procesului ? verbal de receptie la terminarea lucrarilor. Perioada de garantie minima este de 24 de luni, iar perioada de garantie maxima este de 60 de luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, documentatia de atribuire fiind atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer